Tym razem w Krakowie odbyła się Konferencja Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil oraz konferencja należącej do niej marki ProfiAuto. Poruszono kilka istotnych dla przyszłości firmy tematów.
Promocja ProfiAuto i inwestycje w nowe technologie
Podczas pierwszej, dopołudniowej części konferencji w Hotelu Qubus Prestige w Krakowie mowa była o najważniejszych kwestiach związanych z rozwojem i promocją marki ProfiAuto w minionym roku. Przedstawiono także założenia i plany dotyczące dalszego rozwoju sieci. Ponad 250 uczestników miało m.in. okazję wysłuchać prezentacji prelegentów, wśród których byli Piotr Tochowicz – prezes zarządu Moto-Profil, Leszek Żurek – wiceprezes zarządu Moto-Profil, Michał Tochowicz – dyrektor ds. rozwoju i strategii ProfiAuto, Ilirjan Osmanaj – pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju Moto-Profil oraz Sławomir Błaszczyk – przedstawiciel rady programowej ProfiAuto.
Podczas prelekcji inicjującej spotkanie Piotr Tochowicz podkreślał, że nowoczesne technologie w branży motoryzacyjnej trzeba oswajać i wykorzystywać jak najszybciej, ponieważ rozwój jest niezwykle dynamiczny.
– “Nigdy nie widziałem tak bardzo optymistycznych, perspektywicznych możliwości. Nigdy tak bardzo nie wierzyłem w to, że stoimy przed olbrzymią szansą. Jestem pewien, że kwestie, nad którymi teraz pracujemy z myślą o naszych partnerach, zaowocują dużymi możliwościami biznesowymi.” – podkreślał.
Podczas wystąpień pozostałych prelegentów mowa była o imponujących efektach, jakie przyniosły sieci działania promocyjne i PR w minionym roku, skoncentrowane m.in. wokół programu telewizyjnego „Projekt Warsztat”, a także o rozwoju nowoczesnych narzędzi IT i internetowych, mających usprawniać pracę partnerów ProfiAuto. Podsumowano także pierwsze miesiące działania sieci ProfiAuto Serwis, do której należy już ponad 500 niezależnych warsztatów samochodowych.
Rozwój firmy Moto-Profil
Sobotni wieczór należał natomiast do partnerów handlowych Moto-Profil. Na uroczystym bankiecie pojawiło się niemal 400 gości. Jeden z największych dystrybutorów części motoryzacyjnych w Polsce zaprosił uczestników do spektakularnej lokalizacji – Muzeum Lotnictwa w Krakowie. Nad głowami uczestników konferencji unosiły się zatem najciekawsze egzemplarze samolotów, szybowców i innych podniebnych machin. To, co działo się na scenie było jednak równie interesujące. Intrygującą scenerię organizatorzy podkreślili dodatkowo grą świateł i techniką sceniczną, dopasowaną do lokalizacji i architektury obiektu. Po uroczystej kolacji goście mieli natomiast okazję zobaczyć występ Artura Andrusa, a następnie bawili się podczas koncertu gwiazd. Na scenie pojawił się zespół Patrycji Markowskiej z Przyjaciółmi, w skład którego weszli: Grzegorz Markowski, Robert Gawliński, Baron, Tomson oraz Maciej Maleńczuk. Po koncercie przyszedł czas na część taneczną. Zabawa w rytmie największych przebojów trwała bardzo długo.
Imprezę poprowadziła dziennikarka Patrycja Tomaszczyk-Kindla, a partnerami wydarzenia były marki: ATE, Brembo, Febi Bilstein, Gates, Magneti Marelli, Mann Filter, Monroe, NGK NTK, Philips, Sasic Dolz, Schaeffler Luk Ina Fag Ruville, Tedgum, Tomex, TRW, Valeo, Varta, ZF Sachs Lemforder, Zimmerman
Spotkanie odbyło się w sobotę, 8 października.