Wspólnie z firmą Clarios, producentem akumulatorów VARTA, Inter Cars rozpoczął projekt Battery Point. To przedsięwzięcie skierowane do kierowców, ale zorientowane na przynoszenie korzyści także warsztatom, biorącym udział w programie.
Według badań przeprowadzonych w 2019 r. przez MotoData i dotyczących analizy rynku osobowego, aż 54% użytkowników, którzy mieli problem z akumulatorem, kupiło i wymieniło go samodzielnie. Jednak, czynność ta z roku na rok staje się coraz bardziej skomplikowana, a wszystko to przez coraz bardziej zaawansowane systemy elektroniczne stosowane w pojazdach. Program Battery Point to ogólnopolska, szeroko realizowana kampania informacyjno-reklamowa, której celem jest przestroga kierowców przed niepożądanymi skutkami domowej wymiany akumulatora oraz wsparcie i eksperckie doradztwo w zakresie:
- doboru odpowiedniego akumulatora,
- wyjaśnienia potrzeby posiadania i rodzaju kabli rozruchowych,
- możliwości wyboru profesjonalnej realizacji usługi,
- przedstawienia kierowcom gotowej listy sprawdzonych warsztatów, do których mogą się udać w chwili konieczności wymiany akumulatora.
– Wspólnie z firmą Clarios, właścicielem marki VARTA, zbudowaliśmy narzędzie, którego zadaniem jest wspieranie kierowców potrzebujących usługi wymiany akumulatora. Mamy nadzieję, że doświadczenie takich marek jak VARTA i Inter Cars, pomoże klientom podjąć właściwą decyzję w chwili konieczności wymiany akumulatora i zwrócą się z tym problemem do jednego z rekomendowanych przez nas warsztatów. – Michał Adamaszek, Dyrektor Segmentu Akumulatory, odpowiedzialny za rozwój projektu.
W materiałach przygotowanych dla klientów biorących udział w programie Battery Point, kierowcy znajdą pomoc i doradztwo, zarówno w zakresie wyboru najlepszych warsztatów w swojej okolicy jak i porad dotyczących eksploatacji i zakupu odpowiedniego akumulatora. Dzięki temu będą pewni, że usługa zostanie wykonana zgodnie ze sztuką, a samochód nie dozna, w związku z wymianą, żadnych nieprzewidzianych usterek. Warsztaty biorące udział w programie mają natomiast, dzięki rekomendacjom, zyskać nie tylko ogólnokrajową reklamę, ale również coś w rodzaju gwiazdki profesjonalisty, któremu można zaufać.
Dzięki projektowi Battery Point kierowcy w łatwy i szybki sposób będą mogli znaleźć serwis, w którym przeprowadzą diagnostykę lub wymianę akumulatora. Zrobią to w sposób bezpieczny i niewymagający zbędnych kontaktów, które w dobie panującej pandemii, zgodnie z zalecaniami służb sanitarnych, należy ograniczyć do minimum.
Dodatkowym atutem programu będą materiały poradnikowe, poruszające szeroko rozumiane aspekty motoryzacji związane z układem elektrycznym samochodu. Uczestnicy akcji znajdą w nich odpowiedzi np. na pytania:
- Jak otworzyć zamek centralny, gdy padł akumulator?
- Jak dobrać kable rozruchowe?
- Czy warto kupować polskie akumulatory?
– Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Clarios , 34% akumulatorów sprawdzanych w warsztatach w całej Europie, było w złym stanie technicznym i wymagało wymiany. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że kierowcy potrzebują pomocy już nie tylko w zakresie wymiany akumulatora, ale coraz częściej oczekują profesjonalnej obsługi, doradztwa i fachowej wiedzy w całym okresie jego eksploatacji Jako właściciel marki VARTA, od lat wspieramy profesjonalne warsztaty, dostarczamy właściwy produkt, wiedzę oraz narzędzia, aby zapewnić kierowcom usługi najwyższej jakości. – Magdalena Broszkiewicz, Marketing Manager z firmy Clarios.
Na kanale Grupy Kapitałowej Inter Cars na You Tube pojawił się już pierwszy z serii krótkich filmów promujących akcję. Zadaniem stawianym przed filmami jest uświadomienie kierowców, że sprawnie działający akumulator może mieć bezpośrednie przełożenie na ich codzienne życie.
Więcej informacji na stronie: www.batterypoint.pl
Komentarze