Badanie zostało przeprowadzone z myślą o producentach i dystrybutorach części zamiennych w Polsce. Raport porusza wiele bardzo interesujących kwestii takich jak kryteria wyboru marki filtrów, procentowy udział sprzedaży filtrów w całkowitej sprzedaży sklepów i warsztatów, najczęstsze przyczyny reklamacji, znajomość poszczególnych marek, wielkość magazynu na filtry a także sposobów utylizacji zużytych filtrów.
Dokładną zawartość raportu przedstawia broszura PDF a także spis treści poniżej.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z :
Marcin Nowak
Dyrektor ds. badań rynku
mail:marcin.nowak@motofocus.pl
Tel. +48 609 186 810
lub
Barbara Rogala
Specjalista ds. marketingu
mail:barbara.rogala@motofocus.pl
Tel. +48 609 186 819
Szczegółowy spis treści raportu:
1. Struktura próby.
1.1 Struktura próby ze względu na wiek.
1.2 Struktura próby ze względu na region.
1.3 Struktura próby ze względu na wielkość miejscowości.
1.4 Struktura próby ze względu na rodzaj prowadzonej działalności.
1.5 Struktura próby ze względu na ilość pracowników.
2. Znajomość marek filtrów samochodowych wg ważności dla firmy.
2.1 Znajomość marek filtrów samochodowych – najważniejsze marki.
2.2 Znajomość marek filtrów samochodowych – pozostałe marki.
3. Kryteria wyboru marki filtrów.
4. Procentowy udział sprzedaży filtrów w całkowitej sprzedaży.
5. Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju.
6. Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju a liczba pracowników.
6.1 Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju przez firmy zatrudniające do 3 pracowników.
6.2 Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju przez firmy zatrudniające 4-6 pracowników.
6.3 Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju przez firmy zatrudniające 7-10 pracowników.
6.4 Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju przez firmy zatrudniające 11-20 pracowników.
6.5 Ocena czynników wpływających na wybór marki filtrów oleju przez firmy zatrudniające powyżej 20 pracowników.
7. Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów.
8. Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów oleju a ilość zatrudnionych pracowników w całej firmie.
8.1 Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów oleju w firmach zatrudniających do 3 pracowników.
8.2 Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów oleju w firmach zatrudniających 4-6 pracowników.
8.3 Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów oleju w firmach zatrudniających 7-10 pracowników.
8.4 Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów oleju w firmach zatrudniających do 11-20 pracowników.
8.5 Najczęstsze przyczyny reklamacji filtrów oleju w firmach zatrudniających powyżej 20 pracowników.
9. Wartość posiadanego magazynu.
10. Miesięczna liczba klientów wymieniająca / kupująca filtry.
11. Okres, po którym ten sam samochód wraca na ponowną wymianę / zakup filtrów.
12. Procentowy udział poszczególnych grup filtrów w ogólnej liczbie wymienianych filtrów.
13. Najczęstszy sposób utylizacji filtrów.
14. Znajomość kierowców różnych marek filtrów.
15. Ważność marek filtrów wg poszczególnych kategorii.
15.1 Ważność marek filtrów wg kategorii PALIWO.
15.2 Ważność marek filtrów wg kategorii OLEJ.
15.3 Ważność marek filtrów wg kategorii POWIETRZE.
15.4 Ważność marek filtrów wg kategorii FILTRY KABINOWE.
16. Skłonność do zmiany marki filtrów.
17. Wielkość miejscowości a skłonność do zmiany marki filtrów.