Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13:54 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych 11:53 Profesjonalna ochrona dłoni: pasta do mycia rak i niewidzialna rękawiczka od Liqui Moly 08:00 XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego – transmisja online 20.11 Konkurs Delphi 20.11 Innowacyjne laserowe latarki taktyczne M-TECH TLF10x

Blue Print

Nowe promocje w Programie Bonusowym „Samuraj” w Hipol

W marcu wystartowały najnowsze promocje w w Programie Bonusowym „Samuraj” organizowanym przez firmę Hipol. Program oparty jest na zbieraniu punktów a następnie wyborze spośród ponad 100 nagród zebranych w 8 kategorii. W okresie od 15.03 do 14.05 b.r. premiowane są zakupy produktów marek: Dokuji, Blue Print oraz Ashika. Klienci biorący udział, zarządzają swoim kontem i […]

11 tysięcy złotych dla Fundacji Hutnik 1957

W minioną sobotę w Hali Piłkarskiej na warszawskiej Woli odbył się II Turniej GeParts CUP 2011. Rozegrany został dla Fundacji Hutnik 1957, która wspiera rozwój aktywności sportowej dzieci i młodzieży. Do walki o puchar stanęło dwanaście drużyn z całej Polski. Zwycięzcą została firma BluePrint z Wrocławia. Drużyny zostały podzielone na 3 grupy: W grupie A […]

II Turniej Piłki Nożnej GeParts CUP 2011

Po raz drugi firma GeParts zaprasza na Turniej Piłki Nożnej GeParts CUP 2011, który odbędzie się 22 października w warszawskiej „Hali Piłkarskiej”. W tym roku fundusze zostaną przekazane na rzecz fundacji skupiającej się na rozwoju aktywności sportowej wśród dzieci i młodzieży. Udział w tym turnieju już zapowiedzieli: GeParts, Profi Auto, Moto Factory, Minimot, Car – […]

febi bilstein przejmuje ADL Blue Print

Od 4 stycznia 2011 r. febi bilstein przejął brytyjskie przedsiębiorstwo Automotive Distributors Ltd (ADL), właściciela marki Blue Print. Ferdinand Bilstein GmbH + Co.KG posiada 100 proc. udziałów ADL Blue Print, włącznie z oddziałami w Portugali, Hiszpanii i we Włoszech, stając się tym samym nowym właścicielem przedsiębiorstwa. Firma ADL Blue Print reprezentowana będzie nadal przez dotychczasowy […]

Wyjedź do Włoch z Auto-Land

1 października w firmie Auto-Land rozpoczęła się jesienna promocja skierowana do klientów hurtowych. Nagrodą jest wyjazd szkoleniowy do Val Di Sole we Włoszech, połączony z nauką jazdy na nartach pod okiem profesjonalnych instruktorów oraz wypoczynkiem w ekskluzywnym hotelu. Aby wygrać, należy kupić najwięcej w poszczególnych grupach towarowych: Bridgestone, Blue Print, Bosch, Castrol, Delphi, Filtron, Monroe, […]

Piłkarska promocja Blue Print na półmetku

Już tylko niespełna miesiąc pozostał do zakończenia piłkarskiej promocji Blue Print pt. "Strzel hat-tricka z Blue Print", prowadzonej przez firmę Hipol. Główną nagrodą w promocji jest wyjazd 8 klientów Hipol na mecz drużyny Arsenal Londyn, połączony ze zwiedzaniem najpiękniejszych zakątków Londynu i wizytą w siedzibie producenta Blue Print – firmie ADL. Dodatkowo nagrodami w promocji […]

Promocja produktów Blue Print w Hipol

Pod hasłem „Strzel Hat-tricka z Blue Print” rusza akcja promocyjna produktów tej marki, prowadzona przez Hipol. Za zakupy Blue Print dokonane w dn. 18.05-16.07.2009 przewidziane są nagrody: • 8 klientów o najwyższym obrocie pojedzie do Anglii na mecz Arsenalu Londyn (połączony z wizytą w firme ADL – producent Blue Print), • oryginalne koszulki piłkarskie Arsenal […]

3 lata gwarancji na produkty Blue Print

Blue Print wprowadza 3 lata gwarancji na wszystkie swoje produkty. Dotyczy to części, których pierwszy montaż odbył się po 1 lutego 2009r, i których przydatność nie została odgórnie określona przez producenta pojazdu (np. pasek rozrządu). Jak twierdzi szefostwo właściciela marki Blue Print – firmy ADL: „3 letnia gwarancja na produkty tej marki ma na celu […]

Promocja w firmie Hipol

Od 1 listopada w Hipolu trwa promocja na produkty marki Blue Print. Za skumulowane zakupy o wartości 10 000 zł netto w nagrodę można otrzymać nawigację satelitarną marki Mio. Akcja promocyjna potrwa do 3 grudnia 2008r.   

Blue-Print to jedna z marek części zamiennych, należących do grupy Bilsteingroup, działająca na aftermarkecie. Blue Print specjalizuje się w rynku osobowych samochodów azjatyckich, ale jego oferta obejmuje także marki z innych kontynentów. Dostarcza części z kilku grup asortymentowych – w tym filtry, sprzęgła, klocki i tarcze hamulcowe. Firma jest zarówno producentem jak i dostawcą części, które poddaje zaawansowanej kontroli jakości przed wprowadzeniem na rynek. Marka Blue Print wyróżnia się na rynku wtórnym części zamiennych za sprawą udzielania trzyletniej gwarancji na swoje produkty. Więcej artykułów na temat oferty marki Blue Print znajduje się w powyższych artykułach.