Firma Behr Hella Service zmienia sposób oznaczeń swoich produktów, wprowadzając od roku 2017 etykietę Premium Line jako nową klasę produktu. Asortyment ponad 7 500 części Behr Hella Service będzie się w przyszłości wiązać z dwoma różnymi liniami handlowymi.
W grupie Premium Line zgrupowanych jest 4 500 produktów wytwarzanych przez firmy Behr, AKG, Visteon i innych producentów dysponujących kompetencjami na poziomie oryginalnego wyposażenia fabrycznego pojazdów.
Obejmujący około 3 000 artykułów program Standard o szerokim pokryciu marek i modeli pojazdów tworzy podstawę programu handlowego firmy Behr Hella Service. W wielu przypadkach istnieje w dalszym ciągu możliwość wyboru między wariantem klasy premium i wariantem standardowym.
„Nowe oznaczenia umożliwią naszym klientom jednoznaczne i łatwe rozróżnianie pomiędzy produktami typu premium i typu standard“, mówi Jürgen Laucher, jeden z dwóch dyrektorów generalnych firmy Behr Hella Service. „Zachowujemy przy tym oczywiście naszą koncepcję strategiczną w zakresie jakości produktów, cen i serwisu. Bez zmian pozostają też numery artykułów, aktualizacja ta nie będzie się wiązać dla naszych klientów z żadnymi zauważalnymi zmianami“, uzupełnia Gerwin Vilain, drugi obok Lauchera dyrektor generalny firmy Behr Hella Service.
Produkty z grupy Premium Line będą tak oznakowane w katalogu TecDoc, w przyszłych katalogach drukowanych, na samym artykule oraz na etykiecie na opakowaniu. W wersji internetowej systemu TecDoc przejście na nowe oznaczenia nastąpi na początku roku 2017, a w pozostałych zakresach sukcesywnie od początku 2017 r.
Artykuły stanowiące część asortymentu standardowego, które były dotychczas oznakowane znakiem „Version Alternative“, będą teraz analogicznie do oferty standardowej nosić znak graficzny Behr Hella Service bez żadnych oznaczeń dodatkowych.
Dalsze informacje na temat nowych oznaczeń produktów z oferty Behr Hella Service można znaleźć na stronie: www.behrhellaservice.com/premiumline.
Komentarze