Warsztaty samochodowe nie narzekają na brak pracy. Są jednak wakacje i sezon urlopowy. Czy aby umożliwić pracownikom warsztatu wypoczynek, lepiej zamknąć warsztat na pewien okres czy pracować w okrojonym składzie przez dłuższy czas, realizując urlopy w trybie rotacyjnym? O to, które rozwiązanie jest stosowane najczęściej, pytamy w naszej nowej ankiecie.
Zamknięcie warsztatu na czas urlopu to oczywiście spory koszt dla firmy, która w tym czasie nie realizuje zleceń i nie zarabia. Z drugiej strony, praca w ograniczonym zakresie ze względu na urlop niektórych pracowników, może powodować komplikacje. Mechanicy są przeciążeni pracą, a niektóre auta muszą stać w kolejce, czekając na powrót z urlopu pracownika, który specjalizuje się w określonym typie napraw. Generują się zatem zaległości, mające negatywny wpływ na wydajność i atmosferę pracy.
Jak właściciele warsztatów radzą sobie z wakacyjnymi urlopami? Pytamy o to w naszej ankiecie. Zachęcamy także do pozostawiania komentarzy pod artykułem, zawierających opinie na temat wymienionych w ankiecie metod.
Ankieta została zakończona. Wyniki są zaprezentowane w artykule:
Warsztaty zamykane na czas urlopu – wyniki ankiety
Ankieta została zakończona!
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Piotrek, 11 sierpnia 2022, 19:03 2 0
Pierwszy raz od 22 lat zamykamy w tym roku warsztat na 2 tyg. To będzie prawdziwy urlop szczególnie dla własciciela :)
Odpowiedz