RAPORT – Rynek tłumików w Polsce

, 8 września 2004, 0:00

W ramach działalności analitycznej, MotoFocus przygotowuje szczegółowe
badania dotyczące rynku motoryzacyjnego.
Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku tłumików w Polsce zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści. Wielkość rynku tłumików można szacować na poziomie 2,2 MILIONÓW SZTUK ROCZNIE, a zatem wartościowo licząc jest to jeden z najważniejszych fragmentów rynku motoryzacyjnego.

Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów tłumików jak i dystrybutorów.
W RAPORCIE TYM ZNAJDUJE SIĘ 61 TABEL I WYKRESÓW WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH ELEMENTÓW.
W opracowaniu zawartych została znaczna ilość "krzyżówek", czyli opinii warsztatów kierujących się różnymi kryteriami oraz preferujących konkurencyjne marki produktów.

Aby uzyskać więcej informacji, poznać szczegóły kliknij więcej.
Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne "krzyżówki".
Jak również możliwość zamówienia raportu w wersji angielskiej.

Cena raportu "RYNEK TŁUMIKÓW W POLSCE" wynosi 3.100 zł netto.

Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl

Jeżeli przed zamówieniem pilnie potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę
zadzwoń: Alfred Franke (0-22) 489-72-23

Tematyka raportu zawarta została w poniższych rozdziałach:

1.WSTĘP

2.OPIS BADANYCH FIRM

Struktura próby, rozkład regionalny
(tab.0, tab.1, wykr.1)

3.ANALIZA ZACHOWAŃ (KRYTERIA WYBORU MARKI)
(tab.2, 3, 4, 5, 6, 7, wykr.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)

3.1 Kryteria przy zakupie- jedno i trzy wskazania
3.2 Kryteria przy zakupie – Asmet, Bosal, Walker – jedno wskazanie
3.3 Kryteria przy zakupie – warsztaty razem, Asmet, Bosal – trzy wskazania
3.4 Kryteria przy zakupie – warsztaty razem, Polskie tłumiki

3.5 Kryteria przy zakupie – warsztaty razem, Liderzy (najlepsze warsztaty)
3.6 Kryteria przy zakupie – warsztat porównanie z klient – jedno i trzy wskazania
3.7 Proporcja: wymiana tłumika, a naprawa – warsztaty razem
3.8 Proporcja: wymiana, a naprawa – Asmet, Bosal, Walker, Polskie tłumiki
3.9 Proporcja: wymiana, a naprawa – warsztaty razem, Liderzy (najlepsze warsztaty)

4.KANAŁY DYSTRYBUCYJNE
(tab.8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18,wykr.8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18)

4.1 Udział preferowanej marki – wszystkie razem

4.2 Udział preferowanej marki – Asmet, Bosal, Walker
4.3 Udział preferowanej marki – wszystkie, Polskie tłumiki, Zach w tym Tesh
4.4 Ilość klientów w warsztatach – wszystkie razem
4.5 Ilość klientów w warsztatach preferujących Asmet, Bosal, Walker
4.6 Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji) – wszyscy razem
4.7 Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji) – Asmet, Bosal, Walker
4.8 Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji) – wszyscy razem, Polmostrów

5.AWARIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH, POWROTY KLIENTÓW
(tab.19, 20, 24 wykr.19, 20, 24)

5.1 Przyczyny awarii – jedno i trzy wskazania
5.2 Czas powrotu klienta na ponowną wymianę (wszystkie marki tłumików razem)
5.3 Czas powrotu klienta na ponowną wymianę Asmet, Bosal, Walker, Polmostrów
Tesh (tab. i wykr. 21, 22, 23 – dostępne wyłącznie dla zleceniodawców badań)

6.ELEMENTY MONTAŻOWE
(tab.25, 26, 27, 28, wykr.25, 26, 27, 28)

6.1 Najlepsze elementy montażowe – jedno i trzy wskazania
6.2 Decyzja o wymianie elementów montażowych – wszyscy razem
6.3 Decyzja o wymianie elementów montażowych – klienci Asmet, Bosal,Walker
6.4 Decyzja o wymianie elementów montażowych – wszyscy razem, Liderzy

7.ŻYWOTNOŚĆ TŁUMIKÓW

(tab.29, 30, wykr.29, 30)

7.1 Rozkład procentowy – elementy montażowe, a żywotność tłumików

8.SZKOLENIA
(tab.31, tab32)

8.1 Oczekiwania wobec szkolenia – jedno i trzy wskazania
8.2 Oczekiwania wobec szkolenia – klienci Asmet, Bosal, Polmostrów, Walker

 

Komentarze

Brak komentarzy