WABCO jest liderem innowacji i globalnym dostawcą technologii poprawiających bezpieczeństwo oraz efektywność działania pojazdów ciężarowych. Od ponad 150 lat WABCO niezmiennie pozostaje pionierem przełomowych produktów i systemów hamowania, stabilizacji jazdy, zawieszenia, automatycznych skrzyń przekładniowych oraz aerodynamiki.
W Polsce, WABCO z sukcesem rozwija działalność we Wrocławiu od 1999 roku. WABCO Polska zatrudnia prawie 3000 pracowników w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych, w zakładzie regeneracji produktów w Stanowicach i Centrum Badawczo-Rozwojowym (R&D). Nasi pracownicy wspierają procesy biznesowe, zintegrowany łańcuch dostaw oraz centrum globalnych usług finansowych. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.wabco-auto.com. Firma poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Handlowych i Technicznych
Miejsce pracy: Łódź
Co zyskasz pracując w WABCO:
- Pracę w innowacyjnym i zaawansowanym technologicznie środowisku w branży motoryzacyjnej
- Możliwość pokierowania swoją kariera w strukturach WABCO, perspektywa awansu pionowego lub poziomego w funkcjach lokalnych i globalnych
- Samochód służbowy wyższej klasy
- Smartfon, laptop, ipad
- Elastyczne godziny pracy
- Bezpłatną prywatną opiekę medyczną (Medicover), z możliwością rozszerzenia pakietu na innych członków rodziny
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Premię półroczną uzależnioną od wyników pracy
Za co będziesz odpowiedzialna/y:
- Sprzedaż produktów i systemów WABCO
- Pozyskiwanie zamówień od klientów
- Rozwiązywanie bieżących problemów klientów
- Aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych klienta
- Obsługę posprzedażową: reklamacje, części zamienne
- Analizę rynku
- Opracowywanie konceptów szkoleń oraz przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń technicznych
- Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych klientów
- Planowanie i przeprowadzanie szkoleń, administrację systemową
- Tworzenie nowych narzędzi rozwoju
- Współpracę z naukowymi instytucjami technicznymi
- Budowanie dobrych relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Idealnego kandydata powinno wyróżniać:
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany wydział mechaniczny, specjalizacja: mechanika budowa maszyn lub pokrewne)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- Znajomość zagadnień technicznych takich jak: mechanika, pneumatyka
- Dobra znajomość rysunku technicznego
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację
- Dobra znajomość MS Office
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne
- Umiejętności negocjacyjne
- Wysoka motywacja do pracy, sumienność i zaangażowanie
- Samodzielność w działaniu, kreatywność, doskonała organizacja pracy
- Umiejętność pracy zespołowej
- Zorientowanie na klienta
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista
- Duża dyspozycyjność
Zapraszamy do składania swoich aplikacji poprzez formularz dostępny pod linkiem: