XVI Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zakończył się. Wydarzenie odbywało się w formule online.
Kongres odbył się w dniach 8-9 grudnia. Był on transmitowany przez nasz portal. Program wydarzenia można znaleźć tutaj.
Nagrania z poszczególnych sesji kongresu udostępnimy wkrótce.
Polecamy także artykuł zawierający odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące kongresu. Można znaleźć go tutaj.
Warto przeczytać także wywiad z Tomaszem Bębnem, Dyrektorem Zarządzającym Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, stanowiący wstęp do najważniejszych kwestii omawianych na kongresie. Wywiad jest dostępny tutaj.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Dystrybutor, 8 grudnia 2021, 11:05 5 0
Super pomysł z głosowaniem online. Gratuluję pomysłu
Odpowiedz
Nick, 8 grudnia 2021, 21:00 3 0
Czy będzie dostępna relacji lub transmisja z pierwszego dnia?
Odpowiedz
Bieniek, 10 grudnia 2021, 11:18 10 0
Drodzy Państwo
wysłuchałem w skupieniu relacji ze spotkania pt przedstawicieli Inter Carsu i Moto Profilu. Pomijając stan fizyczny prezesa Moto Profilu to odniosę się do merytoryki spotkania. Brakowało mi tylko wzajemnych oklasków po każdym zdaniu. Spijali sobie z dziubków nie słuchając chyba co mówił drugi. Najpopularniejszym hasłem debaty był ślad węglowy. I każdy z nich tak o niego dba. Tylko kto jeździ prawie pustymi dostawczakami spalinowymi kilka razy dziennie do warsztatów? Dystrybutorzy! Liczycie ślad węglowy? Nie, chcecie być o jeden raz częściej niż konkurent. Dbacie o ekologię? Ile samochodów elektrycznych czy hybrydowych jeżdzi w waszych firmach? Moze tylko prezes. Każdy z Was po tej debacie wsiadł zapewne do luksusowego suwa z potężnym silnikiem. Wasze dzieci do szkoły zapewne nie jeżdżą szkolnym albo miejskim autobusem. Oczywiście macie do tego prawo, ale nie skandujcie publicznie haseł o konieczności ograniczeń emisji. to się nazywa obłuda. Pan prezes z Moto Profilu mówił o jakości warsztatów - a to Moto Profil obwiesił tablicami profi serwis wszystkie warsztaty jak leci. Również takie w blaszakach i syfem dookoła. I jak chcecie przekonać kierowców, że mogą swoje auta na gwarancji naprawiać w warsztatach nieautoryzowanych? wasza sieć (zgoda, nie wszystkie warsztaty) w 75% to warsztaty poniżej średniego standardu. Mówił pan o recepcji serwisu. Pan chyba dawno albo nigdy nie odwiedzał warsztatów w pana sieci. Mówił pan o częściach wysokiej jakości podając jako przykład waszą prywatną markę - proszę nie żartować, to nie pomaga zdobyć zaufania kierowców. w swoje opakowania wkładacie średniej lub niskiej jakości produkty - prywatny brand żadnego dystrybutora nie ma nic wspólnego z jakością. Mówicie o GVO a swoje auta serwisujecie zapewne w ASO na oryginalnych cześciach - który z Was chce się przepychać z Hyundaiem bo salon nie zamontuje filtrów Manna albo klocków Ferodo? Wasze wypowiedzi wskazywały, ze jesteście tak bardzo oderwani od codziennego biznesu na poziomie sklep i warsztat, ze czas poświęcony na słuchanie was uznałem za zmarnowany. Dlaczego nie słuchaliście pana z trw, jak mówił wam jakie są problemy na przeglądach w aso? chcecie na siłę zakłamywać rzeczywistość? Zaprawszam do komentowania, o ile się uda nie obraźliwego. Może to ja źle odebrałem tą dyskusję?
Odpowiedz