Zestawy rozrządu Boscha są dostępne na rynku od wielu lat. Przez ten czas zdobyły uznanie mechaników, co potwierdzają ilości kupowanych produktów. Dlaczego tak się dzieje?
Poznaj 10 głównych powodów:
1. do skompletowania zestawów, Bosch wybiera najlepsze komponenty dostępne na rynku. Dostawcami są firmy dostarczające je na pierwszy montaż lub do serwisów producentów pojazdów,
2. pompy cieczy chłodzącej w zestawach Boscha są wykonane w standardzie Extra Heavy-Duty. Jakość pomp jest szczególnie ważna, ponieważ decyduje o trwałości całego układu rozrządu. Stosowane w nich uszczelnienia z węglikiem krzemu zapewniają odpowiednią szczelność na przebieg przewyższający interwały wymiany układu rozrządu zalecane przez producentów pojazdów,
3. w zestawie znajdują się wszystkie niezbędne elementy montażowe: śruby (w szczególności te, które nie mogą być użyte drugi raz), nakrętki sprężyny oraz uszczelka pompy cieczy chłodzącej,
4. dzięki częściom użytym w zestawach o najwyższej dostępnej jakości, Bosch rekomenduje przebieg do następnej wymiany rozrządu dokładnie taki, jak zaleca producent pojazdu. Niejednokrotnie przewyższa on 200 tys. km,
5. Bosch zapewnia odpowiednią dostępność zestawów rozrządu, większość dystrybutorów części zamiennych w Polsce posiada je w swojej ofercie,
6. Bosch odpowiada za jakość produktów zgodnie z polskim prawem, do 2 lat od sprzedaży, z ograniczeniem przebiegu zgodnym z interwałem wymiany tych części zalecanym przez producenta pojazdu,
7. warsztaty zarejestrowane w Programie punktowym eXtra za zakupy układów rozrządów otrzymują punkty, które w dowolnym momencie mogą wymienić na nagrody,
8. Bosch prowadzi stałe prace nad rozwijaniem zestawów rozrządu, kontrolując jakość komponentów oraz dostosowując je na bieżąco do zmian wprowadzanych przez producentów pojazdów,
9. warsztaty korzystające z oprogramowania warsztatowego Bosch ESI-Tronic w module „M” mają dostęp do instrukcji wymiany układu rozrządu,
10. dla warsztatów, które mają pytania do układów rozrządów Bosch oferuje wsparcie w postaci hot-line technicznego (nr tel.: 22 715 45 22, adres e-mail: InfoAA@pl.bosch.com).
Zestawy rozrządu Boscha z pompą cieczy chłodzącej to najwyższej jakości rozwiązanie dostarczające wszystkie komponenty do profesjonalnej i bezpiecznej wymiany układu rozrządu.
Obejrzyj film pokazujący wymianę paska rozrządu na przykładzie Renault Mégane II 1.9 dci F9Q:
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Karol, 19 marca 2020, 16:42 8 -7
Czysta autoreklama!!!! Ina jest tańsza i lepsza
Odpowiedz
Mariusz 1982, 19 marca 2020, 22:15 5 -3
Niestety INA co 3-4 zestaw cieknie pompa plynu jak przed paru laty ruville.Niestety gniot
Odpowiedz
Bieniek, 19 marca 2020, 20:02 6 -8
chyba ostatnie co bym na rozrząd zakładał
Odpowiedz
Adirezyser, 19 marca 2020, 20:08 7 -4
Mnie bosch nie przekonał do swoich produktów...
Odpowiedz
Majkel, 22 października 2021, 18:28 1 -1
Wszystkie zestawy rozrządu to składaki- pasek taki, rolka innej firmy, pompa jeszcze innej. W tym artykule przynajmniej tego nie ukrywają. Prawdopodobnie każdy zestaw renomowanego producenta będzie podobnej jakości.
Odpowiedz
Anonim, 24 lutego 2022, 15:45 1 0
Zgadzam się Majkelem w zestawach często widzimy rolki od różnych producentów więc jakość zależy tylko od wyboru poddostawcy części i nie da się generalizować, że ten producent to syf a drugi to somo dobro bo może być tak, że oba konkurencyjne zestawy zjechały z tej samej taśmy w fabryce a reszta to renoma ogólna sprzedawcy tak skompletowanego zestawu rozrządu i marketing.
Odpowiedz
Pietrek, 22 kwietnia 2023, 23:31 0 0
W EU jest trzech producentów pasków rozrządu : Dayco (Pirelli), Gates, Continental. Bosch nie produkuje ani rolek, ani napinaczy, ani pasków, wiec to zastaniemy w pudełku to czysta loteria. Ostatnio zakupiłem zestaw rozrządu Conti, i w środku sie znajdowały: rolki INA, napinacz Litens, oraz pasek niby Continental-a, ale Made in UK, czyli tak naprawdę Gates... bo taki zestaw szedł na pierwszy montaż i nikomu się nie opłaca robić zamienników na Aftermarket więc firmy wymieniają się częściami między sobą...
Odpowiedz