Firma TEXA jest sponsorem nagród w naszym nowym konkursie. Jeden z trzech zestawów nagród można zdobyć, odpowiadając na kilka pytań.
1. CALL CENTER TEXA służy:
a) Użytkownikom Texa w przypadku problemów związanych z obsługą oprogramowania i naprawami pojazdów
b) Użytkownikom Texa w przypadku problemów związanych działaniem komputera
c) Wszystkim mechanikom poszukującym informacji z zakresu napraw.
2. Z jakimi środowiskami diagnostycznymi IDC4 TEXA może współpracować interfejs Navigator TXTs ?
a). CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE
b) tylko z TRUCK
c) CAR i BIKE
d) CAR i TRUCK
3. Do czego służy Kod Specjalny w oprogramowaniu IDC4 TRUCK TEXA?
a) kod upoważnia do otrzymania pomocy technicznej
b) kod umożliwia pobieranie aktualizacji oprogramowania
c) kod umożliwia diagnostykę systemów WABCO
d) pozwala na dostęp do zaawansowanych funkcji regulacji i kalibracji i jest bezpłatny
4. Klient posiadający usługę Tex@Info ma dostęp do 3 funkcji. Jakie to funkcje?
a) kodowanie sterowników SRS AIRBAG w grupie VAG, diagnostykę systemów LPG-CNG, dodatkowe schematy elektryczne
b) Call Center – pomoc telefoniczna, biuletyny techniczne, rozwiązane problemy
c) diagnostyka SUPERCAR, funkcja DASHBOARD, TEXA APP
d) programowanie sterowników poprzez Pass Thru, rejestracja parametrów pracy sterownika, kodowanie czujników TPMS
5. Który z modeli stacji KONFORT przeznaczony jest wyłącznie do obsługi czynnika R1234yf?
a) KONFORT K705R
b) KONFORT K780R
c) KONFORT K707
d) KONFORT K760R BUS
Odpowiedzi należy nadsyłać na adres email: konkurs@motofocus.pl
- Kurtka puchowa TEXA + zestaw gadżetów
- Softshel TEXA + zestaw gadżetów
- Kombinezon roboczy TEXA + zestaw gadżetów
Komentarze