Jakość i parametry żarówek samochodowych, a zwłaszcza żarówek do reflektorów głównych wywierają bardzo znaczący wpływ na bezpieczeństwo i wygodę jazdy po zmroku i w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. Jednocześnie wymiana żarówki jest jedną z podstawowych czynności obsługowych w samochodzie, często jednak przysparzającą pewnych trudności, ze względu na trudności w dostępie do reflektora.
Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku żarówek samochodowych zgodnie ze schematem przedstawionym w poniższym spisie treści.
Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej.
Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów żarówek samochodowych. Wszystkie przypadki głosowań nieobiektywnych wyeliminowano. W RAPORCIE TYM ZNAJDUJE SIĘ 30 TABEL I 28 WYKRESÓW WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH PARAMETRÓW. W opracowaniu zawartych została znaczna ilość „krzyżówek”, czyli opinii warsztatów różnej wielkości, kierujących się różnymi kryteriami oraz preferujących konkurencyjne marki produktów.
Na dodatkowe zamówienie istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne „krzyżówki”.
Istnieje również możliwość zamówienia raportu w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport "Rynek żarówek samochodowych w Polsce" wynosi 4.500 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl
Jeżeli przed zamówieniem pilnie potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń pod następujący numer telefonu: (0-22) 489-72-23
RYNEK ŻARÓWEK SAMOCHODOWYCH W POLSCE 2005
sierpień 2005
SPIS TREŚCI:
1. WSTĘP
2. OPIS BADAŃ
2.1 Użyte określenia
3. RYNEK – OTOCZENIE
4. STRUKTURA PRÓBY
4.1 Klasyfikacja według regionu
4.2 Klasyfikacja według rodzaju firmy
4.3 Klasyfikacja według wielkości miejscowości
4.4 Klasyfikacja według wielkości miejscowości i rodzaju firmy
5. ILOŚĆ KLIENTÓW
5.1 Podział firm ze względu na ilość sprzedawanych żarówek (w sezonie jesiennym)
5.2 Podział firm ze względu na ilość sprzedawanych żarówek (poza sezonem)
5.3 Sprzedaż żarówek w miastach różnej wielkości (w sezonie jesiennym)
5.4 Sprzedaż żarówek w różnego rodzaju firmach (w sezonie jesiennym)
6. FAKTY WEDŁUG FIRM
6.1 Struktura sprzedaży żarówek różnych typów – Jedno wskazanie
6.2 Struktura sprzedaży żarówek różnych typów – Trzy wskazania
6.3 Struktura sprzedaży żarówek do reflektorów głównych – Standardowe i innowacyjne
6.4 Struktura sprzedaży żarówek do reflektorów głównych w warsztatach i sklepach
6.5 Struktura sprzedaży żarówek do reflektorów głównych w miastach różnej wielkości
6.6 Struktura sprzedaży żarówek 12V i 24V
6.7 Trendy według warsztatów
6.8 Najbardziej istotne utrudnienia napotykane podczas wymiany żarówek w reflektorach głównych
6.9 Wymiana żarówek reflektorów głównych parami
7. WIZERUNEK PRODUCENTÓW
7.1 Najważniejsza marka żarówek
7.2 Druga marka żarówek
7.3 Porównanie pierwszej i drugiej marki
7.4 Najlepsza marka żarówek – Pojedyncze wskazanie
7.5 Najlepsza marka żarówek – Trzy wskazania
7.6 Polecana marka żarówek – Pojedyncze wskazanie
7.7 Polecana marka żarówek – Trzy wskazania
7.8 Polecana marka żarówek – Udział w sprzedaży
8. KRYTERIA WYBORU
8.1 Jedno wskazanie
8.2 Trzy wskazania
8.3 Porównanie jedno i trzy wskazania
8.4 Jedno wskazanie – Opinie warsztatów, sklepów i hurtowni
8.5 Trzy wskazania – Opinie warsztatów, sklepów i hurtowni
Komentarze