Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
14:15 Montaż DKZ w Audi krok po kroku [FILM] 12:06 Jak działają inteligentne pasy bezpieczeństwa? [FILM] 02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera

Pompy wody

Ten sam produkt, ale inne opakowanie

Wybrane produkty marek należących do grupy Schaeffler Automotive Aftermarket uległy konsolidacji, w wyniku której niektóre części marki Ruville dostępne teraz będą pod markami INA lub FAG.

Słów kilka o silniku 3.0 V6 ESL

Sześciocylindrowa jednostka opracowana wspólnie przez Renault i koncern PSA w drugiej połowie lat 90. powoli staje się motoryzacyjną legendą. Motor o mocy 211 KM posiada jeden pasek rozrządu o długości trzech metrów. Właśnie dlatego eksperci firmy SKF wybrali  go do roli demonstratora układu rozrządu.

Płyny chłodzące Total

Jakość płynu do chłodnic ma ogromne znaczenie dla żywotności silnika. Dlaczego warto stosować płyny o organicznej technologii inhibitorów korozji, typu Long Life?

Środki smarne z Rafinerii w Jaśle

Producenci środków smarnych w swej ofercie posiadają sporą gamę produktów smarnych o bardzo szerokim zastosowaniu. Użytkownik zawsze powinien pamiętać, aby stosować smar zgodnie z zaleceniami producenta.

Poprawny serwis układu chłodzenia

Sezon upałów i urlopów właśnie się zaczyna, a to chyba idealny moment, aby zwrócić uwagę na stan układu chłodzenia w samochodzie.

Systemy silnika pod marką INA

Schaeffler produkuje pod marką INA technologicznie zaawansowane produkty dla systemów silnika. Oferta produktów została poszerzona i obejmuje: napęd paska i łańcucha rozrządu, napęd osprzętu, pompy wody, inteligentne systemy chłodzenia oraz sterowanie zaworów.

Peugeot 3008 – dobrze zaopatrzony przez SKF

Europejski Samochód Roku 2017 – Peugeot 3008 drugiej generacji – teraz z szeroką ofertą oryginalnych części zamiennych SKF.

Awarie pompy cieczy chłodzącej

Awaria pompy cieczy chłodzącej może nie tylko spowodować przegrzanie silnika, ale w niektórych przypadkach także zerwać pasek rozrządu. Dlatego tak ważne jest wczesne wykrycie usterki. Eksperci firmy SKF radzą jak to zrobić.

Pompy HEPU w ofercie Inter-Team

Inter-Team rozpoczął sprzedaż pomp wody marki HEPU. W ofercie znajdzie się kilkaset referencji o jakości OE do aut europejskich, azjatyckich i amerykańskich.

Volkswagen Transporter 2.0 TDI z silnikiem z układem zasilania typu Common Rail (CAAA) – wymiana paska zębatego i pomocniczego paska napędowego

Silnik CAAA to silnik z układem zasilania typu Common Rail. Jest on stosowany w wielu modelach produkowanych przez koncern VW. Niezależnie od modelu instrukcja wymiany paska rozrządu jest zbliżona, różnice jakie mogą występować to demontaż i montaż dodatkowych elementów znajdujących się w komorze silnika. Zalecenie producenta odnośnie wymiany paska rozrządu to wymiana co 210 tys. […]

Pompa cieczy chłodzącej, popularnie zwana pompą wody to jeden z elementów eksploatacyjnych w pojeździe. Aby układ chłodzenia działał poprawnie należy ją regularnie wymieniać, najlepiej przy okazji wymiany rozrządu (pompa wody jest napędzana przez pasek rozrządu). To dzięki pompie wody, płyn chłodniczy jest wprawiany w ruch i krąży po całym układzie chłodniczym. W artykułach zawartych w tej kategorii znajdziesz informacje dotyczące objawów usterek pomp wody, nowych referencji pomp na rynku oraz instrukcje dotyczące wymiany tego podzespołu.