Finał akcji promocyjnej “Profesjonalna wiedza złota warta”

30 września 2009, 0:00

W ostatnim czasie, swój finał miał konkurs dla nowych użytkowników portalu RepXpert, którego celem było zwiększenie liczby aktywnych tzn. zarejestrowanych użytkowników. Pomysł powstał pod koniec 2008 roku, a został zrealizowany na początku 2009, kiedy to przeprowadzono kampanię promocyjną portalu.

Zgodnie z zasadami konkursu, każdy warsztat spełniający warunki uczestnictwa w programie bonusowym RepXperta, który po raz pierwszy dokonał rejestracji konta użytkownika w terminie od 1 lutego do 30 kwietnia 2009 roku, wziął udział w losowaniu wartościowych, przydatnych w warsztacie samochodowym nagród.
Akcja przyniosła znakomity rezultat w postaci ok. 1.000 nowych kont użytkowników zarejestrowanych w ciągu 3 miesięcy.

Zwieńczeniem promocji było uroczyste wręczenie nagród, które odbyło się w siedzibie Schaeffler Polska, w dniu 24 września 2009. Do rąk zwycięzców w wyniku losowania trafiły atrakcyjne nagrody. Są to narzędzia o bardzo praktycznym zastosowaniu.

W skład pierwszej nagrody wchodzą dwa elementy, a mianowicie:
1. Nagroda: Wózek narzędziowy GEDORE 2525 z zestawem 111 narzędzi oraz Przyrząd pomiarowy LuK do Dwumasowych Kół Zamachowych.
2. Nagroda: Zestaw ściągaczy łożysk kulkowych PLUS – GEDORE 1.92.
3. Nagroda: 50-częściowi „Zestaw kluczy nasadowych 1/4”+1/2” firmy GEDORE oraz zestaw 4 kluczy do sprzęgiełek alternatora.

4-10. Nagroda : Zestaw narzędzi LuK do montażu sprzęgieł SAC w poręcznej walizce.
11-20. Nagroda : Przyrząd pomiarowy LuK do Dwumasowego Koła Zamachowego w walizce.
Zdobywcą pierwszej nagrody został pan Zbigniew Pikul z firmy Favos z Krakowa. Pełna lista osób nagrodzonych znajduje się w załączniku.

O portalu RepXpert

Schaeffler Polska podejmuje różnorodne działania mające na celu internetową aktywizację polskich warsztatów samochodowych. Dzięki funkcjonującemu od kilku lat portalowi internetowemu RepXpert, coraz więcej właścicieli i pracowników warsztatów zaczyna doceniać ogromne możliwości jakie daje uczestnictwo w społeczności „sieciowej”.

RepXpert funkcjonuje, dysponując solidnym zapleczem i mimo oczywistej koncentracji na produktach grupy Schaeffler oznaczonych logo LuK, INA i FAG, a także innych skupionych w grupie, jest szczególnym miejscem przekazywania praktycznej wiedzy przydatnej w codziennej pracy warsztatu.

Na www.repXpert.com dostępna jest wiedza pomocna w diagnostyce uszkodzeń i identyfikacji części zamiennych, a także instrukcje montażu dla wielu rodzajów napraw – do większości modeli samochodów każdej marki – konkretna wiedza warsztatowa, która jest na bieżąco aktualizowana.

Zawartość portalu nie jest jednak ograniczona wyłącznie do wiedzy technicznej. Użytkownik znajdzie tam również wiele przydatnych informacji z zakresu zarządzania warsztatem, ekonomii prowadzenia firmy, czy też praktycznego wykorzystania zasad marketingu.

RepXpert powstał z inicjatywy działu Automotive Aftermarket, należącego do grupy Schaeffler w 2005 roku.
Początkowo portal dostępny był wyłącznie w kilku obcojęzycznych wersjach językowych, prawdziwy impuls do działania nastąpił od połowy 2007 roku, kiedy większość zawartości przetłumaczono na język polski.
Liczba zarejestrowanych, polskich użytkowników portalu, która w końcu 2006 roku wynosiła ok. 1.460, wzrosła do ok. 4.200 na koniec 2008 roku i stale
Łączna ilość użytkowników portalu w Polsce przekroczyła ostatnio 6.000 i w skali międzynarodowej stanowi znaczący udział w ogólnej liczbie. Warto również podkreślić, że polscy użytkownicy portalu wykazują zdecydowanie większą aktywność, polegającą na gromadzeniu punktów bonusowych i wykorzystywaniu ich do zakupów w sklepie bonusowym, niż ich koledzy z Niemiec, Hiszpanii czy Francji.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 1 października 2009, 0:00 0 0

szkoda tylko że w momencie kiedy repxpert wprowadził pełną odpłatność za wiedzę podrożały również o około 50% nagrody które można wybierać za punkty. Dla przykładu wiosną tego roku braliśmy dla siebie przyrząd do wymiany sprzęgieł SAC i kosztował on około 35000 punktów
dziś ten sam przyrząd kosztuje 60000 punktów

niemniej jednak uważam że taki portal jest strzałem w dziesiątkę, legalny dostęp za niewygórowaną cenę do sporej wiedzy technicznej .

Odpowiedz

Anonim, 1 października 2009, 0:00 0 0

szkoda tylko że w momencie kiedy repxpert wprowadził pełną odpłatność za wiedzę podrożały również o około 50% nagrody które można wybierać za punkty. Dla przykładu wiosną tego roku braliśmy dla siebie przyrząd do wymiany sprzęgieł SAC i kosztował on około 35000 punktów
dziś ten sam przyrząd kosztuje 60000 punktów

niemniej jednak uważam że taki portal jest strzałem w dziesiątkę, legalny dostęp za niewygórowaną cenę do sporej wiedzy technicznej .

Odpowiedz