Antal Takacs został nowym dyrektorem ds. marketingu w firmie Hankook Tire Europe. Od 1 lipca 2015 r. odpowiada za politykę cenową, marketing produktów i zarządzanie kanałami dystrybucji producenta opon klasy premium w Europie.
Z dniem 1 lipca Antal Takacs objął obowiązki w europejskiej siedzibie przedsiębiorstwa. 46-letni ekspert odpowiadać będzie m.in. za dalszy rozwój ogólnoeuropejskiej polityki cenowej oraz usprawnienie strategii marketingowej firmy na kontynencie.
– „Obecnie chcemy skupić się na ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej, tak abyśmy mogli skutecznie sprostać potrzebom klientów, a także zwiększyć świadomość marki w Europie” – poinformował Ho Youl Pae, dyrektor Hankook Tire Europe.
Antal Takacs ukończył studia inżynieryjne i ekonomiczne i uzyskał dwa tytuły magistra, a ponadto może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem w przemyśle samochodowym i oponiarskim. Odpowiadał za politykę cenową w firmie Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft znajdującej się w Budapeszcie oraz za marketing produktów w MFP Michelin w Clermont-Ferrand i Paryżu. Ostatnie trzy lata spędził w sektorze usług finansowych B2B jako dyrektor ds. marketingu i wsparcia sprzedaży w czołowej międzynarodowej firmie Alter Domus, która zajmuje się dostarczaniem funduszy i usług korporacyjnych. W przedsiębiorstwie tym opowiadał m.in. za wdrożenie platformy do zarządzania relacjami z klientami oraz projekt rebrandingu w skali ogólnoświatowej.
– „Jesteśmy zachwyceni, że tak wybitny specjalista jak Antal Takacs dołączył do firmy Hankook. W obliczu ciągłej internacjonalizacji szczególnie istotne jest dla nas, aby w dalszym ciągu rozwijać i doskonalić ogólnoeuropejskie procesy związane z marketingiem, zarządzaniem produktami i cenami. Antal Takacs to doskonały kandydat do zrealizowania naszych projektów” – powiedział Tony Lee, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Hankook Tire Europe.
Komentarze