Alternatory i rozruszniki Bosch BX – zapoznaj się z nową procedurą zwrotu

31 sierpnia 2022, 23:39

Kompleksowa oferta rozruszników i alternatorów firmy Bosch obejmuje nie tylko nowe części zamienne, ale także produkty programu wymiany Bosch eXchange, które pozwalają obniżyć koszty serwisowania. Do regeneracji przez firmę Bosch używane są rozruszniki i alternatory pozyskiwane na rynku. Kompleksowy proces regeneracji fabrycznej oraz wymagające testy końcowe zapewniają wysoką jakość, dzięki czemu otrzymywane są produkty klasy premium ze 100% jakością firmy Bosch i taką samą gwarancją jak na części nowe.

Fabryczna jakość regenerowanych alternatorów i rozruszników

Mając na uwadze zwiększenie satysfakcji klientów, już w poprzednim roku firma Bosch wprowadziła w życie nową, zliberalizowaną procedurę w zakresie zwrotów rdzeni rozruszników i alternatorów.

Nowa polityka znacznie ułatwiła proces zwrotu zużytych w/w części w programie wymiany fabrycznej regeneracji Bosch eXchange (BX).

Wymiana Bosch eXchange (BX) polega na fabrycznej regeneracji zużytych części, m.in. alternatorów i rozruszników, a następnie ich sprzedaży. Stan jakościowy regenerowanych komponentów jest szczegółowo badany. Wszystkie istotne elementy, które ulegają zużyciu, są zastępowane odpowiadającymi im nowymi częściami o wysokiej jakości. Po przejściu funkcjonalnych i sprawnościowych testów produkt poddawany jest sprzedaży, podczas której klientowi naliczana jest kaucja – podlega ona zwrotowi, w przypadku gdy klient odda zużyty odpowiednik kupionego urządzenia, nadający się do regeneracji. Dotychczas zdarzało się jednak, że sprzedawca lub punkt oceny kwestionowali jakość zużytego urządzenia i w konsekwencji kaucja przepadała. Nowe zasady zwrotu rdzeni mają głównie na celu zmniejszenie ryzyka odrzucenia zwrotu.

Jedną z najbardziej wyczekiwanych przez klientów zmian jest możliwość przyjęcia zużytego, spełniającego wymogi techniczne alternatora lub rozrusznika w opakowaniu zastępczym. Złagodzone zostały również wymagania co do stanu technicznego zwracanego urządzenia. Nie ma już problemu ze zwrotem alternatora, który posiada niewielkie uszkodzenia, nie ma plastikowej osłony albo brakuje mu koła pasowego. Złamane jedno żeberko ażurowej obudowy również nie dyskwalifikuje urządzenia. Z kolei dla rozruszników powodem odrzucenia nie jest już złamana plastikowa część ze śrubami przyłączeniowymi. Dzięki tym zmianom zwrot zużytych części stał się dla klientów znacznie prostszy i coraz chętniej z niego korzystają.

Dlaczego warto wybierać fabrycznie regenerowane produkty BX:

▶▶ są zazwyczaj znacznie tańsze od nowych części,

▶▶ przechodzą rygorystyczne testy ‒ takie same, jakim podlegają ich nowe odpowiedniki,

▶▶ dzięki zastosowaniu odpowiednich części i procedur działają wyraźnie dłużej niż inne odpowiedniki na rynku,

▶▶ seryjna regeneracja uwzględnia wszystkie nowinki technologiczne z zakresu części zamiennych,

▶▶ produkty posiadają taką samą gwarancję jak części nowe,

▶▶ wybór produktów regenerowanych pozwala zmniejszyć zużycie surowców naturalnych, a więc chroni środowisko.

 

Zachęcamy do zapoznania się z nową procedurą zwrotu alternatorów i rozruszników na poniższym plakacie lub odwiedzając stronę www.boschbx.pl

Dołącz do działań Boscha na rzecz środowiska:

Firma wierzy, że aby dbać o planetę należy działać globalnie i lokalnie. Ponowne użycie produktów wspiera zrównoważone wykorzystanie zasobów naturalnych. Dzięki naprawie pojazdów przy użyciu produktów Bosch eXchange warsztaty razem z firmą mają istotny wpływ na środowisko. Ponadto Bosch po raz kolejny zaangażował się w projekt odbudowy obszaru leśnego stanowiącego osłonę Narodowego Parku Gór Stołowych. Posadzono już 10 000 drzew! Drzewa stworzą znaczący obszar lasu, z którego będą korzystać zarówno obecni mieszkańcy, jak i ich dzieci oraz wnuki. Dzięki wprowadzeniu rodzimych gatunków i uzyskaniu różnorodności, las zyska naturalną odporność, a także będzie przez wiele lat bogatym w pożywienie domem dla zwierząt.

Czy wiesz, że…

dzięki regeneracji zużytych części Bosch w 2019 r. zaoszczędził około 2700 ton metali!

Przekłada się to na równowartość około
7400 ton CO₂ (CO₂e)*. Do wchłonięcia takiej objętości CO2e każdego roku potrzebnych byłoby około 590 000 buków.

*kalkulacja wewnętrzna, 2019

Przeczytaj więcej na: motobosch.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 3 września 2022, 11:59 0 0

Bosch Starter Motors and Generators is now SEG Automotive. Czego nie piszecie seg

Odpowiedz