Re-engineered Technology: tuleje metalowo-gumowe

2 kwietnia 2025, 23:38

Prostsza wymiana tulei metalowo-gumowych, dzięki opracowanej przez SIDEM innowacyjnej konstrukcji tulei zewnętrznej.

Wymiana tulei gumowo-metalowej nie powinna stanowić problemu. Dzięki nowo zaprojektowanej przez Sidem tulei zewnętrznej, wymiana jest bardzo prosta. Przekonaj się, jaką różnicę w osiągach i trwałości Twojego pojazdu mogą przynieść przemyślane rozwiązania inżynieryjne i wysokiej jakości materiały. Zaufaj Sidem i ciesz się komfortem i bezpieczeństwem na drodze.

Jeśli chodzi o konserwację pojazdu, znaczenie tulei gumowo-metalowych trudno przecenić. Te niewielkie, ale ważne elementy odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu komfortu jazdy i precyzyjnego ustawienia kół poprzez pochłanianie drgań, hałasów i uderzeń. Z czasem te gumowe tuleje zużywają się i wymagają wymiany, która często może być trudniejsza, niż się wydaje – szczególnie w przypadku tradycyjnych konstrukcji.

W Sidem rozumiemy frustrację, jaką odczuwają mechanicy i właściciele pojazdów podczas wymiany tulei gumowo-metalowych. Oryginalna konstrukcja tulei zewnętrznej w tulejach gumowo-metalowych stosowanych w takich modelach Forda jak seria Tourneo Custom i Transit nie od dziś przysparza trudności. Materiał nylonowy i kołnierz zabezpieczający, choć skutecznie odgrywają swoją rolę, komplikują proces wymiany. Wskutek nakładania się dolnego kołnierza na obudowę ramienia ​​wciśnięcie nowej tulei jest niełatwym zadaniem i często skutkuje uszkodzeniem nowej części, zanim jeszcze pojazd wyjedzie na drogę.

Rozwiązanie Sidem: przeprojektowana konstrukcja tulei zewnętrznej

Aby rozwiązać ten problem, nasz zespół ds. jakości, badań i rozwoju postawił sobie za cel uproszczenie procesu wymiany bez obniżania wytrzymałości i trwałości, jakich nasi klienci oczekują od części oferowanych przez Sidem. W rezultacie całkowicie przeprojektowaliśmy konstrukcję tulei zewnętrznej tak, że teraz wymiana tulei gumowo-metalowej jest nie tylko łatwiejsza, ale także bardziej niezawodna.

Oto, jak to zrobiliśmy:

  1. Lepszy materiał: Zastąpiliśmy oryginalny materiał nylonowy stalą i w ten sposób uzyskaliśmy mocniejsze i trwalsze rozwiązanie, które sprosta wymaganiom codziennej jazdy.
  2. Usunięcie kołnierza: Dolny kołnierz, który wcześniej powodował komplikacje podczas wymiany, został usunięty. Ta zmiana umożliwia płynniejsze i łatwiejsze umieszczenie tulei na wcisk.
  3. Optymalne dopasowanie: Zoptymalizowaliśmy dopasowanie zacisku, dzięki czemu tuleja gumowo-metalowa pozostaje na swoim miejscu bez konieczności stosowania sprawiającego kłopoty kołnierza.
  4. Ułatwiony montaż: Dodatkowa komora na dole tulei teraz prowadzi tuleję gumowo-metalową do środka obudowy ramienia, zmniejszając ryzyko nieprawidłowego ustawienia i uszkodzenia podczas montażu.

Dlaczego to ma znaczenie?

Dla mechaników ta zmiana projektu oznacza poświęcenie mniej czasu i wysiłku na zadanie, które powinno być proste. Dla właścicieli pojazdów oznacza pewność, bo wiedzą, że układ zawieszenia ich samochodu jest w doskonałym stanie i nie ma ryzyka przedwczesnej awarii części.

Zastosowania dla modeli Forda

Komentarze

Brak komentarzy!