JANMOR jest producentem przewodów i cewek zapłonowych. Tomaszowi Chromińskiemu, Dyrektorowi Handlowemu firmy, zadaliśmy kilka pytań, dotyczących aktualnej kondycji i celów polskiego przedsiębiorstwa.
Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…
Poza utrzymaniem dobrych kontaktów handlowych z naszymi dotychczasowymi klientami i pozyskaniem nowych – zarówno w Unii Europejskiej jak i poza nią – chcemy wydać zupełnie odświeżony, książkowy katalog "Przewody i cewki zapłonowe JANMOR", który będzie odzwierciedlać naszą obecną ofertę produktową.
Produktem, który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest…
Zdecydowanie będziemy promować i rozwijać naszą gamę cewek zapłonowych. Mamy wprawdzie wystarczającą liczbę referencji do aut zachodnich, ale musimy się skupić na bardziej niszowych zastosowaniach – na przykład w autach amerykańskich producentów, w motocyklach, pojazdach zabytkowych, a także wózkach widłowych.
Nasze ogromne doświadczenie w dziedzinie układów zapłonowych nauczyło nas już, że w tym segmencie obowiązuje pewna sezonowość. W najbliższych miesiącach – czyli latem – będzie wzmożone zapotrzebowanie na cewki zapłonowe, które często odmawiają posłuszeństwa z powodu przegrzania. Z kolei jesienią, gdy zacznie się bardziej deszczowa pogoda, zacznie się sezon na wymianę przewodów zapłonowych.
Tym, co wyróżnia nasze produkty na rynku jest…
Szeroka gama dostępnych produktów – mamy dostępnych 1700 referencji przewodów zapłonowych i 600 referencji cewek, które pokrywają ok. 30 tys. modeli pojazdów jeżdżących po drogach Europy. Ale mimo tego reagujemy na bieżąco na potrzeby klientów, często wykonując przewody zapłonowe na zamówienie (np. do pojazdów zabytkowych). Jestem przekonany, że wyróżnia nas także jakość naszych produktów.
Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…
Sprzedaż na polskim rynku utrzymuje się na stabilnym poziomie od kilku lat, natomiast niepokoi nas sytuacja polityczna na wschodzie. To ważny dla nas rynek zbytu, dlatego liczymy, że konflikt na Ukrainie uda sie wkrótce zażegnać, bo handel potrzebuje przede wszystkim stabilnej sytuacji.
Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…
Wymieniłbym dwa takiego zagrożenia – po pierwsze, konkurencja cenowa ze strony produktów azjatyckich, po drugie – konkurencja dużych firm zachodnich, które dysponują o wiele większymi budżetami marketingowymi niż JANMOR.
Polski rynek części zamiennych w najbliższych latach będzie…
Generalnie stabilny, nie spodziewałbym się tu żadnej rewolucji. Ale idą zmiany – w nowych samochodach wydłużają się okresy gwarancyjne, a to nie sprzyja firmom działającym na aftermarkecie.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 2 lipca 2015, 6:06 0 -1
Przeciętna jakość, niewiele odbiegająca od produktów azjatyckich. Tomasz raczej też nie jest wysokich lotów po doświadczeniu kilku "wspólnych" branżowych imprez.
Odpowiedz