Po dwóch miesiącach wytężonej pracy, z końcem czerwca wydana została kolejna aktualizacja oprogramowania CDIF/3. Wprowadzono w niej zmiany i udoskonalenia wymienione poniżej.
- RENAULT – dodano model Renault Espace V. W sterowniku dodano nowe adaptacje i kodowania. Wdrożono również system skanowania i wyboru uproszczonego.
- MERCEDES – w modelach B-Klasse W245 oraz Vito W639 wprowadzono system skanowania oraz wyboru uproszczonego. W sterowniku dodano nowe funkcje.
- Grupa PSA – o modeli marek Peugeot i Citroën produkowanych po 2013 roku dodano obsługę sterowników na najnowszych protokołach komunikacji i zaawansowane funkcje diagnozy. Uzupełniono część brakujących kodów usterek.
- Grupa VAG – usprawniono odczytywanie kodów błędów w sterownikach na starszych i CAN owskich protokołach komunikacji. Uzupełniono część brakujących kodów usterek. Dodano nowy model – Passat B8 (3G).
- SUBARU – poprawiono odczyt i kasowanie usterek w sterownikach silnika i przekładni automatycznej modelu Forester. Uzupełniono brakujące kody usterek.
- SUZUKI – dodano modele Baleno II, Celerio, Ignis III, Swift V i Vitara II. W każdym silniku dodano tryb, który umożliwia sprawdzenie stanu testów pokładowych przeprowadzanych przez ECM pojazdu.
- NISSAN – dodano obsługę silnika 2.5 dCi do Navara D40 oraz konsoli wskaźników do Almera N16. Zautomatyzowano funkcję pomiaru zrównoważenia cylindrów w silnikach benzynowych 1.6 w Tiida C11, Qashqai J10 oraz silniku diesla 2.5 w Navara D40.
- ALFA ROMEO – dodano model Giulia. Sterowniki uzupełniono o identyfikacje i odczyt usterek.
- FIAT – Dodano model 500X, jego sterowniki uzupełniono o identyfikacje i odczyt usterek. W modelu Tipo uzupełniono adaptacje. W Ducato III FL dodano sterownik silnika 2.3 JTD i uzupełniono o identyfikacje, odczyt usterek, parametry, aktywacje i adaptacje.
- LANCIA – Model Thema został uzupełniony o parametry, aktywacje i adaptacje.
- TOYOTA / MITSUBISHI / HONDA / VOLVO – W powyższych markach dodano opisy kodów usterek. W marce Honda dodano sterownik kontroli ciśnienia opon. Dla marki Volvo dodano funkcję dopalania DPF w modelach S40/V50 oraz XC60.
Axes System działa na polskim rynku od 1996 roku. Firma zajmuje się produkcją zaawansowanych systemów elektronicznych i diagnostycznych stosowanych w technice motoryzacyjnej.
Więcej o CDIF/3 na oficjalnej stronie: https://www.cdif3.com/
Komentarze