W miesiącu wrześniu dla osób pracujących w branży motoryzacyjnej organizowane jest kolejne szkolenie z zakresu obsługi klienta. Jeśli Twoi pracownicy mają kontakt z klientem – działają na „pierwszej linii frontu” – zajmują się aktywną sprzedażą usług lub produktów Twojej firmy to oferta ta jest właśnie dla Was.
Na coraz bardziej wymagającym rynku, konkurowanie jakością produktu/usługi przestaje wystarczać. Coraz większą rolę odgrywa „czynnik ludzki” – wiedza i umiejętności.
Szkolenie jest inwestycją w ludzi, która przełoży się na skuteczność, a tym samym wynik finansowy Twojej firmy.
Szkolenie przeznaczone dla:
Szeroko pojęta branża motoryzacyjna, a w szczególności:
– Dyrektorzy i kierownicy salonów sprzedaży
– Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi
– Pracownicy biura obsługi klienta
Cel szkolenia:
– Zwiększenie efektywności zarządzania personelem
– Wzrost sprzedaży i satysfakcji klientów, dzięki zwiększeniu efektywności personelu w obszarach decydujących o sukcesie
Korzyści:
– Większa skuteczność w kontaktach z klientami
– Obsługa klienta zorientowana na jego potrzeby
– Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami (związanie ich z Firmą)
– Budowanie prestiżu marki, firmy
– Lepsza współpraca w obrębie zespołu
– Wzrost motywacji pracowników i identyfikacji z celami Firmy
Metody szkoleniowe:
Forma warsztatowa, przeplatana interaktywnymi wykładami, ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, mini prezentacje, dyskusje, testy do autoanalizy i diagnozy zachowań, gry i symulacje. W zależności od potrzeb w szkoleniu zostanie wykorzystany sprzęt audiowizualny do rejestracji i analizy zachowań uczestników.
Prowadzący:
Dariusz Rajca, Sławomir Tkaczyk – posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniach dla biznesu, specjalizujący się także w treningach z branży motoryzacyjnej.
Planowane programy najbliższych szkoleń:
1. Program rozwojowy dla menedżerów:
Skuteczny Menedżer – termin 12-13.09.2005r.
– wyznaczanie i realizowanie celów
– motywowanie siebie i innych
– komunikacja interpersonalna – podstawowe narzędzie pracy
– współpraca i zarządzanie zespołem
– kreatywność i rozwiązywanie problemów
– efekt synergii
– zarządzanie zmianą
– wzrost świadomości własnego potencjału
Wielkość grupy: 8 do 12 osób
Czas trwania: 2 dni (13 godzin)
Miejsce: Ośrodek Szkoleniowy Radzików koło Błonia (pełny koszt pobytu wraz z wyżywieniem 169 zł/os)
Koszt szkolenia: 450zł/os (w przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy rabat w wysokości 10 procent). W kosztach zawarte są materiały i skrypt szkoleniowy.
2. Programy rozwojowe dla sprzedawców / przedstawicieli handlowych:
Efektywna komunikacja z klientem – termin 12-13.09.2005
Dopasowanie zachowań do aktualnych standardów obsługi klienta – jak pozyskać i utrzymać klientów w warunkach rosnącej konkurencji?
Jak ustalić swoją dobrą pozycje na wejściu – pierwszy kontakt, znaczenie i konsekwencje pierwszego wrażenia?
Nadawać na tej samej fali z klientem – ważne i nieznane aspekty komunikacji
Umiejętność rozpoznawania i dopasowania się do różnych typów klientów
Budowanie więzi z klientem – jak zdobywać i podtrzymywać lojalność klientów
Wielkość grupy: 8 do 12 osób
Czas trwania: 2 dni (13 godzin)
Miejsce: Ośrodek Szkoleniowy Radzików koło Błonia (pełny koszt pobytu wraz z wyżywieniem 169 zł/os)
Koszt szkolenia: 450zł/os (w przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy rabat w wysokości 10 procent). W kosztach zawarte są materiały i skrypt szkoleniowy.
Szczegółowe informacje na temat szkoleń można uzyskać pod numerami telefonów: 605 206 568 lub 602 266 585, zgłoszenia przesyłać na adres e-mail: szkolenia@motofocus.pl
Komentarze