11 maja 2007 w Warszawie w Galerii na Kole odbędzie się szkolenie Menedżerskie techniki motywacji -metody pozafinansowe
O szkoleniu:
Szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem – umiejętności motywowania pracowników.
Możesz nie wierzyć, ale każdy menedżer może silnie motywować swoich podwładnych metodami pozafinansowymi.
Dokładnie tak, bez podnoszenia pensji bez dodatkowych bonusów pieniężnych Twoi podwładni będą pracować z większym zaangażowaniem.
Jak to zrobić? To zależy tylko od ciebie …
Biorąc udział w szkoleniu:
1. Poznasz cały arsenał wypróbowanych technik motywowania, dobranych do osobowości swoich pracowników i wykonywanych przez nich zadań.
2. Przekonasz się, czy stosowany przez Ciebie system zarządzania pracownikami jest motywacyjny czy też wręcz przeciwnie?
3. Zapoznasz się z motywatorami pozafinansowymi, niezbędnymi do motywowania, kiedy nie masz dodatkowych środków finansowych.
4. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć motywującą atmosferę w pracy?
5. Nauczysz się identyfikować czynniki obniżające motywację twoich ludzi i podejmować odpowiednie działania zaradcze.
6. Poznasz konkretne przykłady (case study) wybranej firmy, która perfekcyjnie stosuje motywację pozafinansową.
Trener: Monika Godlewska
Program szkolenia:
NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW.
a. Wynagrodzenie – kiedy motywuje a kiedy traci zdolność motywowania.
b. Rola menedżerów i naczelnego kierownictwa firmy.
c. Wpływ organizacji i panujących w niej procedur.
WYBRANE TECHNIKI MENEDŻERSKIE W MOTYWOWANIU POZAFINANSOWYM.
a. Optymalna komunikacja.
b. Skuteczne metody okazywania uznania i aprobaty.
c. Udzielanie motywujących informacji zwrotnych.
d. Krytyka konstruktywna.
NAJWAŻNIEJSZE TEORIE MOTYWACJI I ICH MOŻLIWE ZASTOSOWANIA W PRAKTYCE.
JAK OPTYMALNIE MOTYWOWAĆ?
a. Motywatory materialne.
b. Motywatory pozapłacowe.
c. Motywatory pozafinansowe, czyli jak zatrzymać pracownika, kiedy brakuje środków finansowych?
d. Podział czynników motywacyjnych w zależności od stanowisk.
e. Co motywuje skuteczniej- system czy kierownictwo?
CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE ZADOWOLENIE Z PRACY.
a. Osiągnięcia, awanse, uznanie.
b. Interesujące, różnorodne zadania.
c. Zaufanie okazywane przez organizację, prawo do podejmowania decyzji, uczestnictwa w naradach.
d. Elastyczny czas pracy.
e. Inne.
CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE NIEZADOWOLENIE Z PRACY.
a. Stopień zbiurokratyzowania i jakość komunikacji.
b. Nadzór i nadmierna kontrola.
c. Osobowość i umiejętności przełożonego.
d. Brak pewności pracy.
e. Warunki pracy i pozycja w porównaniu ze współpracownikami.
f. Inne.
ZMOTYWOWANI PRACOWNICY POTWIERDZENIEM WIEDZY I SKUTECZNOŚCI MENEDŻERA.
a. Umożliwianie pracowników dokonanie usprawnień czy innowacji.
b. Udzielanie pochwał, gratulowanie sukcesów.
c. Bliskość w kontaktach z pracownikami i gotowość do pomocy.
d. Czynne i świadome motywowanie.
e. Dotrzymywanie obietnic.
f. Okazywanie empatii i szczerej troski, również w kwestiach pozazawodowych.
ROLA ORGANIZACJI W MOTYWOWANIU POZAFINASOWYM.
a. Możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia.
b. Przejrzyste i sprawiedliwe systemy oceniania.
c. System motywacyjny oparty na jasnych i prostych zasadach.
d. Wyjazdy integracyjne i poczucie przynależności do firmy.
e. Atmosfera oparta na zaufaniu i dobra komunikacja.
PROGRAMY MOTYWACYJNE.
a. Indywidualne.
b. Zbiorowe.
c. Systemy kafeteryjne.
Cena: 985 zł – bez zakwaterowania
Cena zawiera:
Uczestnictwo w szkoleniu , Materiały szkoleniowe (Podręcznik, Handout”s), Materiały piśmiennicze , Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.
Formularz zgłoszeniowy: https://www.bonavigator.pl/zamowienie-o.php?id=74
Komentarze