Na wiosnę 2014 roku firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych:
- Zarządzanie rentownością, czyli jak zapewnić dochodowość świadczonych usług? (27 maja 2014, zapisy do 6 maja).
- Sprzedaż i obsługa w warsztacie – najskuteczniejsze triki i techniki (28 maja 2014, zapisy do 6 maja).
Pierwsze szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i osób zarządzających serwisami mechanicznymi oraz blacharsko-lakierniczymi. Celem jest pokazanie tych zależności, które mają wpływ na osiągane przez warsztat wyniki. Zagadnienia:
- podział i kontrola kosztów,
- sposób wyliczenia koszu roboczogodziny – ile kosztuje jedna godzina?,
- koszt roboczogodziny a stawka za usługi,
- próg rentowności warsztatu – od kiedy się opłaca?
Podczas drugiego szkolenia uczestnicy poznają techniki i triki, które pozwolą skutecznie oraz uczciwie sprzedawać klientowi to, czego potrzebuje oraz to, czym dysponuje warsztat. W tym jednodniowym szkoleniu skupimy się więc na wyposażeniu uczestników w konkretne narzędzia. Zagadnienia:
- kameleon, czyli upodobnienie się do klienta,
- głos i postawa oraz słowa, których używa rozmówca – jak je wykorzystać,
- rola emocji i zaangażowania w rozmowę – jak zainteresować klienta?,
- wywieranie wpływu poprzez wybrane sugestie.
Do szkoleń książki Motomarketing.pl, gratis! Więcej informacji o programie szkoleń i warunkach uczestnictwa na www.motomarketing.pl, na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.
Komentarze