Firma Delphi ogłosiła uruchomienie kompleksowego nowego programu, obejmującego poszerzoną ofertę produktów i narzędzi marketingowych dla swoich klientów, którzy kupują amortyzatory na rynku części zamiennych.
„Rozszerzyliśmy naszą linię produktową amortyzatorów o 111 nowych numerów części, obejmującą 48 nowych, dodatkowych zastosowań, które są dostępne jedynie w Delphi”, powiedział Ian Voce, globalny dyrektor linii biznesowej nadwozia w DPSS.
Narzędzia marketingowe, które są częścią nowo uruchamianego programu obejmują m.in. katalog, który jest łatwy w użyciu i zawiera wiele ulepszeń, pomagających klientom szybciej znaleźć poszukiwany element. Cechy nowego katalogu to:
– Zastosowana po raz pierwszy identyfikacja części według modelu i informacji od producenta, umieszczona na zewnętrznej stronie każdej karty;
– Kolorystycznie kodowane nagłówki, wraz z jasno wymienionymi szczegółami modelu, uwzględniające przejście z jednego modelu do drugiego;
– Szczegóły nowych produktów dodanych do oferty wraz z piktogramami modeli samochodów;
– Szczegółowe wyjaśnienia technologii modułów pneumatycznych wyposażenia fabrycznego;
– Kompleksowy przewodnik kupującego; oraz
– Cyfrowe wizualizacje dla wszystkich zestawów mocowań górnych i zestawów ochronnych.
Nowy katalog pomoże klientom Delphi w pełni wykorzystywać pojawiające się nowe możliwości w związku z rozwojem biznesu. Będzie on równocześnie dostępny we wszystkich krajach Europy.
„Zestawy mocowań górnych i oferta systemów pneumatycznych, wraz ze 111 nowymi numerami części tworzą w sumie jedną z najwszechstronniejszych ofert dostępnych na rynku”, stwierdził Christophe Espine, europejski menadżer produktu amortyzatorów w dziale części zamiennych.
Inne narzędzia marketingowe to nowa broszura amortyzatorów; specjalne akcje promocyjne przeznaczone dla dystrybutorów, które rozpoczną się w maju; szablony reklamowe, które będą promować nową ofertę oraz banery reklamowe i karty danych technicznych dla amortyzatorów.
Komentarze