Wulf Gaertner Autoparts AG wykorzystuje teraz kolejny kanał mediów społecznościowych dla wspierania swoich partnerów i warsztatów w transferze wiedzy. Facebookowy fanpejdż, prowadzony w językach angielskim i niemieckim, będzie źródłem informacji o nowościach ze świata MEYLE.
Fani MEYLE na Facebooku dowiedzą się o nowych produktach, akcjach i sponsoringu, także broszurach, prospektach, instrukcjach montażu, plakatach i katalogach.
Na fanpejdżu będzie można znaleźć też instrukcje wideo od Mechaników MEYLE oraz wiele innych filmów wideo z informacjami i animacjami o produktach, które wspierają mechaników w warsztacie w ich codziennej pracy. Uzupełnieniem startu MEYLE na Facebooku są gry z atrakcyjnymi nagrodami.
Punktualnie 1 grudnia na Facebooku startuje także kalendarz adwentowy MEYLE. Za 24 okienkami znajduje się, obok wielu drobnych wygranych, także kilka głównych nagród. Wśród wszystkich uczestników codziennie są losowane nowe niespodzianki – między innymi zwycięzcy mogą cieszyć się na kamery GoPro i narzędzia przydatne w codziennej pracy w warsztacie.
Aby zostać fanem MEYLE na Facebooku i być na bieżąco, wystarczy wejść i polubić profil dostępny pod adresem: facebook.com/meyle.parts.
Komentarze