Koronawirus: komunikaty i zalecenia dystrybutorów części

, 13 marca 2020, 8:45

Moto-Profil poinformował o rozpoczęciu pracy zdalnej przez managerów regionu, przedstawicieli handlowych oraz inżynierów sprzedaży firmy. Tymczasem firma HART zdecydowała się zawiesić działalność. Poniżej prezentujemy także komunikaty innych dystrybutorów w związku z obecną sytuacją.

W komunikacie Zarządu Moto-Profil czytamy:

Szanowni Klienci,

w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz managerów regionu, przedstawicieli handlowych i inżynierów sprzedaży firmy Moto-Profil, z uwagi na aktualną sytuację w kraju oraz za granicą, zarząd spółki podjął decyzję o czasowym zawieszeniu terenowej działalności przedstawicieli handlowych i inżynierów sprzedaży do 27 marca 2020 roku.

Wdrożone działania mają charakter prewencyjny; kierujemy się przede wszystkim poczuciem odpowiedzialności za zdrowie naszych pracowników i klientów.

Od dzisiaj managerowie regionu, przedstawiciele handlowi oraz inżynierowie sprzedaży firmy Moto-Profil obsługują Państwa zdalnie, są dostępni pod telefonem oraz mailem, a także aktywnie korzystają z aplikacji Microsoft Teams. Ufamy, że podjęte kroki nie wpłyną na wysoką jakość świadczonych usług.

 

W przypadku firmy Inter Cars, jak udało nam się ustalić, handlowcy są dostępni dla klientów, ale w różnym zakresie. Część z nich również pracuje zdalnie. Inter Cars przekazał do dyrektorów swoich filii sugestie dotyczące organizacji pracy w związku z epidemią.

Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa zalecamy składanie zamówień za pomocą Katalogu Online i kontaktu telefonicznego. Jednocześnie sugerujemy ograniczenie osobistych wizyt w filiach Inter Cars.

Jeśli jednak zdecydujecie się Państwo na osobistą wizytę, prosimy o zachowanie wszelkich możliwych środków ostrożności:
• zachowania bezpiecznej 1-metrowej odległości od rozmówcy,
• regularne i dokładne mycie rąk wodą z mydłem lub ich dezynfekcję środkiem na bazie alkoholu.

Na tę chwilę pracujemy normalnie, wszystkie procesy są realizowane, wszystkie lokalizacje działają. Zamierzamy również świadczyć usługi dla naszych klientów w miarę potrzeb rynku. Dostawy towaru są realizowane niezmiennie. Prosimy również o dokonywanie przemyślanych zakupów, tak by zminimalizować niepotrzebne „krążenie” towaru. Bardziej szczegółowe informacje dostępne będą telefonicznie w naszych filiach i u Przedstawicieli Handlowych.

Apelujemy o zachowanie zdrowego rozsądku i maksimum ostrożności w tej nowej dla nas wszystkich sytuacji.
Życzymy zdrowia, opanowania i spokoju w nadchodzących dniach.
Zespół Inter Cars

 

Swój komunikat w sprawie sytuacji związanej z koronawirusem przekazała nam także firma Auto Partner SA:

 Szanowni Partnerzy,

Z uwagi na dynamiczną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Europie, w trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników, zachęcamy do korzystania z naszej oferty i dokonywania zamówień za pośrednictwem katalogów online oraz kontaktu telefonicznego.

W przypadku koniecznej wizyty w naszych oddziałach, prosimy o zachowanie szczególnych środków ostrożności, zgodnie z zaleceniami władz (zachowanie odległości od innych osób, nie podawanie sobie rąk oraz zachowanie szczególnej higieny).
Na ten czas wszystkie procesy są realizowane w standardowym trybie, a Państwa zamówienia będą oczywiście dostarczane za pośrednictwem transportu Auto Partner. Prosimy również o minimalizowanie nadmiernego obiegu towaru/zwrotów.

Zwracamy się do wszystkich o zachowanie szczególnych środków ostrożności w tej nietypowej sytuacji, byśmy wzajemnie dbali o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich.

Auto Partner SA

Aktualizacja: Komunikat Auto Partner SA z 16 marca:

Informujemy,
że Auto Partner S.A. jest do Państwa dyspozycji – cała działalność operacyjna na chwilę
obecną nie jest zagrożona – pracujemy wg standardowych procedur, a procesy i zamówienia są
procedowane. Dostawy towaru są realizowane niezmiennie i dołożymy wszelkich starań, aby były jak dotychczas terminowe.
Zachęcamy do składania zamówień za pomocą katalogów online oraz poprzez kontakt  telefoniczny.

Auto Partner S.A.

Komunikat Inter-Team:

W poczuciu troski i odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo naszych partnerów biznesowych, współpracowników oraz ich najbliższych, wprowadziliśmy w Inter-Team działania prewencyjne, mające na celu niedopuszczenie do pojawienia się koronawirusa w najbliższym otoczeniu.

Zarówno w centrali firmy, jak i w poszczególnych oddziałach przeprowadziliśmy akcje informacyjne, jak zapobiegać zakażeniu. Kierowaliśmy się tutaj wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i NFZ. Powołaliśmy specjalny komitet antykryzysowy, który na bieżąco śledzi sytuację i podejmuje odpowiednie działania. W całej firmie stosujemy środki do dezynfekcji i żele antybakteryjne.

Zwróciliśmy się z prośbą do naszych partnerów handlowych, aby w miarę możliwości dokonywali zamówień drogą on-line lub telefoniczną. Ze swojej strony zapewniamy terminową dostawę bezpośrednio naszym transportem. Do tej pory proces przebiega bez zakłóceń. W przypadku konieczności wizyty w naszym oddziale, zwracamy szczególną uwagę na zachowanie ostrożności i przestrzeganie zaleceń, aby w jak najmniejszym stopniu narazić się na zakażenie.

W sytuacji, kiedy jest to możliwe, proponujemy naszym pracownikom pracę zdalną. Ponadto wstrzymaliśmy czasowo wizyty przedstawicieli handlowych u naszych partnerów biznesowych.

Inter-Team Sp. z o.o.

 

Firma HART zdecydowała się na zawieszenie swojej działalności:

Z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 14 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się SARS-CoV-2 oraz zabezpieczenia zdrowia i życia naszych Klientów i Pracowników, HART od dnia 16.03.2020 r. do odwołania zawiesza prowadzoną działalność.

 

Komunikat firmy Inter Parts w związku z zagrożeniem epidemiologicznym:

Szanowni Państwo,

Przed nami trudny czas, który wymaga wspólnych i odpowiedzialnych działań. W trosce o zdrowie nas wszystkich, zalecamy składanie zamówień za pomocą Katalogu Online (www.ipterminal.pl) terminala zakupowego, Integry (www.integra.interparts.com.pl) lub kontaktu telefonicznego (www.interparts.pl/szybki-kontakt). Jednocześnie prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w oddziałach Inter Parts.

Informujemy, że zarówno w centrali firmy w Stawigudzie, jak i w poszczególnych filiach przeprowadziliśmy akcje informacyjne, jak zapobiegać zakażeniu, zgodnie z wytycznymi Generalnej Inspekcji Sanitarnej. Ponadto, monitorujemy sytuację, pozostając w kontakcie z odpowiednimi służbami i na bieżąco podejmujemy odpowiednie działania prewencyjne.

Jeśli Państwa zakupy wymagają osobistej wizyty w punkcie sprzedaży, prosimy o zachowanie wszelkich możliwych środków ostrożności, tj.:
• zachowania bezpiecznej, co najmniej 1-metrowej odległości od rozmówcy
• regularnego i dokładnego mycia rąk wodą z mydłem lub ich dezynfekcję środkiem na bazie alkoholu przed i po wizycie w punkcie sprzedaży

O wszelkich zmianach dot. funkcjonowania naszej firmy, będziemy informować Państwa na bieżąco.

Zarząd Inter Parts

 

Firma MOTOGAMA zawiesiła pracę swoich przedstawicieli w terenie:

Szanowni Państwo,

W związku ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz Pracowników naszej firmy Zarząd Spółki PH MOTOGAMA podjął decyzję o czasowym zawieszeniu działalności w terenie Przedstawicieli Handlowych.

Przez czas obowiązywania w/w ograniczenia kontakt z naszymi Przedstawicielami jest możliwy w formie telefonicznej, lub poprzez pocztę e-mail.

Z poważaniem

Zarząd firmy MOTOGAMA

 

Komunikat firmy AUTO-PARTNER (Gdańsk):

Szanowni Państwo,
Informujemy, że dostawy towaru oraz godziny pracy naszych placówek nie ulegają zmianie.
Jednocześnie w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa i wskazaniem Ministerstwa Zdrowia ograniczania kontaktów osobistych zachęcamy do składania zamówień towarów za pomocą katalogu on-line oraz telefonicznie.

Jeżeli uznacie Państwo, że wizyta w naszej placówce jest konieczna bardzo prosimy stosować się do poniższych zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego:

Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (1 – 1,5m)
Dokonywać płatności bezgotówkowych
Dokładnie myć ręce wodą z mydłem lub ich dezynfekcję środkiem na bazie alkoholu (min. 60%)

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszymi Konsultantami w Magazynie Centralnym oraz Oddziale Żabianka lub bezpośrednio swoimi Przedstawicielami Handlowymi.

 

Komunikat AUTO LAND:

Szanowni Klienci

Zadbajmy wspólnie o nasze zdrowie i bezpieczeństwo

W związku z aktualnym zagrożeniem epidemiologicznym, sugerujemy korzystanie ze zdalnych narzędzi do zamawiania towaru poprzez: Webterminal, Integra Webkatalog oraz telefon, zalecając ograniczenie wizyt w naszych punktach sprzedaży. Apelujemy również o rozważne zakupy, celem minimalizowania zbędnych zwrotów towaru.

Jeśli jednak Państwa wizyta jest niezbędna, prosimy o zachowanie zalecanych środków ostrożności: unikanie kontaktu fizycznego (podawania ręki), zachowania bezpiecznej odległości od pracownika (min. 1 m), korzystania z mydła i środka  dezynfekującego.

Obecnie nasza dystrybucja funkcjonuje w trybie normalnym: zarówno sprzedaż, logistyka, transport jak i wszystkie pozostałe procesy są realizowane i na tę chwilę nie planujemy zmian w tym zakresie. W przypadku pytań, szczegółowych informacji udzielają nasze służby handlowe.

Z pozdrowieniami

Auto Land Polska S.A.

 

Komunikat firmy GORDON:

W trosce o zdrowie Klientów oraz pracowników H.M. Gordon zalecamy składanie zamówień za pomocą Gordon Katalogu oraz telefonicznie.
W przypadku wizyty w naszych oddziałach prosimy o zachowanie szczególnych środków ostrożności.

Na wszystkich placówkach wprowadziliśmy działania prewencyjne zalecane przez Ministerstwo Zdrowia.

Na tę chwilę pracujemy normalnie, wszystkie zamówienia są realizowane terminowo.

Działania prewencyjne dotyczą również pracy naszych przedstawicieli handlowych oraz managerów regionalnych.

Ze względów bezpieczeństwa podjęliśmy decyzję o czasowym wstrzymaniu działań terenowych.

Osoby te są dostępne dla państwa zdalnie poprzez kontakt drogą mailową oraz telefoniczną.

H.M. GORDON

 

Otrzymaliśmy także oświadczenie spółki Auto Euro S.A:

Szanowni Państwo,
W trosce o zdrowie zarówno Państwa jak i naszych pracowników, z uwagi na rozprzestrzenianie się koronawirusa prosimy o jak największe ograniczenie wizyt osobistych w naszych oddziałach i składanie zamówień za pośrednictwem WEBTERMINALA, TERMINALA oraz połączeń telefonicznych.  W przypadku konieczności takiej wizyty prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności: – zachowajmy bezpieczną  min 1-1,5 -metrową odległość od siebie – pamiętajmy o zasadach higieny – a w szczególności o higienie rąk – pamiętajmy o tym, że jesteśmy współodpowiedzialni za zdrowie swoje i innych osób.

Na tą chwilę wszystkie oddziały pracują w normalnym trybie, wszystkie procesy sprzedażowo logistyczne są realizowane bez zmian. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów, tak żeby zminimalizować nadmierny obieg towaru (zwroty, wymiana).  W związku z powyższym wstrzymaliśmy czasowo wizyty naszych Przedstawicieli Handlowych – są oni cały czas do Państwa dyspozycji pod telefonem lub mailem.
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności w tym ciężkim dla nas wszystkim okresie.   
Zespół AUTO EURO S.A.

 

Otrzymaliśmy również komunikat od ELIT Polska:

Pomimo międzynarodowych i wewnętrznych ograniczeń spowodowanych pandemią SARS-Cov-2, spółka ELIT Polska bez zmian kontynuuje swoją działalność operacyjną. W pełnym zakresie przyjmowane i realizowane są zamówienia i dostawy do filii oraz warsztatów.

Spółka ELIT Polska, stosując się do zaleceń służb sanitarnych, zaleca ograniczenie osobistych wizyt w filiach na rzecz składania zamówień on-line lub telefonicznych. Wszystkie działy pracują w tym samym trybie i godzinach.

Obecnie dostawy towarów do Polski, jak i poszczególnych magazynów oraz filii realizowane są bez żadnych zakłóceń. Tym samym utrzymany jest na bieżąco ciąg zamówień i usług. Niemniej warto dokonywać przemyślanych zakupów, co zapobiegnie niepotrzebnemu „krążeniu” towaru.
W przypadku konieczności osobistej wizyty w filii ELIT Polska należy przestrzegać ogólnie przyjętych zasad – zachowania bezpiecznej odległości min. 1,5 metra od drugiej osoby, dokładne mycie rąk oraz ich dezynfekcję, niepodawanie rąk podczas powitania i ograniczenia transakcji gotówkowych na poczet transakcji on-line bezpośrednio z poziomu katalogu cyfrowego.

Komunikat PSA Aftermarket:

W obecnym wyjątkowym okresie, PSA Aftermarket nadal oferuje usługi posprzedażne, mając
na celu zapewnienie mobilności wszystkim osobom, dla których jest to konieczne, oraz
umożliwienie im bezpiecznego przemieszczania się, np. do pracy, w najlepszych możliwych
warunkach dobrze utrzymanymi samochodami. Jest to szczególnie ważne zwłaszcza w
przypadku dojazdów do pracy personelu medycznego, pracowników logistyki oraz osób
udających się do szpitali…

Główne Centralne Magazyny Źródłowe w Vesoul i Bochum oraz wszystkie centralne
magazyny* dystrybucji części zamiennych PSA Aftermarket (z wyłączeniem magazynu w
Pregnanie, we Włoszech) nadal zaopatrują swoich klientów w części zamienne na całym
świecie, tam gdzie aktywność pozostaje wysoka.

Ogólnie rzecz biorąc, platformy dystrybucji części zamiennych Distrigo kontynuują swoją
działalność, w niektórych przypadkach w zakresie dostosowanym do obecnej sytuacji.
Cały łańcuch dostaw PSA Aftermarket został zmobilizowany, aby kontynuować obsługę
klientów, autoryzowanych warsztatów i warsztatów niezależnych w zakresie wszystkich linii
produktowych, oryginalnych części PSA, części wielomarkowych i Eurorepar, a także części
regenerowanych.

Grupa bardzo dokładnie monitoruje sytuację i codziennie będzie rewidować swoją politykę w
zakresie dystrybucji części zamiennych. Podstawowym priorytetem jest ochrona pracowników
i klientów, dzięki zastosowaniu na terenie warsztatów wyjątkowych środków bezpieczeństwa:
noszenie rękawic, zachowywanie bezpiecznej odległości między osobami, również w
poczekalni, przyjmowanie w recepcji tylko jednej osoby.
*Bochum, Saragossa, Villaverde, Pregnana, R’heim, Luton, Budapeszt, Warszawa, Izmir, Vesoul

 

Inne firmy handlowe, chcące poinformować o swoich działaniach, związanych z koronawirusem, zachęcamy do kontaktu z redakcją.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 13 marca 2020, 9:57 27 -1

Brawo dla MP.
Jestem handlowcem w konkurencji, dyrektorzy i kierownicy nabrali wody w usta.

Zero wytycznych co do systemu mojej pracy, żadnych konkretów.

Odpowiedz

Bieniek, 15 marca 2020, 12:19 1 -5

Ja to akurat myślę że dobrze mi zrobi jak handlowcy przestaną się pałętać po sklepie. I tak chce się czegoś od nich dowiedzieć to mówią żebym wszedł na ich stronę internetową tam wszystko jest

Odpowiedz

Zniesmaczony, 15 marca 2020, 18:15 13 -2

Fajnie że troszczą się o swoich "handlowców , kierowników,dyrektorów itp." A części to będą dostarczały i pakowały maszyny i pojazdy autonomiczne ????? To kierowcy dostawcy i ludzie odbierający zwroty już nie mają się czego obawiać ??? Fajne podejście ......

Odpowiedz

Takitam, 16 marca 2020, 9:46 28 0

Jak na razie tylko HART myśli o wszystkich pracownikach

Odpowiedz

TwojaStara, 17 marca 2020, 9:38 2 0

A pracownicy zostali wysłani na przymusowe urlopy? Czy jak?

Odpowiedz

NickFelon, 16 marca 2020, 7:15 23 0

A Hart zawiesił działalność...!!!

Odpowiedz

Zbranży, 16 marca 2020, 8:43 27 0

Jeżeli nie chcemy mieć powtórki z Włoch i zamkniętego kraju przez długie tygodnie to takie dzialania są potrzebne. Ludzie do maksimum powinni zostać w domu. Gratuluję odważnej dycezji firmie Hart.

Odpowiedz

ADIK, 16 marca 2020, 11:25 26 -6

Jedyną hurtownią która traktuje poważnie sytuację jest HART. Inni powinni brać przykład, nie ma części, to nie ma pracy. Sam prowadzę warsztat i mam obawy o siebie i swoich bliskich, wysłałem pracownika na urlop. Czekałem z niecierpliwością na orędzie Prezydenta ,,wszystkich Polaków" o kwarantannie domowej, taki fake news krążył w piątek. i się nie doczekałem, wtedy bym miał łatwiej pogodzić się z sytuacją.A w obecnej sytuacji mam problem.
Jeszcze raz podkreślam, jeżeli wszystkie hurtownie solidarnie zawieszą działalność zmusi to innych do zaprzestania pracy. Będzie kryzys, wszyscy to wiemy. Każdy ma swoje zobowiązania, oczywiście, ale jeżeli ktoś wyląduje z ciężkim stanem na 2 miesiące to czy się pozbiera?

Odpowiedz

Rozsądek, 16 marca 2020, 17:26 3 -2

Ogólnie rzecz biorąc zgadzam się. Jednakże pamiętajmy że kij ma dwa końce. Niech na te dwa tygodnie a najlepiej w mojej ocenie 3, wszystkie warsztaty zaprzestaniu działalności to w konsekwencji sklepy i hurtownie dystrybutorzy również zamkną bo w myśli zasady, o której piszesz nie będzie klienta na części nie będzie popytu nie będzie co sprzedawać.

Odpowiedz

Tomek, 17 marca 2020, 9:13 2 -2

Ale, może nikt bliski Panu nie umrze???

Odpowiedz

shmon, 19 marca 2020, 8:24 2 0

niech dobrze zrozumiem. uważasz, że dystrybutorzy mają się zamknąć, a ty pracujesz?? jakaś podwójna moralność? a skąd weźmiesz części? no chyba, że leczysz auta powietrzem :)

Odpowiedz

spoko, 19 marca 2020, 22:21 0 0

z chin

Odpowiedz

Fawo, 16 marca 2020, 11:44 25 0

Prawda jest taka jakby wszyscy solidarnie zawiesili działalność na dwa tygodnie , to pewnie szło by nad tym jakoś zapanować . A tak to nie wiadomo ile to będzie trwało ... szacun HART ... Jak to się skończy zacznę kupować od nich jak najwięcej ..

Odpowiedz

STACH, 16 marca 2020, 13:00 13 -2

Firmy dbają o przedstawicieli handlowych a reszta ich nie obchodzi!!!

Odpowiedz

STACH, 16 marca 2020, 13:03 13 0

A gdzie jest reszta obsługi kierowcy sprzedawcy kasjerzy i magazynierzy???

Odpowiedz

Agnieszka, 16 marca 2020, 13:04 28 -1

Brawo Hart!!! Życzę tej firmie aby ta rozsądna decyzja, ukazująca szacunek do człowieka, przełożyła się w przyszłości na wzrost obrotów. Z taką firmą i takimi ludźmi warto współpracować!

Odpowiedz

STACH, 16 marca 2020, 13:05 25 -1

Hart OK jedyna firma która dba o pracowników i klientów!!!

Odpowiedz

Beata, 16 marca 2020, 13:14 24 -3

Hurtownie motoryzacyjne to dziadostwo tylko kombinują jak zarobić na pracowniku tylko Hart pokazał klasę!!😁

Odpowiedz

MarLoz, 16 marca 2020, 13:57 24 -1

Brawo Hart !!!

Odpowiedz

Maniek, 16 marca 2020, 14:00 21 -1

Odpowiedzialna decyzja Hart, brawo !

Odpowiedz

qwerty, 16 marca 2020, 14:13 3 -6

sprzedam pralkę. PILNE !!

Odpowiedz

Z branży, 16 marca 2020, 14:27 6 -11

A może powodem zawieszenia działalności jest kwarantanna pracowników w centrali firmy?

Odpowiedz

Zbyszek, 16 marca 2020, 15:35 7 -3

Czyżby pracownik konkurencji ?????

Odpowiedz

shmon, 19 marca 2020, 8:26 1 0

w końcu ktoś o tym wspomniał...

Odpowiedz

Adrian, 16 marca 2020, 14:31 16 0

Hart zadbał aby zdrowie Pracowników nie było zagrożone.

Odpowiedz

AlfonsPetarda, 17 marca 2020, 7:44 4 0

A co z pracownikami Harta? Wysłani zostali na "dobrowolny" urlop, czy jak to zostało rozwiązane?

Odpowiedz

Piotr, 19 marca 2020, 9:19 3 0

Pytanie czy powodem zamknięcia Firmy były tylko przesłanki zdrowotne pracowników i klientów? Czy może skończyły się dostawy z Chin i nie ma czym handlować? Kolejne pytanie czy pracownicy mają płacone postojowe, przymusowe urlopy czy zostali bez środków do życia?

Odpowiedz

Zbyszek, 16 marca 2020, 14:41 19 0

Hart pokazał klasę wielki szacun za podjęcie trudnej ale jakże slusznej decycji. Pokazali ze człowiek liczy sie dla nich bardziej niz pieniądz a pazerna konkurencja zrobi to samo co oni to kwestia tylko czasu. Widać potrzebują sie zarazić żeby pójść po rozum do głowy. Brawo Hart!!!

Odpowiedz

Adrian, 16 marca 2020, 14:45 13 0

To również szacunek dla zdrowia Klientów !

Odpowiedz

Maniek, 16 marca 2020, 16:32 10 0

Sytuacja niewygodna ale co zrobić jak to się dalej potoczy a zapewne wzrosnie liczba zachorowań bo to raczej nieuniknione to siłą rzeczy wszystkie branże zmuszone będę zastopować. Wygląda na to że to kwestia niedalekiej przyszłości. Jest to dla mnie duży problem ale rozsądek podpowiada że w obecnej sytuacji najlepiej byłoby tam gdzie to możliwe zamknąć i przeczekać ten okres aby zapobiedz roznoszeniu wirusa. Tylko radykalne i odpowiedzialne zachowanie wszystkich może przynieść jakiś efekt a półśrodki bezpieczeństwa jakie stosują hurtownie nic nie dadzą to tylko kwestia czasu aż będą zmuszeni zrobić przestuj i to wiele branż. Tylko hart miał jaja za co respekt i wykazał się odpowiedzialną postawą nie tylko kasa kasa a inni zapewne zrobią niebawem to samo bo ich sytuacja do tego przymusi

Odpowiedz

Rozsądek, 16 marca 2020, 17:34 8 0

Hart, brawo, rozsądnie.
P. S.
Czy pracownicy Harta również zachowają w tym okresie zdrowy rozsądek szanując decyzję pracodawcy i pozostaną w domach?

Odpowiedz

Pracownik Hart, 16 marca 2020, 18:25 6 0

Dokładnie tak

Odpowiedz

Sklep, 16 marca 2020, 18:47 6 0

Pewnie mają takie wytyczne. Pamiętajcie, że jeżeli jeden z pracowników innej firmy w centrali okaże się nosicielem, wtedy cała centrala MUSI być poddana kwarantannie. HART tutaj pomyślał przyszłościowo. Za dwa tygodnie okaże się, czy wszyscy pracownicy zdrowi. Mają czas na zapewnienie swoim pracownikom masek, środkow odkażających itp. Może tak być, że za miesiąc jedyną firmą świadczącą usługi tylko i wyłącznie na dowóz, będzie właśnie HART, czego sobie ani innym hurtowniom, rzecz jasna, nie zyczę.

Odpowiedz

Rozsądek, 17 marca 2020, 23:38 0 0

Teoria!!!
Odnoszę się tylko do przedstawionej opinii....
Praktyka, po 2 tygodniach jaka jest pewność, iż wszyscy wrócą do pracy?
Optymistycznie, jeśli nawet, to czy nie pojawi się ognisko wirusa, np. tuż przed końcem dwutygodniowej obecności u pracownika/ów???
Reasumując, temat jest złożony i nie możliwym jest zamknięcie tematu w 2 tygodnie - NIESTETY!

Odpowiedz

Kamillo, 16 marca 2020, 16:46 11 0

Wszyscy jak widać dalej igrają z ogniem muszą się poparzyć jak w Italii żeby dotarło do główek że sytuacja poważna i wymaga konkretnych działań. Z tego co widać tylko hart jest ogarnięty i zrozumiał powagę sytuacji reszta może brać tylko przykład

Odpowiedz

Anonim, 16 marca 2020, 17:32 14 0

Serwisy w większości nie maja klientów a co za tym idzie napraw. Jeden z dystrybutorów zamiast dać home office swoim PH ściąga ich do oddziałów. Moim zdaniem powinni w miarę możliwości ograniczać kontakt między pracownikami a nie gromadzić ich razem. Co o tym myślicie?

Odpowiedz

Andre, 16 marca 2020, 18:55 8 -1

Jeżeli wszyscy siedzą w domach, to nie dziwota że nie ma aut do naprawy, wszyscy solidarnie powinniśmy siedzieć w domach, a nie liczyć tylko zyski. Zycie człowieka jest ważniejsze niż kaska, brawo hart

Odpowiedz

.mdjd, 16 marca 2020, 19:57 0 -11

Dla mnie logiczne ze pracodawca chce mieć pełen skład osobowy w firmie. W razie nieobecności któregoś z pracowników może skorzystać z obecności innego który miał miej pracy i płynność firmy zachowa.

Odpowiedz

madry, 16 marca 2020, 19:59 5 -7

Jak piekarze by zostali w domu to byś za tydzień za chleb 1000 zł płacił i wtedy byś miał pretensje ze pracować nie chcą. A żeby ten piekarz mógł do pracy dojechać to musi mieć sprawny pojazd. A jak wszyscy do domu pujdą to części nie kupi ....

Odpowiedz

Konkurencja, 17 marca 2020, 8:45 9 -1

Brawo Hart!!! Jak widać słowa właściciela że nie słupki są najważniejsze mają teraz poparcie. Jak widać nie tak jak w innych hurtowniach tylko przedstawiciele i managerowie są pod ochroną a co z resztą pracowników i gdzie jest troska o klienta jak ten kierowca co dostarcza towar odwiedza z 20-30 punktów i może z towarem dostarczyć coś
więcej. Jeszcze raz brawo 👏HART kto ma coś w głowie to rozumie wasz ruch i to najważniejsze. Tak trzymać wielki szacun👍

Odpowiedz

Rozsądek, 17 marca 2020, 23:42 1 0

Teoria!!!
Odnoszę się tylko do przedstawionej opinii....
Praktyka, po 2 tygodniach jaka jest pewność, iż wszyscy wrócą do pracy?
Optymistycznie, jeśli nawet, to czy nie pojawi się ognisko wirusa, np. tuż przed końcem dwutygodniowej nieobecności u pracownika/ów???
Reasumując, temat jest złożony i nie możliwym jest zamknięcie go 2 tygodnie i dużo dłużej - NIESTETY!

Odpowiedz

Anonim, 19 marca 2020, 10:05 0 0

A może mają potwierdzony przypadek korona? .....tego już nikt nie wie

Odpowiedz

Porażony głupotą, 17 marca 2020, 9:07 4 0

Komunikat Opoltransu, punkt 6 - na kogo wypadnie na tego bęc!, Najwyżej zamkniemy oddział...
Co za czasy, teraz akceptuje się śmierć, aby zarobić parę groszy :((.

Mam tylko nadzieję, że Zarząd zakasał rękawy i sam walczy na froncie.

6. Jednocześnie trzeba podkreślić, że nie wiemy jak będzie się rozwijała sytuacja w najbliższej przyszłość, bo pojawiają się blokady granic i dróg między miastami, a wykrycie korona wirusa u jednej osoby w oddziale będzie skutkowało zamknięciem oddziału i odcięciem dostępu klientów do potrzebnych części typu klocki, tarcze, filtry, oleje, opony itp, żeby samochody mogły dalej jeździć. A transport przecież musi istnieć i jeździć dla dobra wszystkich.

Odpowiedz

Anonim, 17 marca 2020, 14:03 0 0

Taka decyzja może jest podyktowana czymś innym albo wymuszona kwarantanną

Odpowiedz

Mario, 17 marca 2020, 17:10 3 0

Pełen szacunek dla firmy HART, jak widać w tak bardzo poważnej dla naszego kraju sytuacji z KW jedyna firma miała odwagę na taką decyzję. Warto z taką firmą współpracować bo liczy się dla nich życie i zdrowie klienta oraz ich pracownika bez względu na zajmowane stanowisko.

Odpowiedz

Romański, 17 marca 2020, 18:24 6 0

Tak czytam te informacje od tych firm to ogarnia mnie śmiech. Wszystkim zależy na klientach oraz na pracownikach😀😀😀 Ale wozimy. I sprzedajemy bo może coś ugramy 😀😀 nie życzę aby sanepid pozamykał wam te magazyny i przeprowadził kwarantannę.

Odpowiedz

mmmhj, 17 marca 2020, 19:31 0 -3

jak pozamyka sanepid to Romański będziesz za pół roku chodził i żebrał o kawałek chleba , bo pracy dla ciebie też nie będzie ...

Odpowiedz

Romanski, 18 marca 2020, 19:42 0 -1

Nie prowadzę warsztatu. Pracuje w Harcie 🙂

Odpowiedz

Romanski, 18 marca 2020, 19:48 0 0

A jak cię kierowca zarazi to zamkną jego firmę twoja i jeszcze będą szukać twoich klientów bo miałeś tez kontakt z nimi. Tak wiec trochę rozwagi a nie jedziemy z żarówką bo jest ok.

Odpowiedz

Adam Te., 17 marca 2020, 20:35 3 0

Niestety , w większości hurtowni nic nie zrobili oprócz wskazówek na mailu. Brakuje środków do odkażania rąk i oddziału. Rozmawiałem z kilkoma Handlowcami , boją się ale jeżdżą bo według szefów - mają nie panikować !! przykre. Wiem że jeśli firma przetrwa ten ciężki czas to będzie mniejszym obciążeniem dla Państwa . Jednak trzeba wspierać swoich pracowników !!!!

Odpowiedz

Hipokryzja, 17 marca 2020, 23:57 6 -3

LUDZIE, opanujcie się w subiektywnych opiniach!!!
Czy karetki, wozy strażackie, radiowozy, samochody firm odpierających odpady komunalne, piekarnie, transport z lekami/medykamentami, transport spożywki, i wiele, wiele innych również mają zaprzestać działalności - to jest łańcuch, przerwanie go będzie niepożądaną negatywną reakcją "łańcuchową".
P.S.
Zatrudniacie ludzi? Zapewniacie im i ich rodziną BYT!? Bezpieczeństwo?........
Jeśli nie, zapytajcie siebie, dlaczego NIE?
Następnie zastanówcie się nad ocenianiem!
Wiele modeli biznesowych jest na zasadzie franczyzy, a to już mocno odbiega od centralnych decyzji a decydująco wpływa na wielu ludzi i ich sytuację - uważasz inaczej, uruchom firmę/działalność, zatrudnij ludzi by wszyscy byli zadowolenia i Ty również.

Proszę opanujcie się !!!

Odpowiedz

Romański, 18 marca 2020, 19:52 0 -1

Jak coś to AP i IC zamkną się ostatni bo są SA. A jak się coś posypie i zamkną ich To Janusz zarabiający średnia krajowa. Kupi pakiet kontrolny firmy. Dla tego tym bardziej się im dziwie.

Odpowiedz

Autonomiczny, 18 marca 2020, 0:53 2 -7

W Harcie w oddziale wykryli koronawirusa u jednego z pracowników dlatego zamknęli. Tyle.
Ps. Najmniej wszyscy dbają o kierowców którzy dostarczają towar we wszystkich firmach. Taka prawda.

Odpowiedz

Zyga33, 18 marca 2020, 5:54 7 -2

Bzdura. Nie było żadnego przypadku zarażenia w Hart, zresztą gdyby był - byłby on nagłośniony jak wszystkie inne. Przy każdym przypadku jest info gdzie była, albo kim była osoba zarażona i z kim mogła mieć kontakt, a przypadek który rzekomo zamknął jedna z większych hurtowni w Polsce byłby wyciszony?
Po prostu jedyna firma (póki co) która postawiła na ostrożność i ochronę swoich pracowników i klientów, żeby po opanowaniu sytuacji w kraju wrócić do pracy w pełnym składzie.

Odpowiedz

Kamil, 18 marca 2020, 8:20 3 -2

Dobre :))), widzę że konkurencja Harta działa.
Trudno jest zdyskredytować mądre decyzje.
Ludzie nie są głupi.

Odpowiedz

Reks, 18 marca 2020, 8:28 1 0

Bzdura

Odpowiedz

Marek, 18 marca 2020, 8:03 2 -1

Cytuje "Na Chińczyków nałożono szereg ograniczeń, łącznie z zawieszeniem funkcjonowania transportu publicznego." Dlatego jazda własnym samochodem jest najbardziej bezpieczna, a warsztaty i hurtownie przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa są potrzebne do funkcjonowania społeczeństwa i państwa.

Odpowiedz

Krzysztof, 18 marca 2020, 8:12 5 0

Obecnie najistotniejsze i najskuteczniejsze jest powstrzymanie tępa rozprzestrzeniania się wirusa. Brak aktywności przez 1-2 tygodnie, może uratować wielu osobom życie. W tym np. członkom Pana rodziny.

Odpowiedz

kolumb, 19 marca 2020, 16:27 3 0

Ja myślę że jednak najlepiej zachował się Hart i wbrew pozorom najlepiej na tym wyjdzie .Poza oczywiście wizerunkowym sukcesem dostanie rekompensatę od rządu za utrzymanie miejsc pracy i inne benefity za zmniejszony dochód, poza tym jak to wszystko minie gdy inni wyprzedadzą się z towaru oni będą go mieli i to jeszcze po starych cenach zakupu. A pewne jest to że będą problemy z nowymi dostawami. Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowia i optymizmu.

Odpowiedz

Bieniek, 19 marca 2020, 20:03 0 0

trochę prawdy w tym jest. kto będzie miał towar dostępny od ręki ten wygra na rynku

Odpowiedz