NexusAuto. Sprawne mechanizmy są kluczem do sukcesu

26 października 2022, 23:06

Organizatorem sieci NexusAuto w Polsce jest Nexus Automotive Central Europe. To istotny element Nexus Automotive International SA. Globalnie Nexus to 164 dystrybutorów w 140 krajach na całym świecie. Ich obrót w 2021 roku to 35 mld euro. Partnerami Nexus jest też 86 dostawców- producentów części motoryzacyjnych, narzędzi, olejów…

Obecnie w samej Polsce jest już ponad 230 warsztatów w tzw. procesie, czyli w pełni zrzeszonych i w trakcie przyłączania, w tym ponad 180 już oszyldowanych.

Uczestnictwo w NexusAuto jest dodatkowym bonusem dla warsztatu, który i tak współpracuje z jednym z dystrybutorów i zainteresowani udziałem w projekcie pierwsze kroki powinni kierować do przedstawicieli handlowych tych firm.

Po wyrażeniu zainteresowania projektem, przedstawiciel dystrybutora umawia Kandydata  z managerem sieci. W zdecydowanej większości przypadków jest to tradycyjne spotkanie, ale dla bardzo niecierpliwych jest też błyskawiczna wersja on-line. Podczas takiego spotkania są też weryfikowane wymogi formalne, czyli minimum dwa stanowiska naprawcze, biuro obsługi parking itp. Zdecydowana większość zgłaszanych warsztatów te wymogi znacznie przewyższa.

Kolejny krok to fotografie obiektu. Jeżeli decyzja jest pozytywna, to można je od razu wykonać podczas pierwszej wizyty. Ich uzupełnieniem jest wypełnienie przez przedstawiciela handlowego formularza aplikacyjnego. Trwa to max 10 min. Do tego formularz wizualizacji TotalEnergies – kluczowego partnera energetycznego sieci- dla zainteresowanych. Na podstawie wpisanych w nich danych, dział marketingu dystrybutora Nexus przygotuje propozycję oszyldowania danego obiektu z elementami NexusAuto i DRIVE+. Wymogiem jest to, co kandydat otrzymuje absolutnie bezpłatnie. Nieliczni chcą dużo więcej i wtedy otrzymują propozycję dopłaty. Ale jeszcze raz – nie jest to konieczność. Mile widziane są też podpowiedzi Kandydata odnośnie rozmieszczenia oszyldowania – skracają czas całego procesu.

Po zaakceptowaniu propozycji jej wydruk staje się załącznikiem do umowy 3-stronnej. Po jej podpisaniu przez Kandydata, dystrybutora Nexus i managera sieci, oszyldowanie jest produkowane i dostarczane do Kandydata, który umieszcza je na warsztacie zgodnie z projektem.

Po oszyldowaniu warsztatu przedstawiciel dystrybutora robi ponownie zdjęcia obiektu i są one umieszczane w ogólnopolskiej wyszukiwarce wraz z pozostałymi informacjami. Szef, który właśnie przestał być Kandydatem i formalnie dołączył do sieci NexusAuto, otrzymuje dostęp do platformy Nexus, infolinii technicznej, serwisu e-mail, serwisu SMS, comiesięcznych spotkań sieci i mnóstwa pozostałych świadczeń.

W całym programie NexusAuto bardzo istotny jest fakt, że Nexus pokazuje szeroki wachlarz możliwości rozwoju, trendy, zagrożenia i receptę jak sobie z nimi poradzić. Jednak ostateczną decyzję zawsze podejmuje osobiście szef danego warsztatu, gdyż to tylko on zna absolutnie wszystkie realia funkcjonowania jego firmy. Ciągły rozwój samej sieci jak i pakietu wsparcia wskazują, że partnerski układ ubrany w sprawne mechanizmy jest nadal kluczem do sukcesu.

Więcej informacji: https://nexusautopolska.pl/

Artykuł sponsorowany Nexus

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

TEDI, 28 października 2022, 8:01 4 -4

No jeżeli manager weźmie nas pod swoją opiekę to tylko drive+++++, zapomnieliście napisać jaki "szef" ma przygotować worek i łopatę na pieniądze które będą płynąć szerokim strumieniem po oszyldowaniu jakiegokolwiek garażu.
Oczywiście jak się wyłoży to całkowitą odpowiedzialność ponosi szef warsztatu, bo to on zna absolutnie wszystkie realia warsztatu, a nie manager i partnerski układ ubrany w sprawne mechanizmy, który jest nadal kluczem do sukcesu.
Sukces ma wielu ojców - klęska jest sierotą

Odpowiedz

Bieniek, 8 listopada 2022, 11:04 4 0

każdy tylko szylduje warsztaty, obiecuje 1000 aut flotowych na opłacalne serwisy i super nagrody za zakupy. Szyldy, kiepskiej jakości płowieją po roku, jak robisz auto z floty to musi być szybko a masz z tego wielkie nic. Kupujesz przez rok żeby dostać koszulkę z której zrobią się rybaczki po pierwszym praniu. A no jeszcze masz szkolenia. Nie wymieniając nikogo z nazwiska, mówią nam jak naprawiać auta a sami nigdy pod maskę nie zajrzeli. Slajdy i wykresy.
Jak czytam takie slogany o partnerstwie i współpracy to śmiać mi się chce. Do mnie przyjeżdżają przedstawiciele różnych firm, proponują, namawiają i obiecują. I dziwią się że nie chcę. Nie mogą tego zrozumieć. Ci o któych tu nie mozna negatywnie pisać nawet wieszczyli że za niedługo zniknę z rynku. Zresztą p. Fota też mi to kiedyś mówił. Potem p. Tochowicz kazał sklep otwierać i zaopatrywać okolicznych mechaników. I p. Gordon mnie straszył. A ja na złość im dalej się rozwijam. Na pohybel sieciom naciągaczom

Odpowiedz

dwarf, 8 listopada 2022, 22:01 0 0

Chyba z profilem tylko miałeś doczynienia:) Spróbuj porozmawiać z IC i niech przyjadą z ofertą na Qservice. Obrandowanie koło 20k kosztuje i pokrywają cały koszt pod warunkiem wspolpracy z Castrolem. Znam warsztat który spłacił sobie w 2,5roku urządzenie za 65k brutto .... ogrodniczek nie dają bo poważny warsztat ma umowę na ciuchy i mechanik chodzi w świerzutkich co tydzień i nie sępi od handlowca....

Odpowiedz