Z 8 do 40 ma wzrosnąć liczba punktów serwisowych firmowanych logotypem sieci Motoricus. Wszystko za sprawą umowy partnerskiej podpisanej pomiędzy Grupą Motoricus a firmą Pirelli Polska Sp. z o.o.
Efektem porozumienia ma być rozbudowa do 31 maja 2021 roku sieci serwisów własnych i franczyzowych pod marką Motoricus.com. Obecnie Motoricus, zajmujący się także sprzedażą akcesoriów samochodowych oraz opon, posiada 8 własnych i franczyzowych serwisów samochodowych.
W ramach zawiązanej umowy partnerskiej z jednym z wiodących na świecie producentów opon, sieć ta ma powiększyć się o kolejne 32 funkcjonujące punkty franczyzowe działające pod marką Motoricus.com. Zrzeszone będą one jednocześnie w Driver Polska Sp. z .o.o. czyli partnerskiej sieci Pirelli Polska Sp. z o.o.
Spółki zależne Motoricus S.A. będące wykonawcami umowy, w okresie od 1 czerwca 2016 do 31 maja 2021 roku mają także zapewnić określony obrót pomiędzy Pirelli. W zamian za realizację planu, Pirelli zobowiązało się do wypłaty premii finansowej o łącznej wartości przekraczającej 3,6 miliona złotych. Będzie ona sukcesywnie wypłacana w formie półrocznych zaliczek.
– „Wysoka konkurencyjność w branży jaką z pewnością jest motoryzacja wymaga podejmowania takich kroków, które nie tylko nas stabilizują biznesowo, ale też pozwalają na umocnienie się i zdecydowany rozwój na polskim rynku. Zawarcie partnerstwa z tak prestiżową firmą jaką jest Pirelli jest absolutnie wyjątkowe i tym bardziej się cieszymy, że przez kolejne lata będziemy mogli wspólnie realizować ambitne plany osiągając istotne dla obu stron korzyści” – mówi Witold Gazda Prezes Zarządu Motoricus.
Umowa partnerska, na odrębnie określonych warunkach zakłada również to, że Motoricus S.A. zostanie wspólnikiem Driver Polska Sp. z o.o. – spółki zależnej Pirelli Polska Sp. z .o.o.
Komentarze