Szkolenie: Marketing – Internet – Motoryzacja

, 20 października 2010, 0:00

Firma Samochodownia w terminie 4-5 listopada organizuje interesujące szkolenie o tematyce marketingu internetowego. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.

Cel szkolenia:

• Zapoznanie z prawami rządzącymi marketingiem internetowym,
• Dotarcie za pomocą Internetu do jak najszerszego grona odbiorców a tym samym potencjalnych klientów,
• Nabycie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy,
• Zdobycie wiedzy i umiejętności tworzenia oraz administrowania stronami www.

Zakres szkolenia (do ustalenia):

1. Internet – fakty i mity
• On-line kontra marketing tradycyjny
• Unikatowe cechy Internetu
• Rola i znaczenie Internetu – fakty i liczby
• Badanie Internetu – Gemius

2. Serwisy internetowe – budowa
• Serwis www – jak optymalnie zbudować stronę www?
• Typy projektów internetowych
• Promowanie strony www w sieci
• Pozycjonowanie stron www – SEM, SEO

3. Marketing internetowy
• Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia
• Możliwości wykorzystania Internetu w reklamie dla branży motoryzacyjnej w podziale na sektory: importerzy, dealerzy samochodowi, warsztaty, sklepy z częściami
• Przykłady wykorzystania kampanii internetowej dla branży motoryzacyjnej w Polsce i na świecie – Case-study
4. Społeczności internetowe

• Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla wizerunku marki
• Identyfikacja społeczności oraz ich tworzenie
• Liderzy opinii – znaczenie marketingowe
• Jak skłonić liderów by działali na rzecz marki?
• Społeczności internetowe – praktyczne zastosowanie – zaangażowanie internautów (product placement, konkursy, podcasty, blogi, marketing wirusowy)


Korzyści ze szkolenia

Szkolenie pozwoli uczestnikom zdobyć umiejętności zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem Internetu, pomoże zbudować pozytywny wizerunek firmy oraz pomoże zareklamować firmę. Dzięki zastosowaniu technik przedstawionych w szkoleniu uczestnicy będą mieli pewność, że informacja o ich firmie dotrze do jak najszerszego grona odbiorców. Szkolenie pozwoli na zrozumienie mechanizmów budowania wizerunku firmy w Internecie oraz istoty i wagi budowania takiego wizerunku.

Adresaci szkolenia:

• Firmy z branży motoryzacyjnej prowadzące sprzedaż usług lub produktów przez Internet,
• Firmy branży motoryzacyjnej pragnące wdrożyć sprzedaż usług lub produktów za pośrednictwem Internetu.

Cena szkolenia 650 zł. Ilość uczestników 6–12 osób. Termin 4–5 listopad 2010r.

Więcej informacji na stronie: www.samochodownia.pl

Komentarze

Brak komentarzy