RAPORT – Rynek łożysk w Polsce

, 20 października 2004, 0:00

W ramach działalności analitycznej, MotoFocus przygotowuje szczegółowe badania dotyczące rynku motoryzacyjnego.
Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku łożysk w Polsce zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści. Dystrybucja łożysk w Polsce jest niezwykle rozproszona i to ze względu na liczbę występujących marek produktów oraz ilość kanałów dystrybucyjnych.
Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów łożysk jak i dystrybutorów. W RAPORCIE TYM ZNAJDUJE SIĘ 68 TABEL I WYKRESÓW WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH PARAMETRÓW.

W opracowaniu zawartych została znaczna ilość "krzyżówek", czyli opinii sklepów, warsztatów, hurtowni kierujących się różnymi kryteriami oraz preferujących konkurencyjne marki produktów.
Aby uzyskać więcej informacji, poznać szczegóły kliknij więcej.
Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne "krzyżówki".

Jest również możliwość zamówienia raportu w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport "RYNEK ŁOŻYSK W POLSCE" wynosi 3.900 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl
Jeżeli przed zamówieniem pilnie potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę
zadzwoń: Alfred Franke (0-22) 489-72-21

Tematyka raportu zawarta została w poniższych rozdziałach:

1.WSTĘP

2.OPIS BADANYCH FIRM
Struktura próby, rozkład regionalny (tab. 0,1, wykr.1 )

3.WIZERUNEK PRODUCENTÓW I PREFEROWANE MARKI
(tab.2, 3, 4, 5, wykr.2, 3, 4, 5)
3.1 Wizerunek producentów – wszyscy, jedno i porównawczo trzy wskazania

3.2 Preferowane (polecane) marki – wszyscy, jedno i porównawczo trzy wskazania
3.3 Preferowane (polecane) marki – warsztaty ze sklepami jedno i porównawczo
trzy wskazania
3.4 Preferowane (polecane) marki – liderzy (najlepsze warsztaty), trzy wskazania

4.ANALIZA ZACHOWAŃ (KRYTERIA WYBORU MARKI)
(tab. 6, 7, 8, 9, 10, 11, wykr.6, 7, 8, 9, 10, 11)
4.1 Kryteria przy zakupie- jedno i trzy wskazania
4.2 Kryteria przy zakupie – warsztaty, jedno i trzy wskazania

4.3 Kryteria przy zakupie – liderzy (najlepsze warsztaty), jedno i trzy wskazania
4.4 Kryteria przy zakupie – klienci Optimal, CX, SKF, FAG
4.5 Kryteria przy zakupie – tanie produkty i porównawczo wszyscy, jedno wskazanie

5.KANAŁY DYSTRYBUCYJNE
(tab. 12, 13, 14, 15,wykr. 12, 13, 14, 15)
5.1 Udział preferowanej marki – warsztaty i porównawczo liderzy (najlepsze
warsztaty
5.2 Udział preferowanej marki – klienci SKF, FAG

5.3 Udział preferowanej marki – klienci Optimal, CX
5.4 Ilość klientów w warsztatach – warsztaty, warsztaty i sklepy razem z wyłączeniem
hurtowni

6.OCZEKIWANIA ZMIAN NA RYNKU ŁOŻYSK
(tab.16, 17, 18, 19, 20, 21 wykr.16, 17, 18, 19, 20, 21)
6.1 Oczekiwanie zmian na rynku – wszyscy jedno i trzy wskazania
6.2 Oczekiwanie zmian na rynku – wszyscy, warsztaty, jedno i trzy wskazania
6.3 Oczekiwanie zmian na rynku – liderzy, jedno i trzy wskazania

6.4 Oczekiwanie zmian na rynku – importerzy
6.5 Oczekiwanie zmian na rynku – klienci Optimal, CX, SKF, FAG, jedno
i trzy wskazania

7.RODZAJE NAPRAW I ICH CZĘSTOTLIWOŚĆ
(tab. 22, 23, 24, 25, 26, wykr.22, 23, 24, 25, 26)
7.1 Częstotliwości wymian całych zestawów – wszyscy
7.2 Częstotliwości wymian całych zestawów – warsztaty razem, liderzy

7.3 Najczęściej wymieniane elementy – wszyscy
7.4 Najczęściej wymieniane elementy – wszyscy razem, warsztaty
7.5 Najczęściej wymieniane elementy – wszyscy razem, liderzy

8.ŻYWOTNOŚĆ ŁOŻYSK
(tab. 27, 28, 29, wykr.27, 28, 29)
8.1 Rozkład procentowy – opinie wszystkich dotyczące żywotności łożysk
8.2 Rozkład procentowy – opinie warsztatów dotyczące żywotności łożysk
8.3 Rozkład procentowy – opinie liderów dotyczące żywotności łożysk

9.REZYGNACJA Z MARKI
(tab. 30, 31, wykr.30, 31)
9.1 Przyczyny rezygnacji z marki produktu – wszyscy, jedno i trzy
wskazania
9.2 Przyczyny rezygnacji z marki produktu – liderzy, jedno i trzy
wskazania

10.ŁOŻYSKA Z CZUJNIKAMI ABS
(tab. 32, 33, wykr.32, 33 )
10.1 Wyposażenie łożysk w czujniki ABS – wszyscy, warsztaty, liderzy

11.LISTA POPULARNOŚCI
(tab. 34 )
11.1 Najbardziej popularne łożyska według producentów

 

Komentarze

Brak komentarzy