3 lata gwarancji na produkty Blue Print

21 maja 2009, 0:00

Blue Print wprowadza 3 lata gwarancji na wszystkie swoje produkty. Dotyczy to części, których pierwszy montaż odbył się po 1 lutego 2009r, i których przydatność nie została odgórnie określona przez producenta pojazdu (np. pasek rozrządu).

Jak twierdzi szefostwo właściciela marki Blue Print – firmy ADL: „3 letnia gwarancja na produkty tej marki ma na celu podkreślenie wysiłku, jaki wkładany w ciągłe polepszenie jakości części wchodzących w jej asortyment”.

Blue Print jest marką części segmentu aftermarket dla pojazdów japońskich i koreańskich. Oferta Blue Print zawiera ponad 20 000 referencji w ponad 100 grupach produktowych i skierowana jest nie tylko do modeli aut japońskich i koreańskich lecz również do wielu aut "pochodnych", zbudowanych na tych samych platformach.

Marka ta charakteryzuje się także dostępnością części do najnowszych samochodów, dzięki 100-150 częściom dodawanym do oferty każdego miesiąca.

Katalog on-line produktów Blue Print dostępny jest pod adresem:
http://www.blueprint-adl.co.uk/BPL_login1.htm
Aby uzyskać login i hasło do katalogu, należy skontaktować się z dystrybutorem Blue Print w Polsce – firmą Hipol.

Pełne oświadczenie gwarancyjne można znaleźć na: www.hipol.pl

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Naprawa rolety bagażnika – Mazda 6
Naprawa rolety bagażnika – Mazda 6

Mazda 6 cierpi na przypadłość, polegającą na uszkadzaniu się mechanizmu zwijającego roletę bagażnika. ASO nie naprawia tego elementu, lecz zaleca wymianę. Przedstawiamy instrukcję naprawy usterki, przygotowaną przez firmę Blue Print. Winowajcą problemu z roletą jest najczęściej plastikowa tuleja/sworzeń, który zużywa się przy każdym rozwijaniu i zwijaniu. Elementu tego nie można dokupić w serwisie Mazdy. Dealerzy […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 21 maja 2009, 0:00 0 0

no, no.. dobra wiadomość. muszą być pewni jakości swoich produktów skoro dają taką gwarancje. ciekawe co konkurencja na to?

Odpowiedz

Anonim, 21 maja 2009, 0:00 0 0

I jak widać konkurencja na to ...

Odpowiedz

Anonim, 23 maja 2009, 0:00 0 0

A cena? jest straszna.... niektóry towar droższy jest niż OEM....

Odpowiedz

Anonim, 24 maja 2009, 0:00 0 0

To, że od OEM to mały problem to, że od OE to poważniejsza rzecz. Choć jakościowo są dobrzy.
Tak się zastanawiam - skoro ten sam towar można kupić po przejęciu Hipola przez Inter-Parts w IP to po co utrzymywać fikcję i promować Hipol, warunki te same, albo nawet lepsze po odejściu doświadczonej kadry z Hipola jakość obsługi o niebo lepsza w IP - logistyka i tak IP - zakupy w Hipol w tym układzie są pozbawione sensu - a jeszcze parę lat temu to była naprawdę fajna firma.

Odpowiedz

Anonim, 24 maja 2009, 0:00 0 0

Ja tam jestem zadowolony z oferty hipol. Wiadomo że za jakość trzeba więcej zapłacić, ale za to moi klienci są zadowoleni, a oto chyba chodzi. Nie sztuką jest sprzedawać bubel za parę złotych i tracić klienta. Jakiś czas temu też nie miałem przekonania do nowej marki blueprint. Ale teraz wiem że jakoś tego towaru jest jedną z najwyższych na rynku.

Odpowiedz

Anonim, 26 maja 2009, 0:00 0 0

spox ja również jestem zadowolony z oferty Pani Zosi z warzywniaka na rogu ale jednak czegoś mi tam brakuje....ciekawe...za cenę sworznia BP kupię dwa x 555 i jeszcze mi zostanie na wymianę...po co płacić za 3 letnią gwarancję jak i tak nikt jej nie uzna bo zwalą na "jakość polskich dróg"...

Odpowiedz

Anonim, 5 czerwca 2009, 0:00 0 0

haha ciekawe jakie 555 kupisz za tą cenę chyba takie jakie maja w inter carsie
Jakość BluePrinta jest niepodważalna BluePrinta

Odpowiedz

Anonim, 28 lipca 2009, 0:00 0 0

Jakiej jakości są części firmowane znakiem BluePrint? W szczególności chodzi mi o filtry i hamulce.

Odpowiedz

Anonim, 16 stycznia 2013, 22:12 0 0

Kupilem rozrząd do Corsy D rozleciał się po 20 tys km BluePrint to tandeta reklamacji do dziś nie chcą uznać a mija 8 miesięcy .Bezsensownie wydane pieniądze !!!!!!!!!

Odpowiedz