Najwyższa jakość rozruszników i alternatorów na niepogodę

23 stycznia 2019, 23:55

Cała Europa Środkowa zmaga się obecnie z fatalnymi warunkami pogodowymi. W nocy temperatury spadają poniżej zera, natomiast w ciągu dnia występują opady śniegu, które komplikują życie zarówno kierowcom samochodów osobowych, jak i ciężarowych. Taka pogoda stawia wysokie wymagania dotyczące instalacji elektrycznej wszystkich samochodów.

W Mitsubishi Electric takie fatalne warunki pogodowe są paradoksalnie mile widziane, ponieważ pozwalają „na żywo” testować także nowo stworzone produkty.

Oto niektóre z zalet rozruszników i alternatorów:

  • Mitsubishi dostarcza swoje rozruszniki i alternatory europejskim producentom samochodów tylko na pierwszy montaż
  • rozwój opiera się na podstawie informacji zwrotnych od producentów samochodów i użytkowników końcowych
  • gwarancja na co najmniej 24 miesiące
  • obudowa rozruszników i alternatorów produkowana jest z wielką dbałością o odporność na czynniki takie, jak kurz, wibracje czy wilgoć
  • alternatory posiadają unikalną strukturę chłodzenia w celu osiągnięcia maksymalnej wydajności w każdej klasie
  • waga rozruszników i alternatorów stale maleje, co skutkuje oszczędnością paliwa w samochodach
  • szczególny nacisk na jakość w pojazdach z systemem „Start Stop”
  • alternatory produkowane są w konfiguracjach do 160A – 200A
  • i wreszcie na koniec to, co najlepsze: Mitsubishi to japońska marka, która stawia sobie za podstawowy cel, dostarczanie zmotoryzowanym produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach.

Produkty tej japońskiej marki można kupić u wszystkich dobrych sprzedawców części zamiennych lub skontaktować się z oficjalnym przedstawicielem Hubert Kutnak, s.r.o.

Artykuł sponsorowany Hubert Kutnak, s.r.o.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

ObecnyPH, 24 stycznia 2019, 21:13 8 0

Super Panowie , Powiem Tylko tym z doświadczeniem ...Wiedza, wiedza jeszcze raz wiedza, diagnostyka, mechanika klima podatki ...czyli doradzamy mechanikom jak naprawiać i prowadzecić biznes , dajemy im co raz wiecej trasy zwroty ceny itp. Co mamy w zamian ? Wypłate taką samą jak kierowca Ubera czy Taxi bez żadnej wiedzy albo pseudo kierownika w markecie. Tym czasem mechanik robi kase min. 4 razy średnia krajowa... a nasi pracodawcy albo nie moga albo nie chca dac nam zarobic . Pora na zmiane... pozdrawiam.

Odpowiedz