Logistyka – czyli droga do klienta

25 listopada 2005, 0:00

Zadaniem logistyki WSOP jest zapewnienie realizacji potrzeb klientów związanych z terminami dostaw zgodnych z cyklem inwestycyjnym oraz stworzenia warunków dla niezwłocznego realizowania zleceń serwisowych.


W przypadku złożonych inwestycji, obejmujących kompleksowe wyposażenie w sprzęt diagnostyczny, naprawczy i instalacje, WSOP przejmuje od inwestora odpowiedzialność za skompletowanie i skoordynowanie całości dostaw urządzeń. W ramach tego zadania zespół wykonujący prace logistyczne realizuje dostawy zgodnie z harmonogramem wykonywanych prac serwisowych. Wymaga to precyzyjnego dostosowywania zakresu i terminu kolejnych dostaw w taki sposób, by umożliwić inwestorowi sprawną realizację cyklu budowlanego i montażowego.
 ]1[


Dla klientów, którzy zainteresowani są dostawami w krótkim terminie, szczególnie w okresach nasilonego zainteresowania określonymi asortymentami produktów, staramy się prowadzić elastyczną politykę, oferując np. z magazynu podnośniki dwukolumnowe, a w miarę możności także urządzenia do obsługi ogumienia oraz klimatyzacji.
 ]2[


Osobną kategorię prac logistycznych stanowi zapewnienie stałego poziomu zaopatrzenia serwisu w części zamienne. Monitorowanie stanu magazynowego części i materiałów montażowych przebiega w ścisłej współpracy z serwisem. Tworzy warunki do zaproponowania Klientom obsługi technicznej w sposób zapewniający im maksymalną rentowność zakupionego w WSOP sprzętu.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!