Profesjonalna obsługa klienta-szkolenie płatne

, 2 marca 2005, 0:00

Akademia Techniczna Lider Serwis organizuje w miesiącu kwietniu szkolenie przeznaczone dla pracowników warsztatów, którego tematem będzie obsługa klienta.
Celem szkolenia jest: zapoznanie z elementami marketingu, rozwinięcie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, doskonalenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników warsztatu, w szczególności do osób, które codziennie kontaktują się z klientami
Temat: Profesjonalna obsługa klienta
Termin szkolenia: 4- 6.04.2005 (poniedziałek – wtorek – środa) początek godz. 10:00
Czas trwania: 3 dni
Miejsce szkolenia: Akademia Techniczna Lider Serwis, Łódź, ul. Morgowa 1a
Liczba uczestników: max 14 osób
Koszt szkolenia: 730 netto pln (kurs teoretyczny i praktyczny, materiały szkoleniowe, obiady)
Koszty dodatkowe: dojazd: koszt własny, nocleg w hotelu Akademii Technicznej LS,
śniadania, kolacje – we własnym zakresie
Możliwość rozliczenia kosztów szkolenia z systemu bonusów.
Szkolenie prowadzi: Małgorzata Lipińska, Andrzej Moczydłowski – Akademia Rozwoju Organizacji
W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na następujące pytania:
 – Co wpływa na zadowolenie klienta?
 – Jak odpowiadać na telefony i prowadzić rozmowę telefoniczną z klientem, żeby zachęcić go do odwiedzenia warsztatu?
 – Jakie techniki stosować w trakcie bezpośredniej rozmowy z klientem?
 – Jak rozpoznać, na czym zależy klientowi, gdy nie potrafi on jasno sprecyzować swoich oczekiwań?
 – Jak przekonać klienta do wykonania pełnej usługi lub skorzystania z droższych części zamiennych?
 – Jak podtrzymywać kontakt z klientem po zakończeniu usługi?
 – Dlaczego niezadowolony klient jest ważny?
 – Jak rozpoznawać i reagować na zastrzeżenia i obiekcje ze strony klienta?
 – Jak postępować w przypadku reklamacji, aby nie stracić klienta?
 – Jak prowadzić rozmowę ze wzburzonym lub niezadowolonym klientem?
 – Jak radzić sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów z klientem?
Forma zajęć:
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatu angażującego aktywność uczestników, którzy wypełniają testy, analizują przypadki i uczestniczą w ćwiczeniach, symulacjach sytuacji zbliżonych do tych z pracy. Zajęcia prowadzone są w grupach 12 – 14 osobowych.
W trakcie zajęć wykorzystywana jest kamera video i centralki telefoniczne.
Czas trwania zajęć:
Zajęcia obejmują 16 godzin seminaryjnych zajęć.
Rezerwacja szkolenia następuje po przesłaniu do BKS LS wypełnionego formularza zgłoszeniowego.
Dodatkowe informacje: Doradcy Lider Serwis, www.liderserwis.pl

Komentarze

Brak komentarzy