Pierwsze urodziny programu “Klub Partnerów Shell Helix”

22 października 2014, 14:15

Program lojalnościowy Klub Partnerów Shell Helix dla niezależnych warsztatów samochodowych w nowej odsłonie ma już rok. Wprowadzone zmiany okazały się sukcesem, czego dowodem jest zwiększająca się liczba członków programu.

Program Klub Partnerów Shell Helix istnieje od 2002 roku. W 2013 roku jego twórca, firma Shell Polska, rozwinęła i poprawiła formułę programu, aby jeszcze bardziej odpowiadał potrzebom członków i spełniał ich oczekiwania. Po przeprowadzeniu ankiet wśród 60 losowo wybranych właścicieli warsztatów samochodowych należących do programu, wprowadzono znaczące zmiany, które spodobały się dotychczasowym, jak i nowym członkom klubu. 

Jedną z ważniejszych modyfikacji w programie było zastosowanie nowego, korzystniejszego przelicznika punktowego za zakup olejów silnikowych Shell Helix oraz wzbogacenie listy premiowanych produktów. Dzięki temu członkowie Klubu z każdym zamówieniem jeszcze szybciej przybliżają się do zdobycia nagrody. Aby umożliwić właścicielom warsztatów wybór odpowiedniego prezentu, organizator programu partnerskiego wzbogacił katalog o setki nowych upominków. Skrócony został także czas dostawy nagród do uczestników – teraz zajmuje 14 dni.

W nowej odsłonie Klubu Partnerów Shell Helix została również ulepszona komunikacja z uczestnikami. Nowy i bardziej przejrzysty interface zyskała strona, na której członkowie mają swoje konta, mogą śledzić historię zakupów, salda punktów, zamawiane nagrody itp. Ponadto uruchomiona została specjalna infolinia do obsługi uczestników, dzięki czemu mogą oni pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem.

– „Wprowadzone zmiany okazały się sukcesem. Po modyfikacji liczba członków Klubu Partnerów Shell Helix znacząco wzrosła, a warsztaty, które już były naszymi partnerami wykazują większą aktywność, co bardzo nas cieszy. Mamy nadzieję, że w dalszym ciągu będziemy tak skutecznie wzmacniać świadomość marki Shell Helix wśród niezależnych warsztatów” – mówi Ewa Wieremiejczuk, Lubricants  Marketing Manager w Shell Polska.

Dowiedz się więcej

Taksówkarze przetestują nowe oleje Shella
Taksówkarze przetestują nowe oleje Shella

50 taksówkarzy z warszawskiej korporacji MPT Taxi 191-91 przez sześć miesięcy będzie testowało nowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra, wyprodukowany przy wykorzystaniu technologii Shell PurePlus. Taksówkarze przejeżdżają każdego dnia setki kilometrów, a silniki ich samochodów są intensywnie eksploatowane w warunkach ekstremalnych – głównie w ruchu miejskim, jazdy w korkach, czy w systemie […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!