Firma WUZETEM wprowadziła do swojej oferty kolejne rozpylacze Common Rail.
Wraz z poszerzeniem oferty, firma wkracza do segmentu nowoczesnych samochodów dostawczych (Mercedes Sprinter i Vito), jak również rozwija gamę końcówek typu Denso, które spotkały się z uznaniem dystrybutorów i warsztatów regenerujących w Polsce i Europie. Produkty te, trafią do popularnych marek samochodów japońskich i niemieckich. Rozpylacz do samochodów Mercedes to pierwszy w ofercie WUZETEM Common Rail typu Bosch. Pierwsza partia próbna rozpylacza PDLLA156P889/ jest już dostępna.
Nr rozpylacza |
Typ |
Nr. Bosch/inne |
Marka pojazdu |
Model |
Silnik |
PDLLA156P889/ |
Bosch CR |
0 433 171 594 |
Mercedes-Benz |
Sprinter, Vito |
2.2 OM611.980, OM611.987; 60, 75, 90 kW |
PDLLA154P881 |
Denso CR |
095000-6290, 095000-5780, RF7J13H50 |
Mazda |
3, 5, 6. |
2.0D |
PDLLA148P932 |
Denso CR |
095000-6240 |
Nissan |
Navara |
2.5D YD25 |
PDLLA148P924 |
Denso CR |
095000-6130, 095000-6132 |
Opel |
Astra, Corsa, Combo |
1.7 CDTI |
Jeszcze w 2016 roku firma planuje uruchamiać kolejne, nowe produkty Common Rail. W ofercie pojawi się rozpylacz typu Delphi, kolejne Denso i Bosch. Planowane jest także rozpoczęcie produkcji rozpylacza Piezo typu VDO.
Nr rozpylacza |
Typ |
Nr. Bosch/inne |
Marka pojazdu |
Model |
Silnik |
PDLLA148P872 |
Denso CR |
093400-8720, 095000-5650, 16600-EB300 |
Nissan |
Nawara, Pathfinder |
2.5 DCI |
PDLLA150P1028 |
Denso CR |
095000-6230 |
Toyota |
RAV4, Corolla Verso |
2.2 2AD-FTV |
PDLLA148P1524++ |
Bosch CR |
0 433 171 939 |
MAN |
TGA, TGS |
10.5 D2066LF.. |
PL221PBC |
Delphi CR |
L221PBC |
Volvo |
FH12 |
D12D02- |
PDLLA145P870 |
Denso CR |
Mitsubishi |
L200 |
||
PDLLA165PM0011 |
VDO CR Piezo |
M0011P |
VW, Audi, Seat, Skoda |
1.6 TDI |
|
PDLLA148P817 |
Denso CR |
09500-5080 |
Opel |
Astra, Combo, Corsa, Meriva |
1.7 CDTI |
PDLLA142P1321+ |
Bosch CR |
0 433 171 822 |
Opel, Saab, Alfa Romeo, Fiat |
1.9 JTD |
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 29 września 2019, 14:50 0 0
Końcówki piezo raczej nie najlepszej jakości
Odpowiedz