Federal-Mogul Motorparts zaprezentował we Frankfurcie wiele nowości. Są to m.in. nowe produkty Champion i rozwiązania techniczne Ferodo, nowe technologie silnikowe czy irydowe świece zapłonowe BERU.
Federal-Mogul Motorparts na targi Automechanika 2018 przygotował kilka istotnych nowości i premier. Na stoisku pojawiły się znane marki, nowe produkty, technologie oraz została podkreślona współpraca firmy z sektorem OE.
We Frankfurcie swoją premierę miał Garage Gurus – program oferujący szkolenia i wsparcie techniczne. Firma zaprezentowała również nowe rozwiązania stosowane w produkcji części układu kierowniczego i zawieszenia MOOG – podkreślające wkład tej marki w rozwój wiedzy inżynierskiej i chęć wyróżnienia się od produktów konkurencji.
Co prezentowały inne marki?
Champion
Marka Champion do końca 2018 roku wprowadzi do oferty akumulatory. Razem z częściami hamulcowymi i oświetleniem, które niedawno pojawiły się w sprzedaży, wzmocnią Championa jako markę kompleksowo wspierającą warsztaty. Dewiza Championa to oferowanie za rozsądną cenę dobrych produktów, na których można polegać. Do końca roku oferta Championa będzie obejmować części hamulcowe, akumulatory, oświetlenie, filtry, wycieraczki oraz części do układu zapłonowego.
Ferodo
Ferodo jako pierwsza marka na rynku wtórnym wprowadziła bezmiedziowe klocki hamulcowe Eco-Friction®. Klocki Ferodo są używane jako wyposażenie fabryczne Forda Fiesty, podobnie zresztą jak Forda Galaxy i Audi A4. Opracowanie kierunkowych klocków hamulcowych jest kolejnym potwierdzeniem zdolności marki do tworzenia nowoczesnych produktów. Prezentacji nowych klocków kierunkowych towarzyszył film o skuteczności ich pracy i sposobie użycia. Ferodo na targach Automechanika pokazało również ofertę kompozytowych tarcz hamulcowych, które oferują lepszą skuteczność hamowania a jednocześnie są lżejsze od produktów tradycyjnych.
Jurid
Marka świętuje swoje ostatnie sukcesy w sektorze OE. Podczas targów zaprezentowała nowe opakowania produktów przeznaczonych dla pojazdów osobowych i użytkowych.
Na stoisku znalazły się klocki hamulcowe Jurid do nowego modelu Alfy Romeo oraz prezentacje innych produktów. Marka pokazała także nowe lekkie tarcze kompozytowe, które oferują wyższą skuteczność pracy i trwałość.
BERU
Poza nowymi irydowymi świecami zapłonowymi marka zaprezentowała praktyczne narzędzia i czujniki. Wszystkie z nich są promowane na zmienionej i bardziej responsywnej stronie internetowej. Oferta świec żarowych, obejmująca świece ceramiczne i świece żarowe z czujnikiem ciśnienia (PSG), została rozszerzona o nowe moduły sterujące. Ofertę BERU dopełnia gama świec zapłonowych, cewek oraz narzędzi montażowych.
Części silnikowe
Wśród propozycji marek Federal-Mogul Motorparts znalazły się również nowe produkty będące odpowiedzią na technologie stosowane w nowoczesnych silnikach.
AE pokazała zawory wypełnione sodem (Sodium Filled Hollow Valves), które pozwalają obniżyć temperaturę pracy głowicy zaworu nawet o 20% w połączeniu z około 16% redukcją masy. Takie efekty przyniosło zagłębienie zaworu i napełnienie go ciekłym sodem, który skutecznie rozprasza ciepło podczas pracy zaworów.
Nüral wprowadził powłokę Ecotough® NG, która ogranicza zużycie silników benzynowych. Powłoka zwiększa wytrzymałość komponentów w nowoczesnych turbodoładowanych silnikach o mniejszej pojemności. Zużycie płaszcza tłoka jest mniejsze nawet o 40%, a jego tarcie o 15%. Jest to najnowsza innowacja marki Nüral, która wykorzystuje bogate doświadczenie w projektowaniu tłoków dla sektora OE.
Goetze zaprezentowało nowe zawory przeznaczone na rynki DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). To jedna z najstarszych marek branży motoryzacyjnej. Dostarcza komponenty, obniżające zużycie oleju i emisję zanieczyszczeń poprzez redukcję tarcia i wydłużoną żywotność silnika.
Payen we Frankfurcie zaprezentował Fibersheets – rozwiązanie dla niedostępnych lub trudnych do zidentyfikowania uszczelek, będące rozszerzeniem oferty Pro-Fit. Dzięki ponad 10 500 referencjom uszczelnień, uszczelek olejowych i głowicy, marka Payen oferuje rozwiązania do niemal wszystkich pojazdów lekkich i użytkowych.
Komentarze