Rynek warsztatów w Polsce ulega ciągłym zmianom. Coraz częściej warsztaty chcą przystąpienia do sieci organizowanej przez dystrybutora. Nie wszystkie jednak będą miały taką możliwość. Warsztat musi dostosować się do wymagań narzuconych przez organizatora sieci. Ciekawy jest także fakt, czy przystąpienie spełnia oczekiwania i nadzieje właścicieli warsztatów.
Spytaliśmy zatem przedstawicieli serwisów, jak oceniają sieci dystrybutorskie, do których należą, ze względu na wybrane kryteria. Skala ocen wynosiła od 1 do 6 punktów, przy czym 6 oznacza ocenę najlepszą. Poniższa tabela przedstawia wartości średnie dla każdego kryterium osiągnięte przez wszystkie sieci. Najlepiej wyniki osiągnęło kryterium dotyczące rabatów (średnia- 4,1). Najgorzej ocenione przez Państwa zostały programy flotowe (średnia 2,0).
Kryteria |
Poziom satysfakcji (wszystkie sieci razem) |
Wsparcie reklamowe |
3,2 |
Pomoc techniczna |
3,3 |
Programy inwestycyjne |
3,1 |
Bonusy |
3,6 |
Program flotowy |
2 |
Rabaty |
4,1 |
Rozliczanie gwarancji |
3,7 |
Komentarze