Organizując po raz dziewiąty targi, firma Inter Cars pokazała, że wśród podmiotów działających na niezależnym rynku motoryzacyjnym znajdują się wysoce rozwinięte przedsiębiorstwa na najwyższym europejskim poziomie. Wśród wystawców znaleźli się zarówno polscy, jak i zagraniczni producenci samochodowych części zamiennych dostarczający swoje wyroby do montażu samochodów. Oferowane przez nich produkty, oznaczone logo wytwórcy (Bosal, Bosch, Monroe, Sachs i wiele innych) i dystrybuowane przez rynek niezależny, trafiają do kierowców w cenie średnio o 60% niższej niż takie same produkty sprzedawane przez producentów pojazdów z ich własnym logo. Dużą powierzchnię targów zajmowali producenci wyposażenia warsztatowego. Prezentowane przez nich najnowocześniejsze urządzenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających. Dowodzi to faktu, iż warsztaty niezależne, stanowiące znaczący odsetek gości, dostrzegają potrzebę inwestowania w wyposażenie, które zapewni odpowiednią jakość świadczonych usług.
Na targach nie mogło też zabraknąć Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM). W ramach Kampanii Prawo do Naprawy (R2RC) ta największa w Polsce reprezentacja niezależnych firm motoryzacyjnych postanowiła zabiegać o poprawę wizerunku rynku motoryzacyjnego. Coraz częściej obserwuje się bowiem, iż koncerny samochodowe (producenci pojazdów), poprzez zamieszczane reklamy, dyskredytują niezależny rynek motoryzacyjny, funkcjonujące na nim firmy, a także jakość oferowanych części i usług świadczonych przez niezależne warsztaty.
Na stoisku SDCM można było zobaczyć ekspozycję prezentującą niezależny warsztat samochodowy, wyróżniony tytułem Godny Zaufania. Pod takim szyldem rozpoczęła się najnowsza inicjatywa SDCM- akcja mająca na celu wskazanie konsumentom miejsc, w których mogą bez obaw serwisować i naprawiać swoje samochody, mając przy tym gwarancję wysokiej jakości świadczonych usług oraz stosowanych części. Oznakowanie najlepszych niezależnych warsztatów ma także zachęcić pozostałe firmy do stałego podnoszenia jakości usług oraz poziomu obsługi klienta. Zaangażowanie w akcję jak największej ilości dystrybutorów, producentów oraz warsztatów pomoże poprawić wizerunek niezależnego rynku motoryzacyjnego, a wspólne działanie tych podmiotów wzmocni jego pozycję.
Celem kampanii R2RC jest przede wszystkim ochrona prawa niezależnych uczestników rynku części zamiennych i napraw do istnienia, działania i rozwoju. Jedynie silna, przedsiębiorcza konkurencja zaowocuje korzystnymi cenami dla klientów oraz zapewni ciągłość działania i świadczenia usług wysokiej jakości przez firmy działające na lokalnych rynkach.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 9 września 2009, 0:00 0 0
przylaczam sie do wspolnej inicjatywy!
Odpowiedz
Anonim, 9 września 2009, 0:00 0 0
super pomysł
Odpowiedz
Anonim, 9 września 2009, 0:00 0 0
przylaczam sie do wspolnej inicjatywy!
Odpowiedz
Anonim, 9 września 2009, 0:00 0 0
super pomysł
Odpowiedz
Anonim, 10 września 2009, 0:00 0 0
to oddawac głos :>
Odpowiedz
Anonim, 10 września 2009, 0:00 0 0
to oddawac głos :>
Odpowiedz