DISTRIGO – szeroka oferta części do aut większości marek oraz oryginalnych części do modeli Groupe PSA

, 3 lutego 2021, 23:28

Marka DISTRIGO jest projektem powołanym do życia przez Grupę PSA, specjalnie z myślą o niezależnym rynku dystrybucji części zamiennych. W ofercie DISTRIGO znajdziemy nie tylko części do pojazdów marek Peugeot, Citroën czy Opel, ale również szeroką paletę produktów dedykowanych samochodom innych marek.

Co oferuje DISTRIGO warsztatom niezależnym?

Grupa PSA postanowiła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w logistyce międzynarodowej do wejścia oraz zaznaczenia swojej obecności na motoryzacyjnym rynku wtórnym. Ambicją Grupy jest przy tym stanie się globalnym dostawcą części, nie tylko do pojazdów własnych marek (Peugeot, Citroën, DS, Opel), ale także do wszelkich innych pojazdów – niezależnie od ich marki czy wieku.

W tym celu oferta obejmująca dotąd:

  • oryginalne części i akcesoria Peugeot, Citroën, DS, Opel,
  • regenerowane fabrycznie części zamienne do samochodów Peugeot, Citroën, DS, Opel,
  • produkty chemii warsztatowej FORWËLT
  • produkty EUROREPAR przeznaczone do samochodów większości marek obejmujące: części zamienne, akcesoria, opony, oleje…

… poszerzyła się niedawno także o:

  • Części Innych Producentów, pochodzące od znanych na rynku wtórnym producentów, takich jak TRW, SKF, Purflux czy Valeo (marka SWF).

Oferta 360 stopni – dla warsztatów serwisujących pojazdy wielu marek

Części Innych Producentów są uzupełnieniem oferty marki EUROREPAR, służą głównie do obsługi eksploatacyjnej i prostych napraw mechanicznych samochodów różnych marek. Dzięki wprowadzeniu tego asortymentu, DISTRIGO stało się dla warsztatów partnerem, zapewniającym kompleksową ofertę w jednym miejscu.

Wszystkie części z oferty DISTRIGO dostarczane są na terenie całej Polski. Marka bazuje tu na swoich doświadczeniach w dostawach do Sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi swoich marek oraz własnej sieci warsztatowej Euro Repar Car Service, a także warsztatów niezależnych, które podpisały z Grupą PSA umowę o współpracy. Centralny magazyn DISTRIGO znajduje się w Polsce, popularne na rynku części są zatem dostępne od ręki. Dostawy produktów do warsztatów mogą odbywać się raz lub dwa razy dziennie.

Co jeszcze wyróżnia ofertę DISTRIGO? Kompleksowe wsparcie dla współpracujących warsztatów. Zamówienia części można składać elektronicznie lub telefonicznie, a na pytania od pracowników warsztatów czeka Biuro Obsługi Klienta, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00. Pytania można przesyłać także drogą mailową: części@distrigo.com.pl

Ofertę DISTRIGO wyróżnia także wsparcie handlowe – dostęp do korzystnych ofert cenowych, akcje promocyjne, programy lojalnościowe oraz systemy animacji handlowej.

Nowoczesnym elementem wsparcia warsztatów współpracujących jest aplikacja SERVICE BOX. Zawiera ona informacje niezbędne do przeprowadzania skutecznych napraw różnych pojazdów. W zależności od wybranego poziomu abonamentu, znajdziemy tam plany obsługowe, rekomendowane przez producentów pojazdów, opcje sporządzania kosztorysu obsługi, czasy operacji serwisowych czy też metody napraw, wyjaśnione w prostej i przejrzystej formie. Aplikacja jest dostępna pod adresem: https://public.servicebox-parts.comhttps://public.servicebox-parts.comhttps://public.servicebox-parts.com/pages/index.jsp

DISTRIGO – skuteczne naprawy pojazdów różnych producentów

Jeśli nie współpracujesz jeszcze z DISTRIGO, a chciałbyś, zostaw swoje dane kontaktowe klikając KONTAKT i  wybierając swoje województwo.

Regionalni Koordynatorzy ds. Sprzedaży Części DISTRIGO skontaktują się z Tobą i przedstawią warunki, dzięki którym zyskasz dostęp do korzystnych ofert cenowych, systemów animacji handlowej czy programów lojalnościowych.

Artykuł sponsorowany DISTRIGO

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!