Topex zmienia swoją markę firmową na Grupa Topex. Procesowi będzie towarzyszyć także zmian wprowadzenie nowej identyfikacji w jej wiodących markach produktowych – Topex i Neo. Rebranding ma zostać zakończony w III kwartale 2014 roku.
Podczas konferencji prasowej w warszawskiej centrali Topex, 13 września 2012 roku, firma ujawniła szczegóły dotyczące przeprowadzanego właśnie procesu rebrandingu. Zmiana ma być potwierdzeniem zmian, jakie zaszły w przedsiębiorstwie na przestrzeni 20 lat działania na rynku. Kompleksowy rebranding jest kolejnym etapem zmian zachodzących w firmie na przestrzeni ostatnich lat i ma podkreślać jej wysokie aspiracje.
– Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii. Od lat poprawiamy jakość naszych produktów i zwiększamy ich dostępność na rynku. Rezultaty są bardzo pozytywne. Przyszedł więc czas, aby wyrazić to również na poziomie wizerunkowym – mówi Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.
Jednocześnie, aby skutecznie móc konkurować z innymi producentami nowo powstała grupa zadbała o zmiany identyfikacji wizualnej jej dwóch flagowych marek produktowych. W przypadku pierwszej marki zmiany są gruntowne. Nowy design ma łączyć funkcjonalność z atrakcyjnym wzornictwem oraz podkreślać solidną jakość produktów. Z kolei logotyp drugiej marki został odświeżony tak, by oddać nowoczesność oraz niezawodność jej produktów.
– Obecnie na nasz sukces pracuje już nie tylko nowoczesna centrala w Warszawie, ale także spółki-córki w Rosji, Ukrainie i Rumunii oraz partnerzy handlowi z całego świata. Jesteśmy nie tylko liderem lokalnego rynku, ale także jednym z najpoważniejszych graczy w skali całej Europy. Chcieliśmy w pełni oddać to, jak dynamicznie rozwija się nasza firma w kraju i za granicą. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy na Grupa Topex Sp. z o.o. Sp. k. – wyjaśnia Piotr Potowski, Dyrektor Generalny Grupy Topex.
(pk)
Komentarze