Nowa wersja UltraGrip 7

23 października 2007, 0:00

Goodyear wprowadza na rynek oponę Goodyear UltraGrip 7+. Jest to ulepszona wersja opony – UltraGrip 7.W nowej oponie zastosowano zmodyfikowany rodzaj opasania oraz nową mieszankę, która zwiększa osiągi opony na mokrej nawierzchni. Zmieniona konstrukcja zmniejsza opór toczenia i wydłuża żywotność opony.
Goodyear UltraGrip 7+ lepiej zachowuje się na mokrych drogach. Dzięki mniejszemu o 8% oporowi toczenia redukuje zużycie paliwa i zapewnia o 5% dłuższe przebiegi niż poprzedniczka. To tylko niektóre z korzyści płynących z nowoczesnych technologii zastosowanych w ulepszonej wersji UltraGrip 7.
Nowa opona posiada zwiększoną zdolność adaptacji do występujących w zimie zmiennych warunków pogodowych. Właściwość tę osiągnięto dzięki zoptymalizowaniu rozkładu ciśnienia w strefie kontaktu opony z podłożem oraz dzięki mieszance opartej na bazie polimerów. Nowa mieszanka powoduje, że składniki bieżnika nie tracą elastyczności oraz zachowują odpowiednie parametry w poszerzonym zakresie temperatur. Mieszanki zastosowane w UltraGrip 7+ pozytywnie wpłynęły na osiągi opony na mokrej nawierzchni bez uszczerbku dla jej doskonałej charakterystyki na śniegu i lodzie.

Duży stopień ponacinania klocków bieżnika UltraGrip 7+ oparty jest na technologii 3D-BIS Waffle Blades – systemie trójwymiarowego blokowania wzajemnych pozycji klocków bieżnika. System ten zapewnia optymalną sztywność we wszystkich temperaturach, co zwiększa tym samym kontrolę i pewność prowadzenia w różnych warunkach zimowych, od suchych czy mokrych nawierzchni po błoto pośniegowe, śnieg i lód. Klocki bieżnika zaprojektowano w taki sposób, aby „wgryzały się” w najtwardszy śnieg i lód, gwarantując tym samym doskonałą przyczepność.
Goodyear UltraGrip 7+ wyposażono również w podwójny, kierunkowy wzór bieżnika w kształcie litery „V”, co pozwala na zwiększoną wydajność w odprowadzaniu wody i błota pośniegowego. Zwiększona liczba lamelek odprowadza błoto i wodę spod bieżnika, a główne rowki zapewniają bardziej skuteczne działanie opony i lepszą trakcję na śniegu. Lamelki sprawiają, że większa część opony styka się z nawierzchnią, nawet podczas rzęsistego deszczu czy podczas jazdy na błocie pośniegowym, a system głównych rowków w kształcie litery „V” minimalizuje oddziaływanie aquaplaningu i zwiększa osiągi opony.

Goodyear UltraGrip 7+ cechuje również zmniejszony poziom emitowanego hałasu przy bardziej komfortowym prowadzeniu, niezależnie od stanu nawierzchni.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!