Wskaźnik – dynamika sprzedaży – II kwartał 2006

, 19 lipca 2006, 0:00

Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za drugi kwartał 2006r.
Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Oczywiście gwarantujemy całkowitą poufność przekazywanych nam danych. Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję. Zwracamy się również do Państwa z prośbą o przysyłanie informacji o waszych wskaźnikach (na koniec każdego miesiąca) na adres biuro@motofocus.pl.

Wynik II kwartału 2006 wskazał, że warsztaty odnotowały wzrost ilości klientów w tym przedziale czasowym. Średni wskaźnik to 10% wzrost w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Sklepy także zanotowały wzrost sprzedaży w kolejnych trzech miesiącach roku, których średni wzrost wyniósł 6%.

Przypominamy, że wskaźniki te określają procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w tym samym okresie lecz roku poprzedniego. W przypadku warsztatów wskaźnik ten określany jest poprzez porównanie liczby wizyt klientów. Dane przygotowane zostały w oparciu o wyniki reprezentatywnej grupy firm.
Zobacz wykres: http://www.motofocus.com.pl/wskazniki.php

Komentarze

Brak komentarzy