Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13:34 Ile warsztatów jest w Polsce? Ponad 3 razy mniej niż podają oficjalne dane… 12:55 TotalEnergies Lubrifiants nawiązuje współpracę z TecDoc 11:35 Konkurs Magneti Marelli – wyniki 10:51 Pierwszy w Polsce “narzędziomat” 24/7. Kupisz w nim produkty znanej marki. 09:27 Szkolenie online: : „MAHLE – pierścienie tłokowe i panewki”

Sondy lambda

Świeca zapłonowa NGK w roli czujnika dla BMW serii M5

Firma NGK Spark Plug, przedstawia projekt najnowszej świecy LKR8AP spełniającej jednocześnie rolę czujnika, przeznaczonej specjalnie dla samochodów BMW serii M5 z silnikiem V10. Wysokoobrotowa jednostka napędowa V10 (8.250 obr./min.), kryjąca się pod maską nowego BMW serii M5 (373 kW/507 KM, 5 litrów poj. skokowej, 10 cylindrów) stanowi konsekwencję skutecznie realizowanej koncepcji silników sportowych, czego dowodem […]

Szkolenie w Auto Euro

Firma Auto Euro z Lublina wraz z firmą NGK zaprasza osoby chętne na szkolenie, które odbędzie się 20 października o godzinie 18.00 w siedzibie firmy w Lublinie przy ul. Nałkowskich 5. Tematem spotkania będą świece oraz sondy lambda. Szkolenie prowadzi pan Adam Barski z firmy NGK.

Nowe sondy lambda NTK dla VW, BMW i Mercedes-Benz

Sondy lambda dla modelu Golf 1,6 Koncern Volkswagen wybrał po raz kolejny do fabrycznego montażu modelu Golf w dwóch wersjach silnikowych sondy lambda NGK Spark Plug, występujące pod nazwą marki NTK. W ten sposób w tych popularnych samochodach silnik o pojemności 1,6 litra wyposażony jest seryjnie w sondę NTK do pomiaru zawartości tlenu, natomiast silnik […]

B.I.D. ONE GLOBAL 8000 w Italcom

Katowicka firma Italcom ma w swojej ofercie jedyny dostępny na rynku zintegrowany system diagnostyczny łączący w sobie możliwości funkcjonalne rozbudowanego testera diagnostycznego z oscyloskopem z możliwościami pomiarowymi czterogazowego analizatora spalin wraz z dymomierzem. A wszystko to sterowane jest bezprzewodowo z ergonomicznej jednostki sterującej ST-8000 wyposażonej w przejrzysty i czytelny kolorowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Standardowe wyposażenie zawiera […]

Sonda lambda to nic innego jak czujnik, mierzący zawartość tlenu w spalinach pojazdu, umieszczony w układzie wydechowym. Współczesne samochody posiadają zwykle dwie sondy lambda – przed i za katalizatorem. Jak wiele elementów układu elektrycznego, sondy lambda po pewnym czasie eksploatacji dają objawy awarii, skutkujące zaburzeniami poprawnej pracy silnika. Uszkodzoną sondę należy wymienić. Popularnym, acz niezgodnym z prawem rozwiązaniem jest tzw. emulator sondy lambda, przesyłający do jednostki centralnej pojazdu informację o właściwym składzie spalin (nawet, gdy w rzeczywistości taki nie jest). Więcej o sondach lambda, ich usterkach oraz rynkowym asortymencie dowiesz się z artykułów w tej kategorii.