Członkowie sieci ProfiAuto oraz partnerzy handlowi Moto-Profil spotkali się w centralnej Polsce, na największych w tym roku konferencjach marki i spółki. Podczas wydarzenia podsumowano dotychczasowe działania i wytyczono plany rozwojowe.
Doroczne konferencje podsumowujące ostatnie 12 miesięcy, wytyczające kierunki na przyszłość, a także przygotowany z myślą o partnerach uroczysty bankiet – to już tradycja ProfiAuto oraz Moto-Profil. W pierwszy październikowy weekend 2019 roku do Hotelu Narvil w Serocku zaproszono ponad 450 gości. Zwyczajowo poranne spotkanie dedykowane było partnerom marki ProfiAuto, a wieczorem odbyła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil.
– To był dynamiczny biznesowo rok, a efekty tego są wyraźne. Robimy solidne rozpoznanie i inwestujemy w rzeczy, które mają perspektywę długotrwałego wzrostu. Myślimy o każdej grupie klientów: o sklepach i hurtowniach oraz mechanikach i ich klientach. Chcemy stale podwyższać ich zawodowy poziom i świadomość biznesową. Przed nami dynamiczny start w kolejny rok. Włączamy następny bieg i stawiamy na dalszy rozwój partnerów i ProfiAuto Serwisów – mówił Michal Tochowicz, wiceprezes zarządu Moto-Profil, w pr
elekcji otwierającej Konferencję ProfiAuto. W swoim podsumowaniu akcentował też znaczenie m.in. rekordowych tegorocznych targów ProfiAuto Show, medialnego sukcesu Rankingu awaryjności samochodów według polskich mechaników oraz rozwoju aplikacji ProfiAuto.
Gościem specjalnym konferencji był Krzysztof Ignaczak, złoty medalista Mistrzostw Świata w siatkówce. Wiceprezes Moto-Profil, Adam Kapek, poświęcił swoje przemówienie wspólnej polityce handlowej w ramach sieci ProfiAuto, a Andrzej Brylak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Moto-Profil, mówił o tym, jak zmieniły się oczekiwania klientów warsztatów i jakie narzędzia pomagają nowoczesnym serwisom ewoluować. Dobiesław Hruszka, szef Rady Programowej ProfiAuto, podsumował jej aktualną działalność oraz katalog dobrych praktyk marki.
W czasie spotkania po raz pierwszy przyznane zostały również nagrody ProfiAuto. Za ich pośrednictwem wyróżniono liderów w działaniach takich, jak m.in. online marketing, działania wizerunkowe, event marketing oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wręczono także nagrodę specjalną za inicjatywę wewnątrz sieci ProfiAuto.
Wieczorem rozpoczęła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil. Zainaugurował ją Leszek Żurek, prezes firmy.
– To nasze coroczne święto, czas podsumowań, rozmów o biznesie i wspólnego planowania przyszłości. To spotkanie, na które co roku czekam, bo rzadko możemy widzieć się w tak dużym gronie – mówił, otwierając konferencję. Michał Tochowicz przedstawił biznesowe podsumowanie roku, kładąc nacisk m.in. na dwucyfrowy wzrost obrotów, poszerzanie skali działania i otwieranie się na nowe rynki.
Po części oficjalnej przyszedł czas na uroczystą kolację oraz program artystyczny. Goście mieli okazję uczestniczyć w koncercie SOYKA Kolektyw z największymi przebojami artysty oraz repertuarem Czesława Niemena. Kolejną, muzyczną część wieczoru jako DJ poprowadził Marek Sierocki.
Partnerami wydarzenia były marki: ATE, Brembo, DRiV, Febi Bilstein, Blue Print, Gates, Magneti Marelli, MANN-FILTER, MOTO Flota, Schaeffler, Tedgum, Tomex, Varta, ZF Aftermarket oraz Zimmermann.
Kolejna Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil odbędzie się za rok. W 2019 roku sieć kontynuuje pierwszą edycję konferencji regionalnych przygotowanych z myślą o właścicielach ProfiAuto Serwisów.