Nowe oleje firmy Fanfaro

10 czerwca 2016, 12:23

Firma SCT Lubricants – właściciel marki Fanfaro – wprowadziła do oferty oleje dedykowane do aut japońskich.

Fanfaro TOYOTA/LEXUS to w pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany do samochodów wskazanych marek z silnikiem benzynowym VVTi oraz Diesla. Posiada wysoką odporność na utlenianie oraz właściwości myjące, co zapobiega tworzeniu się osadów na elementach silnika. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia solidną warstwę smarną w najbardziej wymagających warunkach. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach.

FANFARO NISSAN to w pełni syntetyczny olej silnikowy, stworzony specjalnie do aut koncernu NISSAN. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających ma zapewnić długoletnią i bezproblemową obsługę auta. Posiada wysoką odporność na utlenianie oraz właściwości myjące, co zapobiega tworzeniu się osadów na elementach silnika. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach.

 

Firmy zainteresowane dystrybucją olejów Fanfaro mogą kontaktować się mailowo z opiekunem marki na polskim rynku – Damianem Gąsiorowskim pod adresem email: hurt@fanfaro.pl

Dowiedz się więcej

Fanfaro – nowa marka produktów olejowych firmy SCT Lubricants Germany
Fanfaro – nowa marka produktów olejowych firmy SCT Lubricants Germany

Firma Fanfaro Polska wprowadziła na rynek oleje marki Fanfaro. SCT Lubricants jest wiodącym, niemieckim producentem wysokiej jakości olejów i smarów, wytwarzanych pod markami Mannol oraz Fanfaro. Historia firmy sięga 1993 roku. Dzisiaj fabryka firmy SCT Lubricants jest jednym z najnowocześniejszych takich obiektów w Europie zajmującym powierzchnię 10ha i posiadającym rezerwuary mieszczące 30 000 000 litrów, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

mirek, 16 czerwca 2016, 7:59 4 -17

dramat oleje

Odpowiedz

13 Anioł, 16 kwietnia 2019, 10:22 4 -4

A jezdziles na tym oleju, ja leje go do trzech aut, jedno jeździ w sporcie i sprawdza się bez zarzutu... Więc twoja opinia wydaje mi się wyssana z palca.. Lepiej nie myśleć z ktorego:p

Odpowiedz

Kris, 22 września 2019, 19:33 4 0

Podaj przykłady dlaczego . ?
Jakieś dane techniczne potwierdzające twoją opinię .
Zatarłeś silnik na tym oleju ?

Odpowiedz

Joanna, 2 września 2016, 18:03 7 -3

czemu koleżko tak sądzisz?? przecież to nowy olej.

Odpowiedz

Tadeusz, 30 września 2016, 14:52 13 -6

Opakowanie ładne a w środku --- olej rozlewany w Litwie :P ala germany ha ha ha ręce opadają
Pemco, Chamipoil, Mannol, Fanfaro wszystko jedno ten sam produkt w innym brandzie.

Odpowiedz

DAMIAN, 30 września 2016, 15:32 7 -2

fanfaro 7 linia z litwy ciekawe ile mają jeszcze

Odpowiedz

KRZYSIO , 30 września 2016, 15:41 5 -9

a fanfaro znam ostatnio dostałem beczkę , gluty w środku nie można było tego wypompować ciekawe jak reszta produktów.

Odpowiedz

Michał , 30 września 2016, 18:55 4 -9

O widzę poruszony temat tej taniochy z wiochy. Zgadzam się z przedmówcami nic więcej do dodania. Pozdrawiam jeżdżących na tym oleju . PS: Jak kogoś stać na lexusa lub toyotę, to stać go na dobry olej

Odpowiedz

Azazel, 4 stycznia 2019, 23:45 6 -1

A może więcej szczegółów? Wypadałoby porównać oleje, klasy jakiściiwe, lepkościowe i może jakiś teścij na YT jak się zachowuje olej na tle konkurencji w -20 °C. Twoje teksty są delikatne mówiąc tendencyjne " Nie bo Nie". Tyle w temacie.

Odpowiedz

zibi, 14 października 2016, 13:01 4 -2

Ciekawe kto kupi olej do swojej Toyoty lub Lexusa od nieznanego producenta z Litwy, olej nazwany FOR TOYOTA czyli nie olej Toyota rekomendowany przez koncern Toyota i dystrybuowany przez autoryzowane serwisy tylko olej do Toyoty bo zleceniodawca miał kaprys tak ten olej nazwać , marka drobną czcionką z boku puszki. Ciekawe czy jakieś laboratoria przeprowadziły już badania i testy tego wynalazku tańszego od płynu do chłodnicy. Chętnie przeczytałbym opinie tych którzy to wypróbowali

Odpowiedz

Gość, 17 października 2016, 21:56 36 -6

Witam Panowie i Panie. Wszyscy jak widzę są tutaj specjalistami z dziedziny blendowania i rafinacji... Oczywiście mòj komentarz spotka się z ogólnym niezrozumieniem ale chciałbym wam coś uświadomić. Po pierwsze nie wiem czemu litewskie ma być gorsze niż niemieckie, angielskie czy francuskie?? Po drugie wracając do tematu marki Toyota to ilu z Was specjalistów zdaje sobie sprawę z tego że wasze japońskie auta maja silniki produkowane w Polsce w Wałbrzychu a składane są w fabryce na Węgrzech??? Tyleż z tej japońskosci pozostało...

Odpowiedz

czarny olo, 16 stycznia 2018, 10:24 2 -14

Z twojego rozumowania wynika, że jak Volvo kapitałowo należy do Chińczyków to najlepiej montować do nich chińskie klocki za jedno ojro

Odpowiedz

Marek Łuczak, 5 stycznia 2019, 14:31 7 -2

czarny olo zapomniales o SKV napisac - nie wazne ze nie w temacie ale dawno nic nie pisales

Odpowiedz

Piotrson, 20 czerwca 2020, 11:15 2 0

Nie za jedno ojro tylko montujesz tez cinskie za 50 ojro he he
Mieszkam w Göteborg.
Mam duzo znajomych co pracuje w volvo wiec wiem co pisze. Sam. Olej czy wkrętarka ma być dobra i z godna z opisem i nie ważne gdzie jest produkowana.

Odpowiedz

Andrzej, 22 marca 2021, 12:18 0 0

Dzień Dobry,
Zgadzam się z przedmówca, że NIE MIEJSCE produkowania jest ważne, ale KTO to wyprodukował. Abstrahując od tego, ze produkty tej samej marki sprzedawane np. w Niemczech a w Europie Wschodniej różniły się właściwościami (szeroko było to opisywane w prasie - chociażby pewien proszek ). Nie mniej jednak, marka (niezależnie jaka) to zapewniony SYSTEM JAKOŚCI i jeżeli producent deklaruje np. lepkość 5W30 według określonym norm i klasyfikacji (SAE. ISO 9001 etc..) to musi ją w pewnych reżimach zachować. I im mniejsza firma tym reżim mniejszy - czyli np. renomowana firma X sprawdza 100% jakość a mniejsza firma Y sprawdza np. tylko 80% wyłącznie po to, żeby ograniczyć koszty. Przykład: Pracowałem kiedyś w pewnej firmie produkujące podzespoły do silników. Według przyjętych standardów wystarczyło dokonywać pomiaru co 15 sztukę ( co stanowiło około 75% produkowanych elementów). Firma, w obawie przed wadliwymi częściami i utratą pozycji na rynku, kazała operatorom kontrolować 100%, co odbijało się na pracochłonności= kosztach, ale gwarantowała poprawność wykonania elementu.
I tą filozofię i BRAK SYSTEMU jakości widać na popularnym portalu, gdzie kupujący komentują i na 100 komentarzy np 30 jest skrajnie negatywnych. Rodzi się pytanie "Dlaczego ja?" ;P no bo jeżeli będziemy mieli pecha to wstrzelimy się w te 30%. Zakładam, że opisywane te "gluty" w beczkach to te 30%. Jeżeli była to tylko fantazja komentatora to bardzo proszę o skasowanie komentarza bo wprowadza w błąd. Pozdrawiam i życzę unikania małych procentów :D

Odpowiedz

Mariusz , 26 października 2016, 23:23 4 -11

A czy widziałeś jakie standardy pracy i jakości są na Litwie a w Niemczech w takich firmach? Bo ja widziałem - to jak w reklamie " prawie ale robi różnicę" ha ha, --- for toyota kontra toyota ...... Masakra

Odpowiedz

Dudi, 14 grudnia 2016, 14:23 9 -5

Zobacz tumanie a później głoś swoje teorie: https://youtu.be/YO7CPv3Fi-Q

Odpowiedz

Olej, 21 stycznia 2017, 16:18 16 -1

Kolego Dudi oni wszyscy na magii castrola wychowani . I na pewno jego rafinerie widzieli .

Odpowiedz

Mariusz, 28 lutego 2017, 17:14 5 -2

A Castrol dal twojej wiadomości jest rozlewany w kilku rozlewniach w Europie znawco tematu....

Odpowiedz

Azazel, 4 stycznia 2019, 23:51 1 0

A widziałeś jakie dobre jakościowo i bezawaryjne robili Niemcy samochody? Kiedyś był ocynk, porządnie zrobiona konserwa podwozia i trwałe silniki. Jeżeli coś już wysiadało to osprzęt i to też nie jakoś przesadnie. Argumentacja z du..y.

Odpowiedz

nie znający się, 3 marca 2017, 18:15 2 -1

Ciekawe co będzie jak się wytoczą procesy o podrabianie szat graficznych,które są w perfidny sposób wzorowane na produktach OE,a co za tym idzie wprowadzają w błąd kupującego działając na ich podświadomość ze kupują produkt dedykowany do danej marki.
A co do oleju Castrol to jest wypromowany brand,a nie firma olejowa.

Odpowiedz

nie znający się, 3 marca 2017, 19:42 1 -4

cd kłamstw dotyczących opisu oleju :
"FANFARO FORD Formuła F 5W30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy, ->stworzony specjalnie do aut koncernu FORD<-. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających ma zapewnić długoletnią i bezproblemową obsługę auta. Posiada wysoką odporność na utlenianie oraz właściwości myjące, co zapobiega tworzeniu się osadów na elementach silnika. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach.

ZASTOSOWANIE

FANFARO for FORD
Dedykowany do samochodów wskazanych marek z silnikiem Benzynowym oraz Diesla.

Potwierdzają się słowa ze się pisze to co klient chce usłyszeć a nie prawdę !!!!

Odpowiedz

Piotrek, 19 kwietnia 2017, 13:42 17 -1

Ciekawe są wasze opinie na temat tego oleju, ale nikt z was nie pisze konkretnie o potwierdzonych badaniach czy przypadkach.
Auto ma jeździć około 15tyś. km na oleju i następna wymiana, ew. rok czasu.
Oleje FANFARO są tańsze od oryginałów np. FORD FORMULA F o jakieś 20zł na 5L, czy nie wydaje wam się, że ta różnica to czysty marketing, a firma FANFARO nastawiona jest na sprzedaż oleju i nie ma takich wielkich kosztów prowadzenia działalności.
Dużo producentów sprzedaje swoje produkty które rozlewane są pod różnymi dla nas markami nazwami.
Z drugiej strony jaką macie pewność, że do waszych silników zostało wlane to za co płacicie? Przecież mechanicy biorą olej z beczek i często mówią, że jest to właściwy olej tylko, że z beczki. Pytanie ile tych beczek na zapleczu musi stać skoro każdy olej jest nadzwyczaj wyjątkowy.

Odpowiedz

DYSTRYBUTOR, 6 marca 2019, 21:15 1 0

TE OLEJE ZA WSCHODNIEJ GRANICY TO NA POCZĄTEK MINUS 1.18zł bo bez akcyzy podatku .i tyle w temacie

Odpowiedz

legac, 9 czerwca 2017, 18:49 14 -3

a ktoś z was używał? Ja zrobiłem ok 50tys km na tym oleju i wszystko działa normalnie. Wcześniej używałem Mannola w Subaru Legacy Turbo z popychaczami hydraulicznymi i żadnego stukania, a przy Mobilu 1 popychacze zaczynały stukać po 4 tys km od wymiany.

Odpowiedz

autor Cyna, 28 czerwca 2017, 16:38 7 -2

dobry olej za dobre pieniądze VW B6 2.0TDI

Odpowiedz

Qjik, 13 grudnia 2017, 22:21 10 -2

30tys u żony w scenicu 1.6 LPG na mannolu 10w40.
6tys Subaru outback 2.5 LPG na fanfaro 5w30.
Bez problemów więc po co przepłacać?

Odpowiedz

Anonim, 15 stycznia 2018, 18:11 6 -6

mam zalany w posche cayenne wszystko ok

Odpowiedz

Kris, 22 września 2019, 19:40 4 0

Volvo xc 60 d na tym oleju . bez problemu . Wcześniej Castrol . .
Po co przepłacać . ?

Odpowiedz

Edwin Waligura, 16 stycznia 2018, 7:45 6 -13

Leję od dwóch lat do mojego Mitsu EVO. Spalanie spadło do 6l/100km przy widocznym wzroście mocy. silnik czyściutki jak łza, zero dymka z rury, kultura pracy silnika mocno w górę. Tylko Fanfaro for Mitsubishi. Tiuning w płynie!

Odpowiedz

Miro, 8 kwietnia 2018, 18:55 5 -1

Ford Mondeo mk3 1.8 benzyna 2005 r z przebiegiem 190 tys km Ostatnie 10 tys km na Fanfaro 5W30 - zero problemow , Auto z gazem - nawet nie wział 2 setek oleju przy tym przebiegu ! Polecam !

Odpowiedz

Milo666, 24 października 2018, 20:17 7 -2

Wlałem do opla i powiem że nie widzę żadnej różnicy, wcześniej lałem motula,i inne markowe oleje. Cena jest rewelacyjna

Odpowiedz

Fliper, 5 grudnia 2018, 18:16 2 0

Ja używam w dwóch autach Fanfaro Ford & volvo: Mondeo mk3 2.0 TDCI 130KM oraz Puma 1.7. Puma wcześniej chodziła na Motulu A MDO na oryginalnym Formula F i NIE widzę żadnej różnicy. Faktem jest też, że używam ceramizera marki ceramizer o nazwie ceramizer ?

Odpowiedz

Młody, 30 maja 2020, 14:56 1 0

Jeżdżę na fanfaro 5w30 VW 504.00,507/00.Passat B5 lift 1.9130km.Ten silnik ma pompowtryski olej musi być dość przyzwoity.Auto w rodzinie chyba 6rok i żadnych problemów w związku z tym olejem.Tak czy siak zmieni co 10tysi i jest ok.Parametry ma niemal identyczne jak mobil 5w30 xe.Ja polecam,a nogę mam dość ciężką.

Odpowiedz

rostropeq, 6 października 2020, 13:37 1 0

"Fanfaro TOYOTA/LEXUS to w pełni syntetyczny olej silnikowy" olej, który kosztuje ok 80 zł za 4 l jest w "pełni syntetyczny"... zapewne na bazie estrów

Odpowiedz

Anonim, 28 października 2020, 22:41 2 0

Aprobaty specyfikacje muszą Sie zgadzać, a tu chyba nie ktuży smakują na łyżeczke castrol elf a fanfaro może za słodki?

Odpowiedz

Anonim, 11 listopada 2020, 11:28 2 0

.. nie ktuży pewnie smakują, ale niektórzy nie.

Odpowiedz

Buba, 10 listopada 2020, 16:49 1 -1

W bańkach 5-litrowych 4,5 litra oleju, same puszki rdzewiejące. Dramat. I jakie to niemieckie - Litwa się teleportowała za naszą zachodnią granicę?

Odpowiedz

rudi, 2 lutego 2022, 19:21 0 0

posiadam kit car 2,8VR6 700kg wagi i 200ps autko dostaje mocno w dupe na torze i nie tylko nie raz aż do mocnego zagrzania silnika ,zalany fanfaro 10w40 i nic sie nie dzieje.drugie prywatne auto to jaguar xj 5kg i zamieżam zalac go tą samą marką tylko 5w30 i też go nie będę oszczędzał to nie olej jest winny tylko właściciel auta i czas wymiany !!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz