W działalności warsztatu samochodowego nie da się uniknąć sytuacji, gdy część po wyjęciu z opakowania lub – co gorsze – po zamontowaniu w pojeździe – okazuje się niesprawna. Konieczna jest wtedy reklamacja. Zamiast skupić się na klientach, musimy wówczas zająć się niesprawną częścią. Chcielibyśmy dowiedzieć się, którzy dystrybutorzy – Państwa zdaniem – najlepiej współpracują z warsztatami przy tej procedurze, a którzy mogliby poprawić politykę reklamacyjną.
Zachęcamy do wzięcia udziału w tej krótkiej ankiecie. Prosimy o wybór tych dystrybutorów, z którymi Państwo współpracują. Będziemy również wdzięczni za wszystkie uwagi i sugestie dla dystrybutorów. W ten sposób mogą Państwo przyczynić się do poprawy współpracy między dystrybutorami a serwisami. Wkrótce opublikujemy wyniki tej ankiety.
Ankieta została zakończona!
Komentarze