Z uwagi na unifikację kształtu puszek tłumików przednich oraz problemy z montażem tłumików tylnych w samochodach z zamontowanym hakiem holowniczym, firma Asmet zmieniła kształty tłumików w linii produktowej do aut marki OPEL Astra G / Zafira A.
Poniżej zdjęcia produktów przed i po zmianach:
Nr ASMET: 05.118
Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Astra G
Wersja silnika: 2.0Di/2.0DTi
Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Astra G
Wersja silnika: 1.6i/1.8i/2.0i
Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Zafira A
Wersja silnika: 1.6i/1.8i
Typ wyrobu: tłumik przedni
Zastosowanie: OPEL Zafira A
Wersja silnika: 2.0Di/2.0DTi
Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Astra G hatchback
Wersja silnika: 1.4i/6i/1.8i/2.0i/1.7D/2.0Di/2.0DTi
Uwaga! Nowy tłumik 05.160 zastąpi w ofercie tłumik 05.122
Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Astra G sedan
Wersja silnika: 1.4i/6i/1.8i/2.0i/1.7D/2.0Di/2.0DTi
Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Astra G combi
Wersja silnika: 1.4i/6i/1.8i/2.0i/1.7D/2.0Di/2.0DTi
Typ wyrobu: tłumik tylny
Zastosowanie: OPEL Zafira A
Wersja silnika: 1.6i/1.8i/2.0Di/2.0DTi
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 24 sierpnia 2012, 14:36 0 0
No cóż, jak idzie się na łatwiznę zmieniając z oryginalnego tłoczonego kształtu puszki tłumika, na prostszy i tańszy w produkcji zawijany, to później są problemy, że nie pasuje.
Żeby chociaż ta tańsza produkcja miała logiczne przełożenie w cenie dla klienta to rozumiem, ale tutaj jest taniej ale dla producenta, gdyż te tłumiki nie są wcale tańsze ani lepsze od tłoczonych tłumików z Ostrowa.
"lewar"
Odpowiedz