Prostsza wymiana tulei metalowo-gumowych, dzięki opracowanej przez SIDEM innowacyjnej konstrukcji tulei zewnętrznej.
Wymiana tulei gumowo-metalowej nie powinna stanowić problemu. Dzięki nowo zaprojektowanej przez Sidem tulei zewnętrznej, wymiana jest bardzo prosta. Przekonaj się, jaką różnicę w osiągach i trwałości Twojego pojazdu mogą przynieść przemyślane rozwiązania inżynieryjne i wysokiej jakości materiały. Zaufaj Sidem i ciesz się komfortem i bezpieczeństwem na drodze.
Jeśli chodzi o konserwację pojazdu, znaczenie tulei gumowo-metalowych trudno przecenić. Te niewielkie, ale ważne elementy odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu komfortu jazdy i precyzyjnego ustawienia kół poprzez pochłanianie drgań, hałasów i uderzeń. Z czasem te gumowe tuleje zużywają się i wymagają wymiany, która często może być trudniejsza, niż się wydaje – szczególnie w przypadku tradycyjnych konstrukcji.
W Sidem rozumiemy frustrację, jaką odczuwają mechanicy i właściciele pojazdów podczas wymiany tulei gumowo-metalowych. Oryginalna konstrukcja tulei zewnętrznej w tulejach gumowo-metalowych stosowanych w takich modelach Forda jak seria Tourneo Custom i Transit nie od dziś przysparza trudności. Materiał nylonowy i kołnierz zabezpieczający, choć skutecznie odgrywają swoją rolę, komplikują proces wymiany. Wskutek nakładania się dolnego kołnierza na obudowę ramienia wciśnięcie nowej tulei jest niełatwym zadaniem i często skutkuje uszkodzeniem nowej części, zanim jeszcze pojazd wyjedzie na drogę.
Rozwiązanie Sidem: przeprojektowana konstrukcja tulei zewnętrznej
Aby rozwiązać ten problem, nasz zespół ds. jakości, badań i rozwoju postawił sobie za cel uproszczenie procesu wymiany bez obniżania wytrzymałości i trwałości, jakich nasi klienci oczekują od części oferowanych przez Sidem. W rezultacie całkowicie przeprojektowaliśmy konstrukcję tulei zewnętrznej tak, że teraz wymiana tulei gumowo-metalowej jest nie tylko łatwiejsza, ale także bardziej niezawodna.
Oto, jak to zrobiliśmy:
- Lepszy materiał: Zastąpiliśmy oryginalny materiał nylonowy stalą i w ten sposób uzyskaliśmy mocniejsze i trwalsze rozwiązanie, które sprosta wymaganiom codziennej jazdy.
- Usunięcie kołnierza: Dolny kołnierz, który wcześniej powodował komplikacje podczas wymiany, został usunięty. Ta zmiana umożliwia płynniejsze i łatwiejsze umieszczenie tulei na wcisk.
- Optymalne dopasowanie: Zoptymalizowaliśmy dopasowanie zacisku, dzięki czemu tuleja gumowo-metalowa pozostaje na swoim miejscu bez konieczności stosowania sprawiającego kłopoty kołnierza.
- Ułatwiony montaż: Dodatkowa komora na dole tulei teraz prowadzi tuleję gumowo-metalową do środka obudowy ramienia, zmniejszając ryzyko nieprawidłowego ustawienia i uszkodzenia podczas montażu.
Dlaczego to ma znaczenie?
Dla mechaników ta zmiana projektu oznacza poświęcenie mniej czasu i wysiłku na zadanie, które powinno być proste. Dla właścicieli pojazdów oznacza pewność, bo wiedzą, że układ zawieszenia ich samochodu jest w doskonałym stanie i nie ma ryzyka przedwczesnej awarii części.
Komentarze