DENCKERMANN – Marketing Brand Manager

12 lutego 2024, 11:01

Firma DENCKERMANN jest producentem i dystrybutorem wysokiej jakości części samochodowych. Nasze wieloletnie doświadczenie zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, czyni z nas partnera godnego zaufania.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Marketing Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów
  • zatrudnienie na podstawie umowy lub kontrakt B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • pakiet benefitowy (pakiet medyczny i sportowy)
  • możliwość współkształtowania strategii i rozwoju marki, wpływając na osiągane wyniki.

Główne zadania:

  • budowanie strategii marki – opracowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej marki, określanie celów marketingowych i planów działań mających na celu kreowanie skali biznesu, budowanie świadomości i wzmacnianie marki.
  • zarządzanie wizerunkiem marki – monitorowanie i dbanie o spójność wizerunku marki we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
  • komunikacja marketingowa – nadzorowanie tworzenia treści reklamowych, materiałów promocyjnych, reklam wizualnych i innych narzędzi marketingowych, w celu zapewnienia spójności komunikacji marki.
  • nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi – nakreślenie wizji rozwoju na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (TIK TOK, YOUTUBE, INSTAGRAM etc).
  • zarządzanie budżetem – planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym.
  • raportowanie wyników – przygotowywanie raportów podsumowujących działania marketingowe, analiza wyników działań marketingowych i śledzenie wskaźników efektywności
  • analiza konkurencji i monitorowanie rynku – monitorowanie i analiza trendów rynkowych dotyczących działań konkurencji

Nasze wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe,
  • wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu, w zarządzaniu marką lub produktami
  • doświadczenie w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowej, budowaniu marki, wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • umiejętność strategicznego myślenia, doświadczenie w kreowaniu długoterminowej strategii marki, uwzględniając cele biznesowe i analizę rynku.
  • doskonała znajomość narzędzi marketingowych oraz kreatywność w tworzeniu innowacyjnych kampanii marketingowych
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • znajomość branży motoryzacyjnej będzie wyjątkowym atutem

CV w języku polskim prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@denckermann.pl z podaniem w tytule: Marketing Brand Manager

Informujemy, iż Administratorem Pana / Pani danych osobowych jest Denckermann Sp. z o. o., z siedzibą w Warszawie (03-231), przy ul. Odlewniczej 6. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych prosimy o zapoznanie się z polityką bezpieczeństwa zawarta na stronie www.denckermann.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 221 Kodeksu Pracy oraz Państwa zgoda – art. 6 ust. 1 lit a RODO*. Odbiorcami danych mogą być pracownicy/współpracownicy Administratora, którzy w celu wykonania swoich obowiązków muszą posiadać do nich dostęp, a także podmioty zajmujące się obsługą Administratora w zakresie obsługi informatycznej. Dane będą przetwarzane na potrzeby obecnej rekrutacji do czasu jej zakończenia bądź na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 3 miesięcy lub do czasu cofnięcia zgody. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych. Jeżeli wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych, to może zostać ona wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie danych osobowych przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, zbieranych przez nas na podstawie art. 22¹ Kodeksu pracy (imię/a i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego)  jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencją niepodania tych danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)