Zarządzanie produktem – Szkolenie

, 19 grudnia 2006, 0:00

Akademia Menedżera Sp. z o.o. zaprasza w miesiącu styczniu 2007r. na szkolenie pt. „Zarządzanie produktem”.

Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do menedżerów produktu i menedżerów marki pragnących usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę w tym zakresie oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów mających zamiar zająć się tym zagadnieniem w ramach przedsiębiorstwa.

W realiach funkcjonowania na współczesnym rynku istotnym elementem jest postępujący proces odchodzenia od zarządzania i konkurowania na rynku w oparciu o całą firmę, a skupienie się na strategicznych elementach kształtowania pola rynkowego, jakim jest produkt w układzie spójnego portfela produktowego firmy. Posiadanie i wykorzystanie wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu stanowi istotny fundament działania współczesnego menedżera marketingu i sprzedaży, decydujący o sukcesie pojedynczego produktu, który powinien przekładać się na sukces całego portfela jak i firmy nim zarządzającej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Szkolenie prowadzone w formie wykładów i wspólnych dyskusji, uzupełniane jest praktycznymi zadaniami własnymi realizowanymi przez uczestników oraz grą menedżerską, będącą symulacją funkcjonowania w ramach zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie produktem. Podsumowaniem szkolenia jest analiza wybranych przypadków, przy których uczestnicy będą mogli sprawdzić pozyskane umiejętności.W trakcie szkolenia zaprezentowane zostaną praktyczne doświadczenia prelegenta z zakresu generowania innowacji produktowych i komercjalizacji produktów, wprowadzania ich na rynki krajowe i zagraniczne oraz zarządzania nimi w poszczególnych fazach rynkowego ich bytu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
1. Badania potrzeb nabywców, poszukiwanie idei, określanie przyszłych cech produktu.
2. Projektowania i rozwoju produktu.
3. Oceny pozycji przedsiębiorstwa i produktów konkurencji.
4. Testów rynkowych serii próbnej.

5. Planowania i kontroli procesu wprowadzania oraz wycofywania produktu na/z rynek/u.
6. Obserwowania zachowań nabywców.
7. Wprowadzania i wycofania produktu z rynku.
8. Zarządzanie produktem, linią produktowa i portfelem.

Prowadzący: Piotr Ratajczyk

Miejsce

Szkolenie odbędzie się w terminie 18-19. stycznia 2007 r. w Centrum Finansowym Puławska, na ul. Puławska 15 w Warszawie (10-15 min od Dworca Centralnego).

Koszt
Zgłoszenie udziału do 8 stycznia 2007 r. – 1190 zł + 22% VAT (1451,80 zł)
Zgłoszenie udziału po 8 stycznia 2007 r. – 1390 zł + 22% VAT (1695,80 zł)

Przy zgłoszeniu dwóch osób na szkolenie uczestnictwo dla trzeciej osoby jest bezpłatne.

Liczba miejsc jest ograniczona.

Ostateczny termin zgłoszenia udziału w szkoleniu mija 16 stycznia 2007 r.

Formularz zgłoszeniowy: http://www.akademiamenedzera.pl/p_images/pliki/333da50bbf.doc

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!