Cała Europa Środkowa zmaga się obecnie z fatalnymi warunkami pogodowymi. W nocy temperatury spadają poniżej zera, natomiast w ciągu dnia występują opady śniegu, które komplikują życie zarówno kierowcom samochodów osobowych, jak i ciężarowych. Taka pogoda stawia wysokie wymagania dotyczące instalacji elektrycznej wszystkich samochodów.
W Mitsubishi Electric takie fatalne warunki pogodowe są paradoksalnie mile widziane, ponieważ pozwalają „na żywo” testować także nowo stworzone produkty.
Oto niektóre z zalet rozruszników i alternatorów:
- Mitsubishi dostarcza swoje rozruszniki i alternatory europejskim producentom samochodów tylko na pierwszy montaż
- rozwój opiera się na podstawie informacji zwrotnych od producentów samochodów i użytkowników końcowych
- gwarancja na co najmniej 24 miesiące
- obudowa rozruszników i alternatorów produkowana jest z wielką dbałością o odporność na czynniki takie, jak kurz, wibracje czy wilgoć
- alternatory posiadają unikalną strukturę chłodzenia w celu osiągnięcia maksymalnej wydajności w każdej klasie
- waga rozruszników i alternatorów stale maleje, co skutkuje oszczędnością paliwa w samochodach
- szczególny nacisk na jakość w pojazdach z systemem „Start Stop”
- alternatory produkowane są w konfiguracjach do 160A – 200A
- i wreszcie na koniec to, co najlepsze: Mitsubishi to japońska marka, która stawia sobie za podstawowy cel, dostarczanie zmotoryzowanym produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach.
Produkty tej japońskiej marki można kupić u wszystkich dobrych sprzedawców części zamiennych lub skontaktować się z oficjalnym przedstawicielem Hubert Kutnak, s.r.o.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
ObecnyPH, 24 stycznia 2019, 21:13 8 0
Super Panowie , Powiem Tylko tym z doświadczeniem ...Wiedza, wiedza jeszcze raz wiedza, diagnostyka, mechanika klima podatki ...czyli doradzamy mechanikom jak naprawiać i prowadzecić biznes , dajemy im co raz wiecej trasy zwroty ceny itp. Co mamy w zamian ? Wypłate taką samą jak kierowca Ubera czy Taxi bez żadnej wiedzy albo pseudo kierownika w markecie. Tym czasem mechanik robi kase min. 4 razy średnia krajowa... a nasi pracodawcy albo nie moga albo nie chca dac nam zarobic . Pora na zmiane... pozdrawiam.
Odpowiedz