Asortyment świec żarowych NHTC NGK dostępnych na rynku wtórnym powiększył się niedawno o świece żarowe D-Power 52, 53, 54 i 55. Referencje 52 i 55 są identyczne jak te instalowane w nowych modelach Grupy Volkswagen, jak Audi A4 TDI (2.0 l, 103 kW), Skoda Superb (1.9 l, 77 kW) oraz Passat TDI (2.0 l, 103 i 125 kW).
Z kolei świece D-power 53 i 54 są zalecane do ponad 30 modeli produkowanych przez Mercedes-Benz, jak np.: C200 CDI (2.2 l, 100 kW), CLS 320 CDI (3.0 l, 165 kW) oraz E220 CDI BlueEfficiency (2.2 l, 125 kW).
Wszystkie zastosowania czterech nowych referencji świec D-Power można znaleźć już w internetowej wyszukiwarce produktów na stronie www.ngk.de, w aktualnie obowiązującym katalogu świec do samochodów oraz w systemie TecDoc.
Świece NHTC firmy NGK Spark Plug, są ciągle jedynymi świecami żarowymi z całkowicie ceramicznym elementem grzewczym, które są instalowane przez producentów samochodów na oryginalnym wyposażeniu. Teraz technologia NHTC jest dostępna także na rynku wtórnym, jako część asortymentu D-Power.
Volkswagen jako pierwszy z producentów zaufał technologii NHTC – już w 2004 r. W roku 2007 dołączył do niego Mercedes-Benz, instalując świece żarowe NGK w dwóch nowych silnikach. Natomiast ostatnio producent ten zdecydował się na zastosowanie świec NGK NHTC w swoich najważniejszych silnikach Diesla.
Główną przyczyną tak rosnącej popularności świec żarowych NHTC jest ich wyjątkowo krótki czas nagrzewania – świeca ta osiąga temperaturę pracy 1000°C zaledwie w dwie sekundy i jest w stanie przez dłuższy czas utrzymywać temperaturę po zapłonie na poziomie 1350°C, a także umożliwia dogrzewanie. Wszystkie te korzyści pozwalają producentom samochodów dostosować się do coraz ostrzejszych norm emisji spalin.
Komentarze